oppstart siste forsøk

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
wee..kjenner det kribler, spennede og livredd på engang.. nå må det gå!
spray start 27 des... så da må jeg ta med sprayen på ferie...(vi reiser på søndag til tenerife, siden vi har avlyst jula) har ikke fått reseptene enda, men sendte mail og fikk oppstartdatoen, reseptene kommer nok i posten ganske straks...
trenger masse lykestøv, mirakler og all lykkeønskinger jeg kan få... skummelt å tenke på at det er siste offentlige forsøk, så nå må og skal det gå bra!
2013 har vært det tøffeste året i mitt liv, der jeg måtte gravlegge mine to små gutter, (savn)
så nå håper i virkelig at 2014 er året for glede!

andre som ligger noe likt i løypa eller?

ellers ønsker jeg alle en god jul, håper dere får en fin ferie
 
Sender deg masse lykkeønskinger og hååååper 2014 er året dere blir foreldre. Og god tur :)
 
Klart det går nå på siste forsøk, og denne gangen vil det gå hele veien!!
Sender over en god dose babystøv til deg!!
Og så å du ha en riktig god jul i varmen :)
 
spennende!!!! skal begynne å spraye 31 desember jeg :) når har du forvnetet uttak? jeg skal ha uttak i uke 5 :) dette blir mitt første forsøk...men gonal f 100ie fra den 17 januar :)
 
spennende!!!! skal begynne å spraye 31 desember jeg :) når har du forvnetet uttak? jeg skal ha uttak i uke 5 :) dette blir mitt første forsøk...men gonal f 100ie fra den 17 januar :)

starter med sprøyter 15 januar ( gonalf og menopur) noe nytt. brukt gonal men ikke den andre før... skal ha ultra undersøkelse 22 januar..så blir vel uttak noen dager etter det tipper jeg :) spennende
 
Krysser!!!
 
starter med sprøyter 15 januar ( gonalf og menopur) noe nytt. brukt gonal men ikke den andre før... skal ha ultra undersøkelse 22 januar..så blir vel uttak noen dager etter det tipper jeg :) spennende
Jeg skal også ha undersøkelse den 22 januar! :) jeg tilhører Riksen :) så gøy at vi skal ruge sammen! Vi begge skal ha gullegg :) så det så!
 
takk alle sammen :)
Ja nå skal det gå, det har jeg bestemt! vi har hatt nok nedturer så nå er tida inne for en skikkelig god opptur :)

tenker litt på om vi skal sette inn 1 eller 2....vanskelig valg... pga det er jo siste ferskforsøket og nå, men får gjøre det hjertet mitt sier i januar... vil jo ha mest mulig sjanse.. men vil ikke miste tvillinger evt en gang til...
 
Jeg skjønner godt at det er et vanskelig valg for dere med tanke på forhistorien deres. Samtidig tenker jeg, hvor stor er egentlig sjansen for at for det første to spirer skal feste seg (én skal selvsagt feste seg, så vi snakker teori her ;) ) og for det andre at det samme skal skje en gang til? Såvidt jeg har fått med meg, har dere ikke fått noe svar på hva som gikk galt og hvorfor det skjedde. Jeg hadde nok satt inn to egg dersom jeg fikk valget, men det er ikke et enkelt valg. Det er jo ikke så stor sjanse for at begge fester seg uansett, det hverken reduserer eller øker sjansen for klaff, så dere må selv veie for og mot. Beklager dersom jeg tar feil når jeg skriver slik jeg gjør, at dere ikke har fått noe klart svar på hvorfor det fryktelige skjedde. Er ikke 100 % sikker på det.
 
takk alle sammen :)
Ja nå skal det gå, det har jeg bestemt! vi har hatt nok nedturer så nå er tida inne for en skikkelig god opptur :)

tenker litt på om vi skal sette inn 1 eller 2....vanskelig valg... pga det er jo siste ferskforsøket og nå, men får gjøre det hjertet mitt sier i januar... vil jo ha mest mulig sjanse.. men vil ikke miste tvillinger evt en gang til...
det skal gå for deg nå og vare i hele ni mnd <3 det fortjener du sååååå masse <3
 
Denne gangen skal det gå bra!! :D ;) :p
 
Jeg skjønner godt at det er et vanskelig valg for dere med tanke på forhistorien deres. Samtidig tenker jeg, hvor stor er egentlig sjansen for at for det første to spirer skal feste seg (én skal selvsagt feste seg, så vi snakker teori her ;) ) og for det andre at det samme skal skje en gang til? Såvidt jeg har fått med meg, har dere ikke fått noe svar på hva som gikk galt og hvorfor det skjedde. Jeg hadde nok satt inn to egg dersom jeg fikk valget, men det er ikke et enkelt valg. Det er jo ikke så stor sjanse for at begge fester seg uansett, det hverken reduserer eller øker sjansen for klaff, så dere må selv veie for og mot. Beklager dersom jeg tar feil når jeg skriver slik jeg gjør, at dere ikke har fått noe klart svar på hvorfor det fryktelige skjedde. Er ikke 100 % sikker på det.

stemmer..vi har ikke fått konkret svar... kun den blodprøven som var for høy, og de er ikke sikker på om det var derfor.. får vi aldri vite, så får blodfortynnende..
jeg tenker litt som deg, hva er sjansen for to igjen...samtidig som jeg er litt "paranoid"... mannen sier to, og mener at 1 fester seg da ;) men så sier han jo at det er jo ikke han som skal igjennom alt med kroppen...
ikke sikker vi får mulighet for å sette inn to heller, ingen garanti for at det er flere gode egg...men satser på det ;)
 
ja...nå begynner jeg på sprøytene i morgen....gonal f og menopur..
vært kjempe nervøs for at ikke sprayen virker,men de siste dagene har jeg hatt hetetokter på nettene.. så det er et godt tegn :) håper jeg.. sist hadde jeg og det..
kjenner jeg grue meg utrolig mye , kribler i magen av spenning,nervøsitet..ja det meste...
det må gå bra...hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør....skikkelig nerver...og er enda ikke ruger før i uke 5 ca.....
 
Back
Topp