Oss testetøser imellom

Denne er negativ sant? Må bare dobbelsjekke her inne, jeg er elendig å se strek:hilarious:
 

Vedlegg

  • EDF591BC-3658-47FB-BEC7-9A4447A9FD44.jpeg
    EDF591BC-3658-47FB-BEC7-9A4447A9FD44.jpeg
    359,8 KB · Visninger: 116
Noen som kan se noe her? Jeg ser ikke noe på bildet, men så såvidt noe irl. Vanskelig å få med på bildet. Det er test fra lloyds. Den er positiv fra fire dager før IKM, jeg er 6/7 dager dør IKM nå. Men er altså sikker på at jeg så noe. Samtidig så vet jeg jo at man ikke skal måtte studere testene under lys for å se noe…
 

Vedlegg

  • BEBD3474-EC39-4B8E-AC38-C544541213E7.jpeg
    BEBD3474-EC39-4B8E-AC38-C544541213E7.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 114
Jeg ser noe her, har du åpnet for å se nærmere på strimmelen?
Jeg syntes også jeg kan ane noe der? Er det vanlig eller tidligtest?
Har ikke åpnet nei, er test tidlig fra rfsu. Har hatt mye symptomer i det siste, men går på cerazette…venter på tester i posten, men orket ikke vente mer ikveld. Ikke de beste testene vet jeg. Håper de andre kommer i morgen. Vet mange får symptomer av cerazette, så kan være det.
 
Last edited:
Er ikke denne EL-testen veldig sterk til å være CD7??
 

Vedlegg

  • DCC9088B-645A-4085-980D-BDF6D4DA523F.jpeg
    DCC9088B-645A-4085-980D-BDF6D4DA523F.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 64
Å nei! Fri for babyplan el-tester, og de nye jeg bestilte rekker ikke frem før helga :oops: Er på cd16. Fikk riktignok ikke el før cd29 sist syklus. Men er redd for å miste den! Hva vill dere gjort? Kjøpt dyre apotek-tester, eller hatt sex annenhver dag for å være sikker? Temper i tillegg, så vil jo sånn sett få vite om el har vært.
 
Å nei! Fri for babyplan el-tester, og de nye jeg bestilte rekker ikke frem før helga :oops: Er på cd16. Fikk riktignok ikke el før cd29 sist syklus. Men er redd for å miste den! Hva vill dere gjort? Kjøpt dyre apotek-tester, eller hatt sex annenhver dag for å være sikker? Temper i tillegg, så vil jo sånn sett få vite om el har vært.
Ha sex hvis dere orker! ikke ta det annenhver dag gjennom hele perioden heller.
Men får du noe EL slim du kan følge med på, så du får litt forvarsel?
 
Å nei! Fri for babyplan el-tester, og de nye jeg bestilte rekker ikke frem før helga :oops: Er på cd16. Fikk riktignok ikke el før cd29 sist syklus. Men er redd for å miste den! Hva vill dere gjort? Kjøpt dyre apotek-tester, eller hatt sex annenhver dag for å være sikker? Temper i tillegg, så vil jo sånn sett få vite om el har vært.
Har sex annenhver dag. Testene i seg selv utgjør jo ingen praktisk forskjell på syklusen. :) Alternativt har Meny (og kanskje Kiwi?) makesure sine EL-tester til ca. 100kr for 10 stk :)
 
Ha sex hvis dere orker! ikke ta det annenhver dag gjennom hele perioden heller.
Men får du noe EL slim du kan følge med på, så du får litt forvarsel?
Ja har hatt el-slim siste par dagene, så trur el kan komme i helga, eller tidlig neste uke :D Bestilte nye på mandag, så hadde håpet de skulle komme frem til i dag.
Har sex annenhver dag. Testene i seg selv utgjør jo ingen praktisk forskjell på syklusen. :) Alternativt har Meny (og kanskje Kiwi?) makesure sine EL-tester til ca. 100kr for 10 stk :)
Nei det har jo ingen betydning sånn sett, bare for min testetrang :angelic: En liten følelse av kontroll på noe man ikke kan kontrollere i det hele tatt ;)
 
Ja har hatt el-slim siste par dagene, så trur el kan komme i helga, eller tidlig neste uke :D Bestilte nye på mandag, så hadde håpet de skulle komme frem til i dag.

Nei det har jo ingen betydning sånn sett, bare for min testetrang :angelic: En liten følelse av kontroll på noe man ikke kan kontrollere i det hele tatt ;)
Da er det jo bare å kjøre på! :sex
 
Har sex annenhver dag. Testene i seg selv utgjør jo ingen praktisk forskjell på syklusen. :) Alternativt har Meny (og kanskje Kiwi?) makesure sine EL-tester til ca. 100kr for 10 stk :)
Vi har ikke meny her jeg bor, og får ikke opp noe på nett når jeg søker Kiwi og make sure. Noen her inne som vet om man får kjøpt makesure tester på Kiwi? :D Føler meg litt lost når jeg har eggløsningssmerter men ikke får testet :oops: Men har hatt sex i dag, og skal prøve å få lagt inn aksjer i morgen eller søndag også. Fra tidligere har jeg fått symptomer og el-smerter fra 5-6 dager før selve el, så kan jo være el ikke er før man/tirs.
 
Back
Topp