Oss testetøser imellom

Vi har ikke meny her jeg bor, og får ikke opp noe på nett når jeg søker Kiwi og make sure. Noen her inne som vet om man får kjøpt makesure tester på Kiwi? :D Føler meg litt lost når jeg har eggløsningssmerter men ikke får testet :oops: Men har hatt sex i dag, og skal prøve å få lagt inn aksjer i morgen eller søndag også. Fra tidligere har jeg fått symptomer og el-smerter fra 5-6 dager før selve el, så kan jo være el ikke er før man/tirs.
Kjøpte metode sine el tester på apoteket når jeg ble tom for babyplan, de funket kjempebra:)
 
Vi har ikke meny her jeg bor, og får ikke opp noe på nett når jeg søker Kiwi og make sure. Noen her inne som vet om man får kjøpt makesure tester på Kiwi? :D Føler meg litt lost når jeg har eggløsningssmerter men ikke får testet :oops: Men har hatt sex i dag, og skal prøve å få lagt inn aksjer i morgen eller søndag også. Fra tidligere har jeg fått symptomer og el-smerter fra 5-6 dager før selve el, så kan jo være el ikke er før man/tirs.
Kiwi har ikke makesure. De har rfsu :shy:
 
Vi har ikke meny her jeg bor, og får ikke opp noe på nett når jeg søker Kiwi og make sure. Noen her inne som vet om man får kjøpt makesure tester på Kiwi? :D Føler meg litt lost når jeg har eggløsningssmerter men ikke får testet :oops: Men har hatt sex i dag, og skal prøve å få lagt inn aksjer i morgen eller søndag også. Fra tidligere har jeg fått symptomer og el-smerter fra 5-6 dager før selve el, så kan jo være el ikke er før man/tirs.
Legg inn aksjer annenhver dag om du er usikker på når EL er og ikke får testa. Om dere har mulighet :angelic::angelic:
 
Noen som ser noe her ?
 

Vedlegg

  • 4D603AD8-887C-40FA-B4FB-67C3FF79FFA6.jpeg
    4D603AD8-887C-40FA-B4FB-67C3FF79FFA6.jpeg
    278,1 KB · Visninger: 119
Unormalt sterk el-test for meg på dag 11/12, den kommer som oftest dag 16-19, og jeg sliter med kort lutealfase (26-27 dager syklus). Tør jeg håpe den kommer tidligere denne måneden? Legger masse aksjer hvertfall!
 

Vedlegg

  • 8553476B-DB71-49E4-B31C-6EFD0503377F.jpeg
    8553476B-DB71-49E4-B31C-6EFD0503377F.jpeg
    975,9 KB · Visninger: 26
Er det noen som vet hvor lenge en el-test pleier å være sterk! Hvor lang tid tar det før den blir svakere igjen etter eggløsning?
 
Er det noen som vet hvor lenge en el-test pleier å være sterk! Hvor lang tid tar det før den blir svakere igjen etter eggløsning?

Det varierer fra person til person. Noen har veldig kort topp mens andre har tilnærmet positiv i flere dager.
 
Back
Topp