oppstart siste forsøk

Masse lykke til!

ja...nå begynner jeg på sprøytene i morgen....gonal f og menopur..
vært kjempe nervøs for at ikke sprayen virker,men de siste dagene har jeg hatt hetetokter på nettene.. så det er et godt tegn :) håper jeg.. sist hadde jeg og det..
kjenner jeg grue meg utrolig mye , kribler i magen av spenning,nervøsitet..ja det meste...
det må gå bra...hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør....skikkelig nerver...og er enda ikke ruger før i uke 5 ca.....

Lykke, lykke til! All respekt til deg for den tunge veien du har hatt å gå, håper virkelig at det går bra denne gangen!

ja...nå begynner jeg på sprøytene i morgen....gonal f og menopur..
vært kjempe nervøs for at ikke sprayen virker,men de siste dagene har jeg hatt hetetokter på nettene.. så det er et godt tegn :) håper jeg.. sist hadde jeg og det..
kjenner jeg grue meg utrolig mye , kribler i magen av spenning,nervøsitet..ja det meste...
det må gå bra...hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør....skikkelig nerver...og er enda ikke ruger før i uke 5 ca.....
kjenner meg så godt igjen! Skal begynne på gonal F på fredag! Og uttak i uke fem, og sikkert innsett... Så vi har en spennende tid! Gruer og gleder meg selv ! Dette skal bli vår tue :) og din spire skal sitte hele ni mnd :)

takk for all lykke ønskinger, det varmer virkelig hjertet mitt <3

virkelig nervepirrende..måtte det gå fort til uttak....og bra resultat..
skalv når jeg skulle ta sprøytene i dag, ikke for at det skal gjøre vondt, men for at jeg skal gjøre feil... alt er så nervepirrende nå som det er siste forsøk... men gikk bra i dag :)

Masse lykke til! Vi heier alle sammen på dere :)

Lykke til kjære dere :) Håper så inderlig at alt går bra! ❤️

Jeg skal og på UL 22. januar! Kanskje vi sees på venterommet ;) Lykke til!

takk for all lykke ønskinger, det varmer virkelig hjertet mitt <3

virkelig nervepirrende..måtte det gå fort til uttak....og bra resultat..
skalv når jeg skulle ta sprøytene i dag, ikke for at det skal gjøre vondt, men for at jeg skal gjøre feil... alt er så nervepirrende nå som det er siste forsøk... men gikk bra i dag :)
Lykke til!! Dette går bra ;)

Masse lykke til jenter, virkelig en spennende tid for dere også. Jeg skal ha uttak i morgen, og innsett på torsdag hvis alt går bra. Jeg er kjempespent da dette er vårt første forsøk så vet ikke helt hva jeg går til. Vi har ICSI fra første forsøk. Krysser fingrene for at dette går bra!

Masse masse lykke til med forsøket :) krysser fingrene for dere !!!!

Da var uthentingen overstått:) Gikk over all forventning. De fikk ut 14 egg så blir spennende å se hvordan de deler seg og hvor mange vi evt får på frys. Fikk se noen ivrige svømmere og:) Men som de sa, egg på frys må man se på som en bonus:) Synes de er veldig profesjonelle og flinke på St Olavs så føler meg i trygge hender ja:)

Back
Topp