oppstart siste forsøk

JAAAAAAAAAA! jeg hadde troen på deg!!!!!!! HUUUUUUURRA! ble såååå glad :) Unner deg faktisk dette mye mer enn meg selv :) JOHOOOOO!!!!!
 
JAAAAAAAAAA! jeg hadde troen på deg!!!!!!! HUUUUUUURRA! ble såååå glad :) Unner deg faktisk dette mye mer enn meg selv :) JOHOOOOO!!!!!


Nå får du bare slappe av og kose deg med spire i magen :D
 
Gratulerer så mye <3 Dette er bare verdens beste nyheter! Gleder meg til selskap i gravidgruppa ;)
 
Jippiiii!!! Hihi jubler her i stuen for deg og spiren <3 nå må du bare fortsette å ruge vel ; D :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Åååå Gratulerer så mye :) Håper spiren sitter hele veien denne gangen ;)
 
Gratulerer så mye, nå ble jeg veldig glad!! Prøv å slappe av og kos deg med dette nå, ikke tenk på det som har skjedd i fortiden, det gjør deg ikke noe godt å bekymre deg. Nå skal du komme deg helt i mål med denne spiren, det er jeg sikker på!
 
Hurra!! Tårer i øynene! dette fortjener du så innmari!! Nå skal du helt i mål :) tenker på deg hele veien
 
Fantastisk , får gåsehud , sååååå glad på deres vegne :) GRATULERE
 
tusen takk alle <3
fremdeles uvirkelig..må se på testen mange ganger..men ikke tvil om at den er positiv :)
prøvd å legge ut bilde, men bildefiler er for stor får jeg opp....
kjenner det begynner å krible i magen nå av tanken på at jeg er gravid :) og denne gangen skal jeg få en levende baby i armene mine! <3
 
Åååååh, nå ble jeg virkelig glad på deres vegne!! Hadde en god følelse for dere denne gangen, og har virkelig tro på at spiren(e) sitter helt til mål <3 gratulerer så masse med positiv test!
 
Å dette var fantastiske nyheter!!! Nå har bare spiren å feste seg i 9 mnd. Ønsker deg alt det beste! !
 
Hurraaaaaaa! Fantastisk nyhet å logge seg på til! Kjempeglad på dine vegne. Forstår at det er vanskelig å se fremover og tenke positivt, men vet du, dette er et helt nytt svangerskap og ingenting tilsier at det ikke skal gå bra. Nyt den positive testen og alt det spennende du har foran deg. Hurraaaaaa igjen! :happy093
 
Fantastisk nyhet :) nå ble jeg veldig glad! Gratulerer!! :) :)
 
Åååå, gratulerer så masse!
Har lest historien din, ble helt rørt nå når jeg så testresultatet!
Dette fortjener du. Gratulerer igjen!
 
tusen takk alle <3
varmer hjertet mitt med alle gratulasjoner og gode ønsker til oss
 
Back
Topp