oppdatering fra sykesenga:) OPPDATERT ETTER KS I FØRSTE INNLEGG

Så spennende.. tenk nå har du din lille skjønnhet i armene dine snart.. kjedelig det må være å ligge på sykhuset så lenge, men dere blir da tatt godt vare på.. og dere begge har det bra da er jo det det beste[:D] masse lykke til..
 
Spennende timer og dager på deg da Laila[:)] masse lykke til når det hele starter!! Og flott med alle uler og oppfølgning du får, og godt at snuppelura ikkje er så liten, 2 kg på nå være kjempebra! -dersom hun faktisk er det da, desse ulene kan jo "lyve" litt også..[8D] Men, men.
Håper ho blir inni et par dager/veker til, men det skjer når det skjer[:)] og da må du ha lykke til!!
 
Så kjekt å høyra fra deg og at det går så bra[:)]

Håper det drøyer ei stund til, men masse lykke til når du er i gong[:D]
 
Så godt å høre at veslemor fortsatt er der inne [:)] Har tenkt masse på deg og lurt på hvordan det har gått.
Lykke til videre med rugingen [:)]
 
[:D]Hurra 32 uker[:D]
Tenk at jeg skulle komme meg over i juli mnd...d hadde jeg ikke trodd for en mnd siden[;)]I morgen blir d 4 uker i senga,ikke akuratt drømmesommeren for meg,men hva gjør man ikke for de små[;)]

Ellers har jeg fått svsk diabetes da[&:]så i går beg jeg på insulin og blodsukker måling.For ett styr[:'(]men godt d er bare under svsk[:)]Ellers ingenting annet nytt,bare å fortsette med ruginga her til vannet går,så får jeg bare se om jeg kommer t uke 33[;)]
 
Gratulera med 32 veker![:D] fantastisk at frøkna fremdeles holder seg inne i magen, jo lengre jo bedre! Blir spennande å sjå når ho vil komme ut![;)]
 
Gratulera så masse med 32 veker[:D][:D][:D] Fantastisk!!

Synd at du må slita med så masse då, men heldigvis går det jo vekk etter fødselen.
 
Gratulerer så mye, tenk at du ligger i senga og venter fortsatt...håper du må holde deg i ro flere uker til, men liker ikke at helsen din bærer preg av svangerskapet også...krysser alt jeg har for deg at du ikke blir for syk og at den vesle kan holde seg inne litt til.
 
Gratulerer med 32 uker.. [:D]
 
hurra for 32 uker. Håper alt er bra om dagen. Hva gjør du når du ikke kan gjøre noe anna enn å være i senga. Syns du er tapper jeg som holder ut med "bedrest".
 
Ja, nå nærmer det seg uke 33. Tenke at du har holdt ut så lenge og at den lille fortsatt er i magen.
Vil ønske deg masse lykketil med fødselen. Syns dette er rene thrilleren, lurer på når den lille kommer[:D]
 
Ja i dag det 2 dager t uke 33[:D] utrulig egentlig når man tenker at jeg var 28+1 når jeg ble lagt inn[;)]Har fremdeles bedrest,men får lov til å opp littegrann,men hvis jeg får en del sammentrekninger og kjenner tråden må jeg legge meg igjen,men deilig å få være litt oppe hvertfall[:)]
 
Godt at du er bedre, og at du kan få bevege deg litt mer![:)] deilig for deg det tipper eg!
Lykke til i dagene som kommer[:)][:)]
 
En ny oppdatering fra min front;

I dag har jeg hatt en ny ul,både utvendig og innvendig[:)]Snuppa ligger på 2400 gram nå og har til min fortvilelse snudd seg med rævva ned...typisk,etter så mange uker i hodeleie,men men...får bare håpe at hun snur seg igjen til vannet går[:)]
Ang den innvendige ul'n så fikk jeg bekrefta d jeg har trodd og følt.Livmorhalsen er nå bare 7mm kort,og vannblæra er blitt større,både den over og under tråden,så nå går jeg egentlig å venter på en tikkende bombe.Vannet går nok om ikke så alt for lenge.I morgen er jeg 33 uker,og d er visst over all forventning i forhold t d legen trodde jeg kom til å klare,så hun er veldig fornøyd med det[:)]snuppa her kommer nok i uke 33,sjansene er små for at jeg rekker 34,men jeg har nå gjort d jeg kan for henne da,i forhold til å gi henne best mulig utgangspunkt[:)]
Ellers har jeg nå fått lov til å gå rundt som jeg vil her på føden nå,for å se åssen ting utvikler seg resten av uka,går ikke vannet i løpet av helga,så får jeg oxo hjem på mandag hvis jeg selv vil,men d har jeg ikke tatt noen stilling til enda,det var litt opp til hva jeg ville oxo[:)]Jeg ønsker hjem altså,savner Tobias,men d blir plutselig mer riski nå snuppa ligger i sete og vannet evt skulle gå hjemme,men jeg får no se[;)]
 
Spennende og følge med på deg [:D]
 
ORIGINAL: fano

Spennende og følge med på deg [:D]


sign. Lykke til! Du er utrolig flink til å ruge[:)]
 
Back
Topp