Ordinær ultralyd

Ja, det er sant! De skulle nok gjerne vært med og fått sett alt og få informasjonen på likt. De er jo også veldig spente! Blir rart å sitte på venterommet og vente spent og nervøs alene :nailbiting: Blir nok å sende litt meldinger til samboer da :angelic::p Men vi klarer det ja :happy: Også får vi vel med bilder å vise til pappan :happy: Jeg håper bare alt er bra, så det blir en koselig opplevelse, og ikke skummelt.. :(

Hvordan gikk det? :Heartred

Hvordan gikk det? :Heartred

Takk som spør :Heartred:Heartred Det gikk kjempebra! :D Livlig, frisk og fin liten gutt :love7 Jordmor spurte ganske kjapt om vi hadde snakka noe om vi ville vite kjønn, men da hadde jeg allerede sett selv at det var gutt :hilarious: Hun hadde bare funnet ungen og streifa over den med kamera, så det var veldig lett å se :rolleyes: Så etter timen bar det rett på barnas hus for å kjøpe inn en blå kos som pappaen fikk pakke opp :love017

Takk som spør :Heartred:Heartred Det gikk kjempebra! :D Livlig, frisk og fin liten gutt :love7 Jordmor spurte ganske kjapt om vi hadde snakka noe om vi ville vite kjønn, men da hadde jeg allerede sett selv at det var gutt :hilarious: Hun hadde bare funnet ungen og streifa over den med kamera, så det var veldig lett å se :rolleyes: Så etter timen bar det rett på barnas hus for å kjøpe inn en blå kos som pappaen fikk pakke opp :love017

Så koselig!

Fikk telefon fra sykehuset i dag. De forhørte meg om min helse, familien sin helse og folk jeg muligens har vært i kontakt med sin helse. Så sa hun at jeg måtte huske å lade telefonen så jeg kunne filme for å vise mannen. Syns det var helt fantastisk at hun tenkte på det. Kjenner at jeg gleder meg.

Fikk telefon fra sykehuset i dag. De forhørte meg om min helse, familien sin helse og folk jeg muligens har vært i kontakt med sin helse. Så sa hun at jeg måtte huske å lade telefonen så jeg kunne filme for å vise mannen. Syns det var helt fantastisk at hun tenkte på det. Kjenner at jeg gleder meg.

Så koselig :love7 Jeg fikk med en lang remse med bilder, mange fler enn jeg fikk forrige svangerskap. Så virker som de er flinke å gjøre litt ekstra for pappaene også når de ikke får være med :happy:

Endelig ble jeg ferdig med ringerunden. Ser ut som vi får ei jente. Var litt vanskelig å se, da hun bare skulle tulle. Hun krøka seg sammen som men ball før hun strekte ut armer og bein. Tror hun skulle vise seg litt. Fikk ikke det med på filmen, men det var like greit, da jeg holdt på å tisse i buksa. Måtte ta en liten tissepause før vi kunne fortsette. Kjempegøy! :dummy1:

Her fant hun en liten "tutt" som hun kalte det med en gang. Og jeg ble flyttet frem 3 dager så da er jeg 19+3 idag. Jeg skal tilbake for å ta en slik vekstkontroll i uke 36 for hun trodde han kunne bli stor :nailbiting: haha skviiiik

Var på OUL i dag, så ingenting galt med baby, ble flyttet fra 18+5 til 19+3 og hun trodde det var en jente :D:smiley-bounce016:Heartbigred
Ble også satt opp til vekstkontroller i 28, 32 og 36 :smiley-bounce012

Var på oul den 23. Helt fantastisk jordmor som var så herlig at hun filmet med sin egen tlf og sendte til samboer da tlf min er mongo <3 Alt var helt perfekt med lille minimannen vår <3 ble satt frem 6 dager, så istedet for termin på samboer sin bursdag den 26sept, ble det termin på min avdøde søsters bursdag den 20sept <3 litt rørende å tenke på :)

OUL viste at alt var bra og at vi venter en liten jente til❤️ Neste ultralyd er 2.juni❤️

OUL viste at alt var bra og at vi venter en liten jente til❤️ Neste ultralyd er 2.juni❤️

Så vi har fått samme termindato, og bare noen uker mellom sist barn, blir spennende å se hvordan avstanden blir denne gangen :hilarious:

• Liker
Reactions: V90
Back
Topp