Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser helt klart strek, og jeg har ikke «streksyn». Jeg tror du er gravidVis vedlegget 383013noen som ser en svak strek her? Jeg fant ikke eggløsning denne måneden, så tenkte at jeg kunne ikke være gravid. Men siste dagene har jeg vært veldig irritabel (mer enn vanlig) og vondt i puppa. Så jeg tok en test først i går, kunne så vidt skimte en strek, så tok jeg en i dag å ser en svak strek,tok så sikkert 3 tester til, med samme svake streken
GravidVis vedlegget 383013noen som ser en svak strek her? Jeg fant ikke eggløsning denne måneden, så tenkte at jeg kunne ikke være gravid. Men siste dagene har jeg vært veldig irritabel (mer enn vanlig) og vondt i puppa. Så jeg tok en test først i går, kunne så vidt skimte en strek, så tok jeg en i dag å ser en svak strek,tok så sikkert 3 tester til, med samme svake streken
Prøvde først med babyplan sine vanlige tester, var veldig svak strek. Så var jeg på apoteke og kjøpte metod hurtigtesr, det er denne. Men denne ble ikke tatt med morgenurin. Håper spiret sitter denne gangenGravidDe testene er ræva også og slår ut seint. Så de kan du vel stole på
![]()
Her er syklusen min tydeligvis helt på tur. Jeg hadde mensen 9 mai, skulle hatt EL 26 mai etter appen. Nå er jeg altså på syklusdag 37 og fortsatt ingen mens, ikke positive tester, men brått positiv EL test.Fikk negativ test dagen etter en slik skyggetestVenter tr i morgen dessverre! Men kjenner jeg skal ha ganske sterk strek for at jeg tror på det neste gang! Hvor mange dpo er du? Hvis det er tidlig kan du jo enda få positiv test
![]()

Forstår deg godt! Mistet 2 ganger selv etter hverandre i uke 6 og 8 så var ganske så nervøs den 3. gangen jeg ble gravid. Håper den sitter denne gangen for deg!Synes bare økningen fra 12 til 14 dpo var mer stigning enn fra 14 til 16. Hvis jeg sammenligner teststrek med kontrollstrek så er ikke teststreken 16 dpo så mye sterkere enn kontrollstrek, en enn det det var på 14 dpo. Har mistet de to siste gangene i uke 6 og da stagnerte stigningen, så jeg er nok bare ekstra på tuppa...
Takk for du tok deg tid og synes det ser bra utHåper blodprøvene jeg skal ta denne uken kan få meg til å slutte med denne testingen, men det er ikke lett
![]()

Så gøy4+2 i dag og to nesten like sterke streker, da trooor jeg at jeg tør å legge testingen på hylla for denne gang![]()
Da venter du…… Eeeeeeller så tar du en hver dag de neste dagene hvor du tenker at de skal være blenda, så får du heller bli positivt overrasket om du får to strekerÅåååh, jeg er så i tvil om jeg skal teste- får sååå lyst når jeg ser dere andre gjør det! Er 10DPO i morgen, men fikk bekrefta på mandag at jeg har svært lavt progesteron. Starta på tilskudd, selv om det nok var for sent for denne runden sånn egentlig. Har også en del stikkinger i livmorsområdet som jeg antar skyldes kommende mens, men så er det jo alltid det bittelille blaffet av et håp da- jeg har jo fått barn en gang før... Burde jo bare vente de ekstra dagene til IKM... Samtidig kan det jo hende at den kommer senere nå pga progesterontilskuddet, så jeg aner rett og slett ikke helt hva jeg skal gjøre... VET jo at jeg blir kjempeskuffa når/hvis den er blenda i morgen...
Når det kommer til kvinnekroppen så tenker jeg at ingenting er for sent og ei heller umulig. Dette går nok fintJa, tenker jo litt som så at jeg vil jo helst ikke vite det om det er kjemisk- samtidig så ville jo det vært en bekreftelse på at jeg fortsatt kan befruktes, go at det kanskje betyr at progesterontilskuddet vil virke neste måned, selv om det kanskje var for sendt nå...
Jeg serNoen som ser noe her? Øverste er fra i går og nederste i dag. Ser dere forskjell? Vanskelig å få frem på bildet men ser en svak strek i virkeligheten. Make Sure tidligtester.
Jeg serNoen som ser noe her? Øverste er fra i går og nederste i dag. Ser dere forskjell? Vanskelig å få frem på bildet men ser en svak strek i virkeligheten. Make Sure tidligtester.
Tatt flere??Noen som ser noe her? Øverste er fra i går og nederste i dag. Ser dere forskjell? Vanskelig å få frem på bildet men ser en svak strek i virkeligheten. Make Sure tidligtester.
Vurderer å gå å ta en nå. Hadde egentlig tenkt til å vente til 20.30 for da har det gått 4 timer siden den jeg fikk utslag på. Sliter skikkelig med å klare å venteTatt flere??![]()
3 timer er vel egetlig litt kort tid. Mener jeg har lest at det bør gå 4 timer.