Oss testetøser imellom

Kan en virkelig ha skygge på tre merker på en dag?
 

Vedlegg

  • 20220609_161740.jpg
    20220609_161740.jpg
    2,8 MB · Visninger: 119
Hadde ikke tenkt til å teste enda, har null håp på graviditet etter så lang prøveperiode, men klarte ikke styre meg når jeg gikk forbi hylla på meny i ettermiddag! Måtte ta med meg en rfsu tidlig test og teste når jeg kom hjem. :banghead:

9 DPO og testen er blenda. Kan jo nesten ikke forvente noe annet. Regner med mensen kommer i morgen. :rolleyes:

20220609_203409.jpg


20220609_203359.jpg
 
Dere profesjonelle her inne :p hcg testen er negativ ikke sant?

Har ikke vært i tvil om at de andre testene har vært negative, men syns jeg så vidt kunne skimte noe på denne :hilarious:
 

Vedlegg

  • 5634A41E-E283-41C5-B757-0C207765FE6D.jpeg
    5634A41E-E283-41C5-B757-0C207765FE6D.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 116
  • 4897FD2C-AA66-4B0B-8242-FA969E1DCE8C.jpeg
    4897FD2C-AA66-4B0B-8242-FA969E1DCE8C.jpeg
    824 KB · Visninger: 116
Usikker faktisk. Ikke testa etter eggløsning. Men rundt 5-6 Dpo ser jeg først nå i appen. Haha. Veldig tidlig evnt.

da er det nok fort en skyggestrek, babyplan tidlig test har fått mye kritikk fordi de ofte får skyggestrek :/ sluttet å kjøpe tidlig testene, og gikk heller over til vanlig. De får strek de også, selvom man tester tidlig, feks ved 10 DPO :D ❤️
krysser fingrene for at det er spire hos deg ❤️
 
Hadde ikke tenkt til å teste enda, har null håp på graviditet etter så lang prøveperiode, men klarte ikke styre meg når jeg gikk forbi hylla på meny i ettermiddag! Måtte ta med meg en rfsu tidlig test og teste når jeg kom hjem. :banghead:

9 DPO og testen er blenda. Kan jo nesten ikke forvente noe annet. Regner med mensen kommer i morgen. :rolleyes:

Vis vedlegget 382808

Vis vedlegget 382809

9 DPO kan være for tidlig enda ❤️ husk at egget bruker tid før det fester seg, derfor mange tester positivt Senere❤️ Ikke mist håpet enda! En gang fikk jeg blenda 9-10 DPO, men strek dagen etter :D
 
9 DPO kan være for tidlig enda ❤️ husk at egget bruker tid før det fester seg, derfor mange tester positivt Senere❤️ Ikke mist håpet enda! En gang fikk jeg blenda 9-10 DPO, men strek dagen etter :D
Nei jeg skal ikke miste håpet helt enda.. Er på IKM nå (kort lutealfase), men TR er foreløpig fraværende! Usikker på når jeg skal teste igjen :dontknow
 
Jeg selv testet i går med rfsu stav men mange sier at den testen er veldig dårlig, 9 dpo i går etter innsett på tirsdag
 

Vedlegg

  • IMG_20220611_191539.jpg
    IMG_20220611_191539.jpg
    3,4 MB · Visninger: 64
Har liksom alle symptomer på at EL skal komme hvert øyeblikk, men dette er den sterkeste testen så langt og det sier jo litt… Dere med kort lh-topp, har det hendt at testen deres så slik ut bare timer ifra toppen eller er håpet ute for i dag? Hahah jeg er så lei nå :hilarious::arghh:
D1EA990D-173F-4292-88A7-1A74120759C7.jpeg


Jeg bør vel uansett teste i kveld bare sånn i tilfelle… Jeg har ikke funnet lh-toppen i noen prøverunder så langt. Den er lur…
 
