Ordinær ultralyd

Fikk i dag, 16. april. Er da 20+1.. Synes det er seint når det skal være mellom 17 og 19? Er det innafor å ringe og spørre om å få tidligere?
Absolutt innafor! Hørt om flere som har ringt og spurt om tidligere fordi de har fått «sein». :)

Jeg har fått 20+0. Er ikke det litt i seneste laget..?

Har også fått time til jeg er i uke 20 (20+1). Har jo sagt til legen hvor langt jeg er på vei, så regner med hun har videreformidlet det til sykehuset og at de vet hva de gjør? Eller ? :wacky::p

Har også fått time til jeg er i uke 20 (20+1). Har jo sagt til legen hvor langt jeg er på vei, så regner med hun har videreformidlet det til sykehuset og at de vet hva de gjør? Eller ? :wacky::p

Man må jo tro det :). Har lest at det ideelle er mellom 17 og 19, jo lenger man venter jo mer upresis termin risikerer man å få. Men ville vel ikke fått så sent om det var helt på jordet?

Jeg har fått time 19+5, midten av april, og timen er på et annet sykehus enn det som er nærmest meg. Er vel en 40-60 min unna i bil. Begrunnelsen var at det ikke var ledige timer igjen på sykehuset som er nærmest, og det forklarer kanskje også litt hvorfor timen er satt opp «sent».

Man må jo tro det :). Har lest at det ideelle er mellom 17 og 19, jo lenger man venter jo mer upresis termin risikerer man å få. Men ville vel ikke fått så sent om det var helt på jordet?

Nei, det er det jeg tenker også.. og 20+0 og 20+1 er jo bare en og to dager lengre enn uke 19, så de har vel funnet ut at det er greit. Håper jeg :shy::angelic: Men blir jo litt usikker :wacky: Jeg skal på tul igjen om to uker, så tenker jeg evt kan spørre ho jeg skal til da hva ho tenker.. Ho vet nok om jeg burde prøve å fremskynde eller ikke :)

Legen min har ikke sendt henvisning ennå,han tenkte han kunne gjøre det i slutten av uke 15:cool: så spent på når jeg får time...

Fikk brev fra ahus der det stod at jeg fikk fødeplass + brev om ultralyd, og der stod det at det ble tilbudt ultralyd mellom uke 18 og 21. Har lest andre steder at det er mellom 17-20. Fikk 19+5 selv

Fikk brev fra ahus der det stod at jeg fikk fødeplass + brev om ultralyd, og der stod det at det ble tilbudt ultralyd mellom uke 18 og 21. Har lest andre steder at det er mellom 17-20. Fikk 19+5 selv
Åj, opptil uke 21 var sent! Syns du fikk helt i grenseland, men innafor :)

Nei, det er det jeg tenker også.. og 20+0 og 20+1 er jo bare en og to dager lengre enn uke 19, så de har vel funnet ut at det er greit. Håper jeg :shy::angelic: Men blir jo litt usikker :wacky: Jeg skal på tul igjen om to uker, så tenker jeg evt kan spørre ho jeg skal til da hva ho tenker.. Ho vet nok om jeg burde prøve å fremskynde eller ikke :)

Lurt! Supert om du oppdaterer her med det hun sier :)

22 dager til ordinær ultralyd! :excited001
Altså kun én dag fra kun tre uker. Syns tiden går fort jeg. Selv om den egentlig ikke gjør det:p

23 dager igjen her!

Sniker fra sein august. Vi har bare fått innkaling til ahus 16 april. Står ikke at det er ultralyd, men om det er det så blir dette uke 20,5. Jeg har hatt behov for oppfølging og måttet gå privat for å få det gjennom første trimester. Så vi gikk rett og slett privat for å ta en sjekk av kromosomer osv i uke 14. Det var veldig fint. Nå blir det jo spennende å se om dette er en ultralyd i april eller om det blir lenger til.

Back
Topp