oppdatering fra sykesenga:) OPPDATERT ETTER KS I FØRSTE INNLEGG

Gratulerer med 38 uker, ikke lenge igjen nå
 
Da er rugetida snart over[8D]Fikk innvilget KS i dag,siden jeg har svsk diabetes og snuppa er så stor allerede[;)]Så datoen er fastsatt til den 16 aug,på mandag allerede[;)]Gleder meg til å endelig få treffe snuppa etter alt sammen[;)]
 
så hæli da laila[:D] tenk så har du snart storjenta di i armene dine, det blir vel kos det[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: siwro

så hæli da laila[:D] tenk så har du snart storjenta di i armene dine, det blir vel kos det[:)][:)][:)]

ja gleder meg
 
Så fantastisk at du har klart å ruge så lenge Laila!! Lykke til på mandag!! -om ingenting skulle skje i helga da[;)][:D] uansett, enden er nær og første møtet med vesle frøkna er ikkje langt unna!! [:D][:D]
 
Weeeeeeeeee  Du har vært kanonflink og skal være stolt av det. Snart er godjenta her og da skal du kose deg MAX [:D] Masse lykke til [:D][:D][:D]
 
Tenk da er endelig ventetiden snart over, eller den turbulente tiden du har bak deg nå.
Du har vært flink[;)]
 
Tusen takk,gleder meg til å få d overstått nå[;)]
 
Lykke til med keisersnittet i morgen.

Gleder meg til oppdatering når du er på beina igjen[:)]
 
ORIGINAL: [miss]

Håper alt har gått bra i dag! Gler meg til oppdatering etterhvert!![:D][:D]
*klemmer*[:)][:)]


sign[:D]
 
Gratulera så masse med jenta!!! [:)]
 
OPPDATERT[:)]
 
ÅÅÅÅh[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
herregud for ei skjønn lita tulle..[:D][:D][:D][:D][:D]var jo heeelt ferfekt altså, har dere funnet noe navn til prinsessa??
håper det går bra meg deg etter opperasjonen, og at jenta er snill med deg[:D] er vel ikke helt greit å gå igjennom ks kan jeg tenke meg[8D]
Kos deg masse med jenta di nå, nyte hvert sekund!
 
Gratulerer små mye med en stor og vakker jente[:D]
Håper natten gikk fint[:D]
Kos dere masse og god bedring med operasjons såret.
 
gratulerer så masse med jenta [:D] Du er tøff og sterk og beundrer deg under hele dette kjøret [:D] Premien du fikk er perfekt [:D] kos deg kjempe masse [:D]
 
Back
Topp