Så gøy ja, blir spennende å seSå vi har fått samme termindato, og bare noen uker mellom sist barn, blir spennende å se hvordan avstanden blir denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy ja, blir spennende å seSå vi har fått samme termindato, og bare noen uker mellom sist barn, blir spennende å se hvordan avstanden blir denne gangen
Siterte feil innlegg, men har skrevet til degSå vi har fått samme termindato, og bare noen uker mellom sist barn, blir spennende å se hvordan avstanden blir denne gangen
Når er sønnen din født? Datteren min ble født 14.mars
Det har jeg tenkt en del på og. Mannen min er brannmann deltid og har vakt en uke i måneden. Da er jeg alene minst en kveld og ofte flere kvelder den uken. Blir spennende å se hvordan dette gårSønnen min er født 3. April
Kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan det skal gå med liten baby Skjønner ikke hvordan man skal få lagt de hvis man er alene, sønnen min får ikke til å sovne alene på rommet enda Må kanskje øve på dette de neste månedene Både legging og spising, og kanskje det og ikke få viljen sin hele tiden/vente litt