oppdatering fra sykesenga:) OPPDATERT ETTER KS I FØRSTE INNLEGG

masse lykke til, nå er det ikke lenge igjen, og gratulerer så mye med 36uker, tenk at du er kommet så langt
 
Gratulera med 36 veker, og lykke til no! Er vel ikkje lenge igjen når dei har klipt cerclagen!![:D]
Gler meg til videre oppdatering fra super-rugeren vår!![:)][:)]
 
Gratulerer med 36 uker!! Nå er det ikke lenge igjen, flink rugemaskin er du!! [:)]
 
ORIGINAL: hegemw

masse lykke til, nå er det ikke lenge igjen, og gratulerer så mye med 36uker, tenk at du er kommet så langt

 
Signerer[:)]
 
Dette er er litt av et svangerskap, snikleser litt her inne..men vil bare gratulere deg så mye og du er sannelig sterk.

beundrer deg veldig etter det jeg har lest her[;)]

Lykke til med den kommende fødselen.
 
Hvordan går det med deg?
I morgen er du 37 uker på vei, å den lille er ikke prematur lenger[:D] Tenk at den lille skulle holde seg der inne så lenge[:D]

Masse lykketil[:D]
 
ja hvordan går det med deg??? titter innom i spennende om at det har skjedd noe.
ja tenk nå føder du ikke prematur baby når du føder, det hadde vi ikke trodd.
du har vært flink til å ruge, masse lykke til
 
Veldig masse lykke til med fødsel som nok er nær foreståandes no vil eg tru. Dette har jo gått over all forventning! [:)]
 
Hele denne tråden er en så spennende, oppløftende og optimistisk lesing, og nå venter vi alle bare på en lykkelig slutt[:)] Dette kommer til å gå bra, nå kan du jo begynne å glede deg til å snart bli kjent med jenta di[:)]
 
Så koos at dere stikker innom tråden og ser om d har skjedd noe[:)]Går fremdeles gravid,og i morgen er d ikke prematurt lenger heller...hadde ikke trodd d skulle gå så lenge,men bra for tulla da[;)]Ny kontroll på føden i morgen,blir spennende å høre hva legen sier[;)]
 
Utrolig, lykke til med den kommende fødselen...det må føles deilig nå, for nå spiller det ingen rolle om du snart er i fødsel.

Helt overveldet av denne tråden din og din historie jeg[:)]
 
Jepp 4 kg etter dagens ul og 3 uker igjen[&:]
hvordan ender dette tro...,sikkert som sist en 5 kg plugg[8D][;)]
 
Oj sann, 4 kg allerede. Blir spennende å se hva det endelige resultatet blir[:D]
ORIGINAL: *Laila*

Jepp 4 kg etter dagens ul og 3 uker igjen[&:]
hvordan ender dette tro...,sikkert som sist en 5 kg plugg[8D][;)]

 
Gratulera med 37 veker Laila! Heeilt utrulig![:D]

Lykke til med kommande fødsel, gler meg til å høyra korleis det heile har gått![:)]

*klemmer*
 
[:D]Gratulerer med 37 uker [:D]
 
Høres ut som det er litt av en plugg du bærer på Laila [:D]
Helt fantastisk at jenta di fortsatt er i magen og vokser og trives. Men nå kan hun jo bare komme også, tenker meg du begynner å bli ivrig etter å treffe henne nå [:)]
 
4kg ja, en liten kraftplugg i magen din da :) og grattis med 37 uker, nå er det ikke prematur lengre.
håpe du snart kommer igang da,siden hun er blitt så stor allerede.

masse lykke til,
 
ORIGINAL: Nesing

Fantastisk at "lillemor" fremdeles er i magen din, *Laila*! Lillemor er kanskje en underdrivelse [;)]. Høres supert ut at hun vokser og trives slik hun skal. Spennende å få oppdatering når det endelig setter i gang! [:)][:)]

signerer stor og fin jente[:D]
 
Da er jeg 38 uker oxo,og ny kontroll senere i dag[:D]blir spennende å høre hva legen sier[;)]
 
Åh, så fantastisk flott!!![:D][:D] Jeg er superimponert over ruginga di altså, du er helt enorm!!
 
Back
Topp