Har liksom alle symptomer på at EL skal komme hvert øyeblikk, men dette er den sterkeste testen så langt og det sier jo litt… Dere med kort lh-topp, har det hendt at testen deres så slik ut bare timer ifra toppen eller er håpet ute for i dag? Hahah jeg er så lei nå :hilarious::arghh:
Vis vedlegget 382923

Jeg bør vel uansett teste i kveld bare sånn i tilfelle… Jeg har ikke funnet lh-toppen i noen prøverunder så langt. Den er lur…
Jeg har korte LH-topper. Testene mine er bare positiv på en av de tre testene jeg tar den dagen. Men, de er litt sterkere enn denne når det er like før. Ca. et halvt døgn før og et halvt døgn etter den positive testen, så får jeg 0,5 i score på premom. Så vil anta at du ikke får positiv test i dag, men når det først øker så kan det jo gå fort! :D Så ville testet i kveld uansett! Er veldig kjedelig når eggløsning lar seg vente på… Bruker få sen el selv, mellom cd21-cd29, ikke stabilisert seg etter pilleslutt i desember.
 
Jeg har korte LH-topper. Testene mine er bare positiv på en av de tre testene jeg tar den dagen. Men, de er litt sterkere enn denne når det er like før. Ca. et halvt døgn før og et halvt døgn etter den positive testen, så får jeg 0,5 i score på premom. Så vil anta at du ikke får positiv test i dag, men når det først øker så kan det jo gå fort! :D Så ville testet i kveld uansett! Er veldig kjedelig når eggløsning lar seg vente på… Bruker få sen el selv, mellom cd21-cd29, ikke stabilisert seg etter pilleslutt i desember.
Ja da regner jeg med jeg ikke får peak i dag egentlig.. Huff ja er så kjedelig når man må vente lenge. :shifty: Samme her. Slutta i desember, fikk ikke TR før i mars. Men håper det kommer seg snart:joyful: Tar en test for å være helt sikker, men skal ikke være optimist haha.
 
Hjelp!
:wideyed:
Vet man ikke skal stole på tørket test, det siste bildet er tatt 50 min etter testen ble tatt. Noen som har erfaring med at skyggestrek som kommer etter inntørking på metode tidlig test? I virkeligheten synes jeg det er litt rosafarge
Jeg stoler ikke på de der lenger. Da jeg har fått veldig mange jeg har trodd var positive men som ikke var det :-( Håper din blir sterkere snart!
 
Ja da regner jeg med jeg ikke får peak i dag egentlig.. Huff ja er så kjedelig når man må vente lenge. :shifty: Samme her. Slutta i desember, fikk ikke TR før i mars. Men håper det kommer seg snart:joyful: Tar en test for å være helt sikker, men skal ikke være optimist haha.
Håper du får positiv veldig snart :D Går jo veldig lenge mellom hver gang man får prøvd når syklusene er så lange! Andre rekker 1,5pp på det jeg har 1. Fikk du tatt test i kveld?
 
Jeg stoler ikke på de der lenger. Da jeg har fått veldig mange jeg har trodd var positive men som ikke var det :-( Håper din blir sterkere snart!
Fikk negativ test dagen etter en slik skyggetest :confused: Venter tr i morgen dessverre! Men kjenner jeg skal ha ganske sterk strek for at jeg tror på det neste gang! Hvor mange dpo er du? Hvis det er tidlig kan du jo enda få positiv test :D
 
Noen som vet om CB+ er kjent for skyggestrek? Tok denne 8 DPO, kveldsurin. Demonterte testen fordi jeg stirret meg ihjel, hehh
 

Vedlegg

  • Snapchat-1986705676.jpg
    Snapchat-1986705676.jpg
    1,4 MB · Visninger: 46
Og er det noen som ser noe på den? Som tror det kan bli baby-strek ut av den? :p
Jeg ser strek men er ikke kjent med den type her. Kanskje ny test om to dager? :)
 
Back
Topp