oppstart siste forsøk

liten oppdatering fra meg.
idag har vi vært på ultra, og vi så ET lite bankende hjerte som slo <3 hurra... en milepæl ferdig..
nå må vi fortsette å ha troen på at denne gangen så skal det gå hele veien <3
7+6uker på vei i dag, vårt lille mirakel <3
 
Hurraaaaa!!! Så glad jeg ble for å høre dette! :) Fantastiske nyheter! Gratulerer så mye:)
 
Så utrolig flotte nyheter! Dette skal gå bra hele veien videre også! Og bare en i magen var nok det beste som kunne skje, da er sjansen mye, mye mindre for at det samme skal skje igjen som sist. Håper du klarer å slappe av og nyte svangerskapet fremover, unner deg det så veldig!
 
liten oppdatering fra meg.
idag har vi vært på ultra, og vi så ET lite bankende hjerte som slo <3 hurra... en milepæl ferdig..
nå må vi fortsette å ha troen på at denne gangen så skal det gå hele veien <3
7+6uker på vei i dag, vårt lille mirakel <3
Åååh, nå ble jeg glad på deres vegne! <3 Masse lykke til videre, dette skal gå bra! <3
 
Herlig herlig!!! :D:D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Gratulerer såååååååå mye <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gratulera så mykje!!! Dette var fantastiske nyheter! Det gjer oss meg håp om at det kanskje ein gang går veien for oss igjen òg.. :)
 
Så herlig!!! :D sånne oppturer gir en annen mot til å fortsette også! Kryssr det som krysses kan for deg og den lille spiren <3
 
:Heartred Gratulerer kjempe masse!!! :Heartred
Denne gangen går det bra hele veien :)
 
Åh så gøy og lese! Har ikke vært her inne på evigheter!! Håper alt står bra til!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh så gøy og lese! Har ikke vært her inne på evigheter!! Håper alt står bra til!!


Sent from my iPhone using BV Forum

tusen takk :) :)
ja alt ser bra ut denne gangen så håper det fortsetter slik i minst 15 uker til... jeg er nå 20 uker på vei og vi venter en liten jente denne gangen...frykten er der men gleden kommer mer og mer...
 
Back
Topp