Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja...nå begynner jeg på sprøytene i morgen....gonal f og menopur..
vært kjempe nervøs for at ikke sprayen virker,men de siste dagene har jeg hatt hetetokter på nettene.. så det er et godt tegnhåper jeg.. sist hadde jeg og det..
kjenner jeg grue meg utrolig mye , kribler i magen av spenning,nervøsitet..ja det meste...
det må gå bra...hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør....skikkelig nerver...og er enda ikke ruger før i uke 5 ca.....
kjenner meg så godt igjen! Skal begynne på gonal F på fredag! Og uttak i uke fem, og sikkert innsett... Så vi har en spennende tid! Gruer og gleder meg selv ! Dette skal bli vår tueja...nå begynner jeg på sprøytene i morgen....gonal f og menopur..
vært kjempe nervøs for at ikke sprayen virker,men de siste dagene har jeg hatt hetetokter på nettene.. så det er et godt tegnhåper jeg.. sist hadde jeg og det..
kjenner jeg grue meg utrolig mye , kribler i magen av spenning,nervøsitet..ja det meste...
det må gå bra...hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør....skikkelig nerver...og er enda ikke ruger før i uke 5 ca.....
Det skal jeg også!!! Ul 22 januar på riksenJeg skal og på UL 22. januar! Kanskje vi sees på venterommetLykke til!
Lykke til!! Dette går bratakk for all lykke ønskinger, det varmer virkelig hjertet mitt <3
virkelig nervepirrende..måtte det gå fort til uttak....og bra resultat..
skalv når jeg skulle ta sprøytene i dag, ikke for at det skal gjøre vondt, men for at jeg skal gjøre feil... alt er så nervepirrende nå som det er siste forsøk... men gikk bra i dag![]()
Det skal jeg også!!! Ul 22 januar på riksen![]()
Tilhører ikke du Riksen? Trodde det jegjeg skal på ul i kr.sand![]()
Tilhører ikke du Riksen? Trodde det jegja ja spennende uansett!!!
![]()