oppdatering fra sykesenga:) OPPDATERT ETTER KS I FØRSTE INNLEGG

Dette høres bra ut, tenk 34 uker nå. Håper du for litt tid til å kose deg hjemme nå før den lille finner ut at skal ut[:)]
 
ORIGINAL: hegemw

gratulerer så mye med uke 34 :)
du får kose deg hjemme frem til den lille kommer.


Signerer denne :) Kjempe god har du vært [:D]
 
34 uker ja! Det er jo kjempebra! Du får nyte stunda du får heime no då før fødselen! Har jo nådd bra vekt vesla no då om det stemmer med det dei antyder! Masse lykke til med innspurten og fødselen! [:)]
 
Ja, da er du endelig hjemme igjen da. Det må være litt rart å vente på at vannet skal gå. For det er vel det som mest sannsynlig kommer til å skje eller?
Gratulerer med 34+1 uker på vei. Dette er jo helt utrolig, tenk at den lille har holdt seg der inne så lenge.
Blir spennede å se når det hele braker løs[:D]

Masse lykketil[:D]
ORIGINAL: *Laila*

Da har jeg vært t ul[:D]Frøkna ligger nå på 2.8kg,men har snudd seg igjen,tverrleie nå...d er veldig som hu snur seg hele tiden altså,så tiden vil vise hvordan hun ligger når fødselen er i gang[:)]
 
Da er jeg kommet til uke 35 oxo,blir bare mer å mer forundret over kroppen min,mot alle odds kan man si[;)]Om en uke fjernes cerclagen,skal bli super godt[;)]
På tirsdag som var,hadde jeg en ul på føden igjen,tulla er nå blitt rundt 3.5 kg,så d ser jo ut til at hun ikke blir så lita heller[:)][:)]
 
Dette er jo helt fantastisk Laila!! All ære til deg og super-rugingen! [:D]

Gratulerer med 35 veker!! Og lykke til når cerlagen taes vekk!![:)][:)]
 
Gratulera så masse med 35 veker!! Superrugaren[:D][:D][:D]

No er det nok ikkje lenge igjen til ho er her[;)]
 
ORIGINAL: [miss]

Dette er jo helt fantastisk Laila!! All ære til deg og super-rugingen! [:D]

Gratulerer med 35 veker!! Og lykke til når cerlagen taes vekk!![:)][:)]


Må bare signere [miss] her, dette er imponerende ruging Laila!!!
 
Kjempeflott[:D][:D][:D] Spennende å følge med deg[:D][:D][:D] Lykke til videre [:D][:D]
 
ORIGINAL: FruStina

Megarugemaskin du jo, gratulerer med 35 uker !!!

 
sign[:)]
 
gratulerer så mye med 35 uker, blir en stor jente dette her :)
ikke lenge igjen til du er mamma, du har vært en flink mamma
ikke lenge til så føder du ikke prematur :) lykke til videre
 
Ja i morgen blir en spennendes dag[:D]Da klippes tråden,au au[&:]men skal bli godt å få d overstått[:)]Så da gjennst[:)]år d å se om vannet går i samme slengen el ikke.....wish me luck ladies[:D][;)]
 
Om under en halvtime er du 36 uker på vei. Gratulerer så mye[:D] Tenk på det, helt utrolig.
Har liksom en følelse på at vannet kommer til å gå i morgen. Gjør jo ikke noe om den lille kommer nå. Men en uke til hadde kanskje vært greit.
Masse lykketil[:D]
ORIGINAL: *Laila*

Ja i morgen blir en spennendes dag[:D]Da klippes tråden,au au[&:]men skal bli godt å få d overstått[:)]Så da gjennst[:)]år d å se om vannet går i samme slengen el ikke.....wish me luck ladies[:D][;)]
 
Ja da er tråden blitt klippet,var så vondt som jeg husket,men vannet gikk jo ikke,så da ruger jeg litt til da[:D]Hu tulla her liker seg nok altfor godt i magehuset[8D]Har mye tak da,men skulle få hjem igjen senere i dag,og det skal jo bli deilig[;)]
 
ORIGINAL: Nesing

Spennende! Kjempeflott at snuppa fremdeles holder seg i magehuset sitt, men nå er det uansett ikke lange tiden igjen. Ta godt vare på deg selv! [:D][:D]

 
signerer, utrolig spennende da [:)]
 
Så flott at snuppa ser ut til å holde igjen enda litt til Laila! [:D]
Du er en fantastisk rugemaskin, og nå er det ikke lenge igjen til du skal få møte din etterlengtede datter!

Lykke til med innspurten snuppa [:)]
 
Back
Topp