Oss testetøser imellom

20220614_113718.jpg
noen som ser en svak strek her? Jeg fant ikke eggløsning denne måneden, så tenkte at jeg kunne ikke være gravid. Men siste dagene har jeg vært veldig irritabel (mer enn vanlig) og vondt i puppa. Så jeg tok en test først i går, kunne så vidt skimte en strek, så tok jeg en i dag å ser en svak strek,tok så sikkert 3 tester til, med samme svake streken

Vis vedlegget 383013noen som ser en svak strek her? Jeg fant ikke eggløsning denne måneden, så tenkte at jeg kunne ikke være gravid. Men siste dagene har jeg vært veldig irritabel (mer enn vanlig) og vondt i puppa. Så jeg tok en test først i går, kunne så vidt skimte en strek, så tok jeg en i dag å ser en svak strek,tok så sikkert 3 tester til, med samme svake streken
Ser helt klart strek, og jeg har ikke «streksyn». Jeg tror du er gravid ;)

Vis vedlegget 383013noen som ser en svak strek her? Jeg fant ikke eggløsning denne måneden, så tenkte at jeg kunne ikke være gravid. Men siste dagene har jeg vært veldig irritabel (mer enn vanlig) og vondt i puppa. Så jeg tok en test først i går, kunne så vidt skimte en strek, så tok jeg en i dag å ser en svak strek,tok så sikkert 3 tester til, med samme svake streken
Gravid ❤️ De testene er ræva også og slår ut seint. Så de kan du vel stole på ❤️

Gravid ❤️ De testene er ræva også og slår ut seint. Så de kan du vel stole på ❤️
Prøvde først med babyplan sine vanlige tester, var veldig svak strek. Så var jeg på apoteke og kjøpte metod hurtigtesr, det er denne. Men denne ble ikke tatt med morgenurin. Håper spiret sitter denne gangen ❤️

Fikk negativ test dagen etter en slik skyggetest :confused: Venter tr i morgen dessverre! Men kjenner jeg skal ha ganske sterk strek for at jeg tror på det neste gang! Hvor mange dpo er du? Hvis det er tidlig kan du jo enda få positiv test :D
Her er syklusen min tydeligvis helt på tur. Jeg hadde mensen 9 mai, skulle hatt EL 26 mai etter appen. Nå er jeg altså på syklusdag 37 og fortsatt ingen mens, ikke positive tester, men brått positiv EL test.
Jeg var hos gynekolog i går som sa at EL hadde vært. Så jeg skjønner ingen verdens ting

Tror nok jeg vet svare allerede, men... fikk super svak skygge på Babyplan vanlig igår tidlig 10dpo (så nesten blank ut), idag tok jeg ny test nå kl. 1300 ser den slik ut.

Tenker selv at økningen er for svak, fordi har opplevd flere kjemiske og det er det jeg frykter mest... Men håpet er selvfølgelig der... hvor raskt må testen øke i styrke?20220614_125743.jpg20220614_125812.jpg

Synes bare økningen fra 12 til 14 dpo var mer stigning enn fra 14 til 16. Hvis jeg sammenligner teststrek med kontrollstrek så er ikke teststreken 16 dpo så mye sterkere enn kontrollstrek, en enn det det var på 14 dpo. Har mistet de to siste gangene i uke 6 og da stagnerte stigningen, så jeg er nok bare ekstra på tuppa... :bored:

Takk for du tok deg tid og synes det ser bra ut :) Håper blodprøvene jeg skal ta denne uken kan få meg til å slutte med denne testingen, men det er ikke lett :hilarious:
Forstår deg godt! Mistet 2 ganger selv etter hverandre i uke 6 og 8 så var ganske så nervøs den 3. gangen jeg ble gravid. Håper den sitter denne gangen for deg!:happy:

Noen som ser noe her?

Klarte selvfølgelig å se på testen etter tiden hadde gått ut. (Nederste bilde) vet man ikke skal gjøre dette da det kan gi forskjellige utslag, men den ble jo veldig positiv etter tiden hadde gått ut. Litt usikker på akkurat hvor lenge etter tiden hadde gått ut men.

