oppstart siste forsøk

Heia! Jeg er også i Porsgrunn og hadde uttak på tirsdag (i går)! Kanskje vi så hverandre? innsett i morgen.. Fikk ut 11 egg og 8 av de var befrukta i dag.. Så krysser det jeg har for at det er god kvalitet på eggene så det blir noen inn og på frys i morgen!!
 
Heia! Jeg er også i Porsgrunn og hadde uttak på tirsdag (i går)! Kanskje vi så hverandre? innsett i morgen.. Fikk ut 11 egg og 8 av de var befrukta i dag.. Så krysser det jeg har for at det er god kvalitet på eggene så det blir noen inn og på frys i morgen!!

kanskje det ;) var ganske mange når jeg var der.. vi var der i 9-10tiden...
fikk ut 13 egg... var i ekstase...men måtte grine en skvett når jeg fikk telefonen og det bare var 2 stk...
så vi fikk ingen på frys vi satt inn 2, så nå håper vi alt i har på at det går nå...
åssen gikk det med deg?
 
kanskje det ;) var ganske mange når jeg var der.. vi var der i 9-10tiden...
fikk ut 13 egg... var i ekstase...men måtte grine en skvett når jeg fikk telefonen og det bare var 2 stk...
så vi fikk ingen på frys vi satt inn 2, så nå håper vi alt i har på at det går nå...
åssen gikk det med deg?

Ja det var samme tiddpunkt som oss det hadde uttaket kl 10, så var der kvart over 9 ja var mange der da.. Men da streifet vi nok forbi hverandre bor du i drammen?
Jeg satte inn 2 egg i dag... Fikk 4 på frys..
Var veldig kjedelig at dere ikke fikk noen på frys da! Men da er nok de to som du satt inn i dag gulleggene skal du se !! Vi får ha trua!
 
Heier så veldig på deg nå :) Skjønner godt du ble lei deg når du ikke fikk noen på frys, føles liksom som om enda mer står på spill nå da:) krysser alt jeg har for at det er disse to eggene som endelig gjør deg til mamma her på jorden også :)
 
Ja det var samme tiddpunkt som oss det hadde uttaket kl 10, så var der kvart over 9 ja var mange der da.. Men da streifet vi nok forbi hverandre bor du i drammen?
Jeg satte inn 2 egg i dag... Fikk 4 på frys..
Var veldig kjedelig at dere ikke fikk noen på frys da! Men da er nok de to som du satt inn i dag gulleggene skal du se !! Vi får ha trua!

nei vi på på sørlandet...så hadde en lang kjøretur...
hm...har du mørkt kort hår?

så bra at dere fikk noen på frys da :)
spennende..samme testdag vi da.. håper på positive tester
 
nei vi på på sørlandet...så hadde en lang kjøretur...
hm...har du mørkt kort hår?

så bra at dere fikk noen på frys da :)
spennende..samme testdag vi da.. håper på positive tester

Ja har mørkt kort hår :) (ca ned til skuldrene) :p... aha.... vi kjørte også langt...kommer fra litt utenfor drammen, så har 2,5 timer å kjøre... så kjenner at den veien ned der nå håper jeg igrunn var den siste i dag ;) Da håper jeg på at vi tester positivt begge to samtidig!!! :angel8
 
Krysser alt jeg har for deg! Nå skal vi gå gravide helt frem til mål, begge to, med fostervann og alt i behold! :)
 
Krysser alt jeg har for deg! Nå skal vi gå gravide helt frem til mål, begge to, med fostervann og alt i behold! :)

takk for det :)
ja det håper jeg virkelig, fordi vi fortjener det :)
 
