Ordinær ultralyd

Sniker fra sein august. Vi har bare fått innkaling til ahus 16 april. Står ikke at det er ultralyd, men om det er det så blir dette uke 20,5. Jeg har hatt behov for oppfølging og måttet gå privat for å få det gjennom første trimester. Så vi gikk rett og slett privat for å ta en sjekk av kromosomer osv i uke 14. Det var veldig fint. Nå blir det jo spennende å se om dette er en ultralyd i april eller om det blir lenger til.

Tror vel ikke det sto helt ordrett på min innkalling heller, men det står jo hvor du skal møte opp, også står det vel litt videre i brevet om hvilke forberedelser du skal gjøre? Tror nok absolutt det er din time til ordinær ultralyd, det stemmer jo godt med tidspunktet og :happy:

Blitt innkalt til ordinær ultralyd da jeg er 17+6. Og jeg gleder meg helt utrolig mye! Men fikk vite at Ullevål (Sikkert flere sykehus også?) har satt i gang smittetiltak, slik at pårørende ikke får være med på oul. En meget skuffet kommende far. Tenkte bare å si ifra, så dere kan forberede dere på det dere og!

Blitt innkalt til ordinær ultralyd da jeg er 17+6. Og jeg gleder meg helt utrolig mye! Men fikk vite at Ullevål (Sikkert flere sykehus også?) har satt i gang smittetiltak, slik at pårørende ikke får være med på oul. En meget skuffet kommende far. Tenkte bare å si ifra, så dere kan forberede dere på det dere og!
Sto det i brevet? Ikke hørt noe om det på Ahus enda i alle fall

20 dager igjen! ❤️

håper barnefar får være med, har ikke hørt noe om det smittetiltak her (men heller ikke påvist smitte i denne byen enn så lenge)... for min kjæreste er det veldig viktig å være med på alt, og jeg vil ikke at de skal ta fra han muligheten til å delta på en så viktig kontroll! :sorry:

15 dager igjen her!!
Ikke fått beskjed om smittetiltak her heller, håper virkelig mannen får være med:nailbiting:

ved pårørende så tenker jeg jo da besteforeldre, søsken, venner. Ikke barnefar. Han må da få lov til å være med!

Tror vel ikke det sto helt ordrett på min innkalling heller, men det står jo hvor du skal møte opp, også står det vel litt videre i brevet om hvilke forberedelser du skal gjøre? Tror nok absolutt det er din time til ordinær ultralyd, det stemmer jo godt med tidspunktet og :happy:
Står ikke noe om ultralydforberedelser. Men det er vel ingen spesielle forberedelse til det heller. Vi tar det som det kommer. :)

Sto det i brevet? Ikke hørt noe om det på Ahus enda i alle fall
På ahus sine nettsider står det at de begrenser pårørendebesøk til 1-2 stk og bare de nærmeste. Da er nok far velkommen på ultralyd. Men nå røyk jo intensiven i dag i karantene ( var det ikke den avdelinga) , så vi får jo følge med.

På ahus sine nettsider står det at de begrenser pårørendebesøk til 1-2 stk og bare de nærmeste. Da er nok far velkommen på ultralyd. Men nå røyk jo intensiven i dag i karantene ( var det ikke den avdelinga) , så vi får jo følge med.
Mener intensiven er i karantene ja. får håpe den er oppe og går i august - stor sannsynlighet for at mini må innom der ..

14. april, da er jeg 18+6 :)

Noen som ikke har fått time. Tilhører Ahus og har termin i starten av september. Fått brev om at de vil innkalle meg i uke 15 (måtte ringe og si at det ikke passet, fordi vi var borte, og det var ikke snakk om vanlig påskeferie). Men time har jeg i allefall ikke fått og er jo nå 15-16 uker. Blir litt stressa i koronatider..

Fått time til OUL 28.april og er da 19,5uker. Leeenge til:bored:

Har fått time 15.4, er 19+3 da. Har alltid hatt veldig sen UL.

Jeg har ikke fått time enda, sykehuset her er treige både med innkalling og time. Har vært 20+i begge de to foregående svangerskapa. Synes det er innmari kjipt nå, vi fikk ikke dratt på tidlig ultralyd i dag pga korona, da er det kort frist for i verste fall senabort hvis noe er alvorlig galt. Føler ikke for å ringe og mase da, de er nok travle. Tror de uansett setter opp timer maks en måned før.

Back
Topp