Ordinær ultralyd

11 dager igjen her!

Jeg har fått time 1 mai og er da 21+1. Hele greia er bare rart, så skal ringe i morgen og spørre om
De virkelig mener det :inpain:

Jeg har fått time 29. april, 19+1, som forøvrig er greit. Siden tidlig ultralyd ble avlyst pga. korona vurderer jeg å høre om det er mulig å få komme til OUL litt tidligere. Er det innafor? Eller bør jeg bare smøre meg med tålmodighet.. :sorry:

Har ikke fått time enda pga denne koronaen. Har første svangerskapskontroll på fredag. Er da 14+6 :(

Har fått time 23.April, da er jeg rundt 18 uker på vei. :p Veldig spent!!

Jeg har time 4. mai, er da 20+2. Veldig sent syns jeg.

Jeg har fått time 13.05, da er jeg 20+3. Jobber med å få den tidligere da jeg syns dette er litt sent. Vi hadde tenkt å vente med å fortelle nyheten til etter OUL. Er kun 3 stk i familien + sjefen som vet det nå, men ble plutselig veldig lenge å vente. Heldigvis et lite problem å skjule det siden vi bare er hjemme nå pga korona...

Har time 20+1, 21. april. Er litt bekymret for om jeg komme til å tørre å dra.. Altså, jeg har gledet meg og telt ned dagene, men føler meg aldri heeeelt frisk. Det vil si jeg føler meg jo frisk og fin, men hvis jeg kjenner oooordentlig etter er jeg jo kanskje bittelitt tett i nesen, eller det kom et nys eller et host den dagen. Og jeg vil jo ikke smitte noen! I dag har jeg snufset jeg littegranne, men tenker det mest sannsynlig skyldes at jeg var mye ute i kaldt vær og vind i går.

Altså, hvordan vet man hvor grensen går? Ser for meg at hvis man ringer så vil de uansett si at man skal holde seg hjemme for sikkerhets skyld. Og jeg vil aldri føle meg frisk nok til å komme meg på OUL..

Har time 20+1, 21. april. Er litt bekymret for om jeg komme til å tørre å dra.. Altså, jeg har gledet meg og telt ned dagene, men føler meg aldri heeeelt frisk. Det vil si jeg føler meg jo frisk og fin, men hvis jeg kjenner oooordentlig etter er jeg jo kanskje bittelitt tett i nesen, eller det kom et nys eller et host den dagen. Og jeg vil jo ikke smitte noen! I dag har jeg snufset jeg littegranne, men tenker det mest sannsynlig skyldes at jeg var mye ute i kaldt vær og vind i går.

Altså, hvordan vet man hvor grensen går? Ser for meg at hvis man ringer så vil de uansett si at man skal holde seg hjemme for sikkerhets skyld. Og jeg vil aldri føle meg frisk nok til å komme meg på OUL..
Jeg er tett i nesen og nyser flere ganger om dagen, men har gjort det siden jeg ble gravid... Høres forkjøla ut, men vet jo at jeg har vært sånn lenge før corona :p i disse tider tenker jeg det er naturlig med snufsete nese pga vær og mye annet, men du må jo nesten ta en vurdering om det er noe som har foregått en stund eller som er nytt?
Fikk ingen kommentar eller spørsmål på tur inn på sykehuset eller under OUL på den snufsete nesen min..

Jeg har også tett nese, blør litt også. Har vært sånn i mange mange uker. Det er et vanlig problem når man er gravid.

Jeg har time om 9 dager. Gruer meg litt. Liker ikke tanken på å være inne på sykehuset lenge selv om ingen er innlagt der med korona for øyeblikket. Jeg bruker å ha med meg noe å spise på i slike situasjoner i tilfelle det går lang tid og jeg blir litt uvel, men jeg må jo bade i sprit hvis jeg skal spise noe utenfor hjemmet i disse dager :shifty: har virkelig ikke noe lyst til å dra alene. Det er vel det verste. Men men....

Time om åtte dager! Synes tida har gått så fort :p Veldig spent, og håper virkelig alt er bra :smiley-angelic001:nailbiting:

Sniker fra oktober..

Noen av dere som har fått time til OUL i uke 20+ som har fått endret time? Har selv fått i uke 20+3 og syns det er veldig sent. Alltid fått i uke 18 og leser på FHI at nasjonale retningslinjer sier før uke 20.. Sendt en sms til jm med spm om det men ikke fått svar enda.

Sniker fra oktober..

Noen av dere som har fått time til OUL i uke 20+ som har fått endret time? Har selv fått i uke 20+3 og syns det er veldig sent. Alltid fått i uke 18 og leser på FHI at nasjonale retningslinjer sier før uke 20.. Sendt en sms til jm med spm om det men ikke fått svar enda.
Jeg har ikke fått endret, men heller ikke prøvd. Skal på privat ul i uke 17, så da går det greit. Hadde forsøkt å endre hvis ikke.

Sniker fra oktober..

Jeg ville tatt en telefon til der du skal ta oul. :) Enten har de ikke tid før, eller så har de regnet feil i farten. Lykke til!

Back
Topp