oppstart siste forsøk

ul i morgen..kjempe nervøs..livredd for at det ikke er noe voksende eggposer.... kanskje psyken min som spiler mye inn..har ikke kjent noe særlig mensmurringer... husker jeg kjente det sist forsøk når det var noen eggposer som vokste..første gangen ikke noe..og ikke så bra resultat... men håper at det er bare jeg som er overnervøs og hun ser minst 8 voksende poser ;) har i dag hatt litt utflod/el slim lignende.. tar det som et godt tegn!

ul i morgen..kjempe nervøs..livredd for at det ikke er noe voksende eggposer.... kanskje psyken min som spiler mye inn..har ikke kjent noe særlig mensmurringer... husker jeg kjente det sist forsøk når det var noen eggposer som vokste..første gangen ikke noe..og ikke så bra resultat... men håper at det er bare jeg som er overnervøs og hun ser minst 8 voksende poser ;) har i dag hatt litt utflod/el slim lignende.. tar det som et godt tegn!
Masse lykke til! Håper virkelig det ser bra ut, du har vært igjennom mange runder ser jeg. Dere fortjener at det skal klaffe denne gangen <3 Sender deg mange lykkeønskninger til morgendagen!

Masse lykke til ♡
Tenker mye på deg!
Klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

oppdaterer bare i denne tråden..så har jeg en å forholde meg til :P
ul i dag gikk ok..men de eggposene var litt små enda..så må inn igjen på fredag...det så bra ut sa gyn :) så da gjør det ikke noe å vente et par dager til å få vite dato for uttak..
med menopur fikk jeg beskjed om at det var litt færre egg men bedre kvalitet... fikk opp håpet et lite steg til :) da blir jeg glad..god kvalitet er bra :) og hun så noen...så godt nok for meg det...
bare smøre seg med litt mer tålmodiget nå...

oppdaterer bare i denne tråden..så har jeg en å forholde meg til :P
ul i dag gikk ok..men de eggposene var litt små enda..så må inn igjen på fredag...det så bra ut sa gyn :) så da gjør det ikke noe å vente et par dager til å få vite dato for uttak..
med menopur fikk jeg beskjed om at det var litt færre egg men bedre kvalitet... fikk opp håpet et lite steg til :) da blir jeg glad..god kvalitet er bra :) og hun så noen...så godt nok for meg det...
bare smøre seg med litt mer tålmodiget nå...
Sånn som meg da :) sjekk igjen på fredag :) hvor store var egposene? Mine var relativt små, ca 5-6 mm

Sånn som meg da :) sjekk igjen på fredag :) hvor store var egposene? Mine var relativt små, ca 5-6 mm

hadde noen på 8 og et par på 11 og 12

Masse lykke til på fredag, håper vi alle har hellet med oss denne uken :)
Jeg har også gått på menopur. Har innsett i morgen jeg, så blir det vel noen laaaange uker. Spent på hvordan eggene har delt seg, håper å få noen på frys.

Masse lykke til på fredag, håper vi alle har hellet med oss denne uken :)
Jeg har også gått på menopur. Har innsett i morgen jeg, så blir det vel noen laaaange uker. Spent på hvordan eggene har delt seg, håper å få noen på frys.

spennende :) lykke til i morgen, og måtte du bli ruger i 9måneder :)

Endelig overstått innsett:) Ble ett egg inn som de sa var flotters, to på frys og ett til videre dyrkning for så å fryses. Glad jeg har full timeplan neste uke slik at den uken går raskt ja:) Gjelder å fylle dagene nå så jeg ikke sitter å grubler for mye:) Lykke til i morgen jenter!!! Krysser fingre og tær:)

nok en ul kontroll over... de hadde vokst litt :)
medisiner i morgen og...så el sprøyta på søndag og TIRSDAG blir det UTTAK... spennende....og hvis alt går bra så blir det INNSETT på TORSDAG woho.... men nervepirrende
nå må det gå bra hele veien ...alle gode ting er 7...
kommer med oppdatering om en uke når jeg er ruger for å si resultat på befrukta egg :) håper på flere!

Jjippiii! Så spennende det er! Gleder meg på dine vegne, og krysser fingrene for at dere får mange befrukta egg og et gullegg til ruging!

Woop woop masse lykke til :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Så gøy!! Dette blir bra! Spennende :)

Back
Topp