oppdatering fra sykesenga:) OPPDATERT ETTER KS I FØRSTE INNLEGG

Spennende dager på deg frøken! [;)]

Kjedelig at hu hadde lagt seg med rævva ned no då, men håper ho snart snur seg igjen!
Blir kjekt å treffa vesle frøkna i magen då, blir spennende å sjå om fødselsvekta stemmer med ultralydene!
Masse lykke til i dagene som kommer i allefall! [:)][:)]

Er jo kjempefantastisk at ho har holdt seg i magen så lenge som ho har gjort, super-ruger du *Laila*[:D]
Gler meg til videre oppdateringer![;)][:D]

*klem*
 
Gratulerer så mye med 33 uker! Det er helt fantastisk at bayen har holdt seg inne så lenge. Nå er jo vekt og alder veldig bra til å være prematur. Lykke til emd spennende dager fremover!!
 
Uke 33 i dagNå er resten bonus for meg altså[;)]
 
Gratulerer med 33 uker.
 
Gratulerer med 33 uker Laila [:D]
Tenk at du kom så langt, det er jo fantastisk, superruger er du [:)][:)]
 
Gratulerer så mye med 33 uker[:D]
Spennende dager i vente nå[:D]
 
Sign[:D]
ORIGINAL: Nesing

Grattis med 33 uker, *Laila*! Godt ruget og jeg håper du enda klarer noen dager til. Ta godt vare på deg selv! [:D][:D]
 
ORIGINAL: Ivara

Gratulerer med 33 uker Laila [:D]
Tenk at du kom så langt, det er jo fantastisk, superruger er du [:)][:)]
 
ORIGINAL: snuppis!

Skjedd noe mer? [:D]

Trodde d skulle skedd noe mer i kveld,d river og sliter i tråden,skikkelig vondt[&o]men etter ul er livmorhalsen fremdeles 7mm...Frøkna har snudd seg igjen da med hodet ned nå,men de ville drøye litt med å klippe tråden til jeg har mer regelmessige tak.So time will show[:)]
 
Så flott at du fortsatt ruger[:)] Men uff da høyres vondt ut[&:] Er ikkje lenge igjen av rugejobben no heldigvis. Super flink er du!
 
Må bare si at jeg er mektig imponert over hvordan du takler dette. Helt utrolig hvor flink du har vært, og så fantastisk at lille snuppa holder seg på plass, får virkelig håpe hun legger seg til rette med hode ned nå da [:)] Ønsker deg MASSE lykke til, du har virkelig gjort en kjempejobb, og tenk at du snart bikker 34 uker !
 
så flink du har vært ja, ønsker deg masse lykke til med tiden du har i vente, og håper du får en fin fødsel
 
ORIGINAL: Nesing

Håper lillemor fremdeles er i magen din og at du har det så godt som det er mulig å ha det når man er inneliggende på sykehus! Krysser fingrene for at fødselen fremdeles er langt frem i tid selv om mye kan tyde på at det ikke blir helt slik. Tenker på deg! [:)][:)]

Sign[:)]
 
Ja da er jeg 34 uker[:D]og tenk i dag skal jeg få hjem på heltid etter 6 laaaaaaaaaaaaaaange uker på sykehuset[8D]skal bli nydelig[;)]skal bli godt å sove i egen seng ikke minst[8D][:D]
Sitter nå bare venter på legen som skal ta en ul av meg før avreise[:)]skjedd noe akutt her,så han måtte ned på operasjon...
 
Da har jeg vært t ul[:D]Frøkna ligger nå på 2.8kg,men har snudd seg igjen,tverrleie nå...d er veldig som hu snur seg hele tiden altså,så tiden vil vise hvordan hun ligger når fødselen er i gang[:)]
 
ORIGINAL: hegemw

gratulerer så mye med uke 34 :)
du får kose deg hjemme frem til den lille kommer.


signerer denne![:)][:)]
 
Du er knallflink altså [:D] Dette blir nok kjempe bra, snart er jenta di her, håper hun blir inne litt til da [;)]
 
Såå kjekt at du får hjem og sove i egen seng[:D][:D][:D][:D] Kose deg hjemme [:D][:D] Blir spennende å følge med videre, må ha vært drygt å ligge så lenge på sykehuset.... så håper du får være hjemme til den elskede kommer ut [:D][:D]
 
Back
Topp