Ordinær ultralyd

Når er sønnen din født? Datteren min ble født 14.mars❤️
 
Når er sønnen din født? Datteren min ble født 14.mars❤️

Sønnen min er født 3. April :love7
Kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan det skal gå med liten baby :hilarious: Skjønner ikke hvordan man skal få lagt de hvis man er alene, sønnen min får ikke til å sovne alene på rommet enda :wideyed: Må kanskje øve på dette de neste månedene :p Både legging og spising, og kanskje det og ikke få viljen sin hele tiden/vente litt :p
 
Sønnen min er født 3. April :love7
Kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan det skal gå med liten baby :hilarious: Skjønner ikke hvordan man skal få lagt de hvis man er alene, sønnen min får ikke til å sovne alene på rommet enda :wideyed: Må kanskje øve på dette de neste månedene :p Både legging og spising, og kanskje det og ikke få viljen sin hele tiden/vente litt :p
Det har jeg tenkt en del på og. Mannen min er brannmann deltid og har vakt en uke i måneden. Da er jeg alene minst en kveld og ofte flere kvelder den uken. Blir spennende å se hvordan dette går:happy:
 
I dag var jeg på OUL med mannen på videosamtale. En fantastisk stund med herlige nyheter! Vi fikk se en sprek og aktiv jente som viste seg skikkelig fram :Heartred:Heartred:Heartred

Ingen endring på termindato, så fremdeles 19+3 i dag :Heartred
 
Back
Topp