Ja...da var en rugeuke over.... en uke igjen til dommen....
må vel si at denne uka har vært utrolig lang, mye som har skjedd rundt meg og alt er så sårt, minnene om guttene mine er rippet opp og såret åpnet...nærmer seg årsdagen dems...
jeg merker ingenting symptomer eller noe...annet enn luft i magen og det kommer jo av at jeg holder meg mye i ro...håper ikke det betyr negativt, når jeg ventet guttene så følte jeg at det var noe...og nå ingenting...
går med konstant hjertebank, føler hjerte mitt skal poppe ut hvert øyeblikk...føler andre kan høre det slå... gud så nervøs jeg er....prøver å håpe på positivt men ikke så lett..nervene tar litt over..
men nå må skjebnen være god med oss...
ja..da er det å smøre seg med litt mer tålmodighet...og vente i spenning..
oppdatering kommer om en uke...og håper virkelig jeg kan smile igjen...det er så lenge siden....:smiley-angelic001
 
Huff, får helt vondt i hjertet mitt av å lese dette. Håper så inderlig det lykkes for dere denne gangen altså !!!!! Den ene gangen jeg har vært gravid merka jeg ingen verdens ting, så ikke legg for mye vekt på det. Tvi tvi tvi
 
Ja det var samme tiddpunkt som oss det hadde uttaket kl 10, så var der kvart over 9 ja var mange der da.. Men da streifet vi nok forbi hverandre bor du i drammen?
Jeg satte inn 2 egg i dag... Fikk 4 på frys..
Var veldig kjedelig at dere ikke fikk noen på frys da! Men da er nok de to som du satt inn i dag gulleggene skal du se !! Vi får ha trua!
Jeg bor og i Drammen :) Men vi er på Riksen da....
 
krysser alt for deg!!!! dette fortjener du såååå virkelig! NÅ må det være din tur <3 får vondt av høre historien din . om det er noe trøst så hadde jeg ingen symptomer når jeg var gravid, så alltid hatt det i tankene at lite symptomer er bedre sjanser...sikkert pga opplevelsen selv. heldigvis en uke igjen bare, for prossesen er jo lang...tenk en uke får du svaret <3
 
Masse masse lykke til! Tenker masse på deg nå, og håper av hele mitt hjerte at dere lykkes og at det går bra helt frem til mål <3 Håper de neste dagene går fort for deg, skal krysse alt som krysses kan!! <3
 
Krysser alt her jeg og! Håper det går bra denne gangen!!!!:) :)
 
tusen takk jenter :)
dere får meg til å håpe og tenke at nå er det min tur....
jeg holdt på å ta en test idag..vil så gjerne vite..men skalv så så jeg la den fra meg...turte ikke.. hva om den viste neg...vil leve håpet litt til...
jeg er veldig oppblåst..så oppblåst at det til tidergjør vondt...og i går begynte hodet mitt å tenke mye på mat, sulten hele tiden....men så er det også bivirkning av medisinene jeg bruker..så kan ikke sole på det heller...
men ikke lenge til svaret nå.....skremmende nærme....
 
tusen takk jenter :)
dere får meg til å håpe og tenke at nå er det min tur....
jeg holdt på å ta en test idag..vil så gjerne vite..men skalv så så jeg la den fra meg...turte ikke.. hva om den viste neg...vil leve håpet litt til...
jeg er veldig oppblåst..så oppblåst at det til tidergjør vondt...og i går begynte hodet mitt å tenke mye på mat, sulten hele tiden....men så er det også bivirkning av medisinene jeg bruker..så kan ikke sole på det heller...
men ikke lenge til svaret nå.....skremmende nærme....
Jeg tror det blir babyer på deg <3
 
Jeg tror det blir babyer på deg <3

ååå håper så du har rett... gråter jo bare å tenke på det...uff skulle ikke vært lov å være så nervøs..
ingenting hadde gjort livet mitt bedre nå enn en sjanse til å bli mamma igjen <3
men må jo og være forbered på at det kanskje aldri skjer ...
 
Ja da var testdagen kommet....sitter og skjelver og er i sjokk....er det virkelig sant
TESTEN BLE POSITIV :gen014:happy093jeg er GRAVID
Jeg klarer liksom ikke helt å tro det....siste forsøket vårt... kjempe skummelt...nå må spiren sitte hele veien,
skal til lege i neste uke for å ta blodprøver..se om det er normal stigning...jeg har blitt lovet god oppfølging.
 
Back
Topp