Absolutt innafor! Hørt om flere som har ringt og spurt om tidligere fordi de har fått «sein».Fikk i dag, 16. april. Er da 20+1.. Synes det er seint når det skal være mellom 17 og 19? Er det innafor å ringe og spørre om å få tidligere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt innafor! Hørt om flere som har ringt og spurt om tidligere fordi de har fått «sein».Fikk i dag, 16. april. Er da 20+1.. Synes det er seint når det skal være mellom 17 og 19? Er det innafor å ringe og spørre om å få tidligere?
Har også fått time til jeg er i uke 20 (20+1). Har jo sagt til legen hvor langt jeg er på vei, så regner med hun har videreformidlet det til sykehuset og at de vet hva de gjør? Eller ?
Man må jo tro det . Har lest at det ideelle er mellom 17 og 19, jo lenger man venter jo mer upresis termin risikerer man å få. Men ville vel ikke fått så sent om det var helt på jordet?
Åj, opptil uke 21 var sent! Syns du fikk helt i grenseland, men innaforFikk brev fra ahus der det stod at jeg fikk fødeplass + brev om ultralyd, og der stod det at det ble tilbudt ultralyd mellom uke 18 og 21. Har lest andre steder at det er mellom 17-20. Fikk 19+5 selv
Nei, det er det jeg tenker også.. og 20+0 og 20+1 er jo bare en og to dager lengre enn uke 19, så de har vel funnet ut at det er greit. Håper jeg Men blir jo litt usikker Jeg skal på tul igjen om to uker, så tenker jeg evt kan spørre ho jeg skal til da hva ho tenker.. Ho vet nok om jeg burde prøve å fremskynde eller ikke
Lurt! Supert om du oppdaterer her med det hun sier
Sent jaJeg ble tildelt i går, og det i uke 21! Synes det var vel sent
har også time til oul 1 april1. April er da 19+1