Noen som har opplevd noe lignende og som likevel hadde positiv test??

CAD5030C-B859-4A1A-9486-F52079284F70.jpeg
F686108A-ED1B-408C-9CF2-08AB268E95D0.jpeg

758DCDD3-6C12-4574-B33A-2FD3E6E52993.jpeg

Last edited:
Her hadde jeg nå plutselig eggløsning 3 uker senere enn jeg skulle hatt!
Denne syklusen ender brått på over 50 dager :/

Vedlegg

• Snapchat-837716815.jpg
    Snapchat-837716815.jpg
    2,3 MB · Visninger: 61
Last edited:
Ååååh, jeg er så i tvil om jeg skal teste- får sååå lyst når jeg ser dere andre gjør det! Er 10DPO i morgen, men fikk bekrefta på mandag at jeg har svært lavt progesteron. Starta på tilskudd, selv om det nok var for sent for denne runden sånn egentlig. Har også en del stikkinger i livmorsområdet som jeg antar skyldes kommende mens, men så er det jo alltid det bittelille blaffet av et håp da- jeg har jo fått barn en gang før... Burde jo bare vente de ekstra dagene til IKM... Samtidig kan det jo hende at den kommer senere nå pga progesterontilskuddet, så jeg aner rett og slett ikke helt hva jeg skal gjøre... VET jo at jeg blir kjempeskuffa når/hvis den er blenda i morgen...

Ååååh, jeg er så i tvil om jeg skal teste- får sååå lyst når jeg ser dere andre gjør det! Er 10DPO i morgen, men fikk bekrefta på mandag at jeg har svært lavt progesteron. Starta på tilskudd, selv om det nok var for sent for denne runden sånn egentlig. Har også en del stikkinger i livmorsområdet som jeg antar skyldes kommende mens, men så er det jo alltid det bittelille blaffet av et håp da- jeg har jo fått barn en gang før... Burde jo bare vente de ekstra dagene til IKM... Samtidig kan det jo hende at den kommer senere nå pga progesterontilskuddet, så jeg aner rett og slett ikke helt hva jeg skal gjøre... VET jo at jeg blir kjempeskuffa når/hvis den er blenda i morgen...
Da venter du…… Eeeeeeller så tar du en hver dag de neste dagene hvor du tenker at de skal være blenda, så får du heller bli positivt overrasket om du får to streker :)

Ja, tenker jo litt som så at jeg vil jo helst ikke vite det om det er kjemisk- samtidig så ville jo det vært en bekreftelse på at jeg fortsatt kan befruktes, go at det kanskje betyr at progesterontilskuddet vil virke neste måned, selv om det kanskje var for sendt nå...

Ja, tenker jo litt som så at jeg vil jo helst ikke vite det om det er kjemisk- samtidig så ville jo det vært en bekreftelse på at jeg fortsatt kan befruktes, go at det kanskje betyr at progesterontilskuddet vil virke neste måned, selv om det kanskje var for sendt nå...
Når det kommer til kvinnekroppen så tenker jeg at ingenting er for sent og ei heller umulig. Dette går nok fint :)

Noen som ser noe her? Øverste er fra i går og nederste i dag. Ser dere forskjell? Vanskelig å få frem på bildet men ser en svak strek i virkeligheten. Make Sure tidligtester.

Vedlegg

• 20220615_164221.jpg
    20220615_164221.jpg
    3 MB · Visninger: 125
  • 20220615_164214.jpg
    20220615_164214.jpg
    3 MB · Visninger: 125
  • 20220615_164156.jpg
    20220615_164156.jpg
    3,1 MB · Visninger: 125
Noen som ser noe her? Øverste er fra i går og nederste i dag. Ser dere forskjell? Vanskelig å få frem på bildet men ser en svak strek i virkeligheten. Make Sure tidligtester.
Jeg ser :)

Vurderer å gå å ta en nå. Hadde egentlig tenkt til å vente til 20.30 for da har det gått 4 timer siden den jeg fikk utslag på. Sliter skikkelig med å klare å vente :hilarious: 3 timer er vel egetlig litt kort tid. Mener jeg har lest at det bør gå 4 timer.

Back
Topp