Onsdag 30.04

Skjedde noe rart med quoten din :p
Hehe :D
Jeg ba egentlig mannen kjøpe ibux 400 mg, men det fant han ikke. Men to stk 200 mg har holdt noen timer nå. Kjenner jeg må ta på nytt nå da

Haha jammen:P har oppdaget at det har begynt igjen :P

Da er det vel bare å kjøre på med 2 til, før smetene blir for sterke igjen :);)

Har ikke spist sjokolade på 3 dager,og før det spiste jeg kun 70% sjoko. Stolt :-) :-) :-)ny rekord på lenge. Planen er å kutte det heeelt ut...

Kutte heeelt ut:eek: jeg må ha det minst 1 gang i uka.. hehe..

Spiser dere sjokolade hver dag? Alltid vært svak for det.....

Lurer på om noen av oss vinner på topp100 jeg. Mange av oss på listen der :-) Trodde jeg hadde falt ut etter 1 uke avholdenhet :p:rolleyes:

Har det ikke liggende her nei:( og ingen vits i å spørre sambo om han kan kjøpe, for da får jeg bare "jeg er ikke slaven din".. haha..

Blir spennede å se da:D du vant jo engang husker jeg:D

Må innrømme at jeg er en sjokomons :( har prøvd å ta meg sammen nå etter påske, men i dag røk jeg på en kjempesmell :( *sukke* jeg blir veldig avhengig av sjokolade og sliter som bare juling å la det være. Går bedre om jeg har klart å holde meg unna en ukes tid og to..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Samme som meg... Påske? Det er ingenting. Tror jeg har spist sjokolade nesten daglig siden jeg gikk gravid med W for over 3 år siden :rolleyes::p
Men,nå er er nok. Er driiitfarlig hehe...
Og jeg spiser ikke 70% om jeg skal kose meg altså :-)
Håper du klarer å komme deg ut av sirkelen..

Jeg har merket det på klærne,og i speilet... men ikke vekten... bare at jeg har lagt på meg mer rundt magen.. og det er jo helsefarlig . . Og stygt !! :eek:;)

Nå ahr jeg sikra meg
72B1B617-634D-4EB9-9757-D6397CDBAC11_zpswbmtllmy.jpg

Og mannen da, colaen og potetgullet er hans :p :D
Ikke friste nå da ;)

Nå ahr jeg sikra meg
72B1B617-634D-4EB9-9757-D6397CDBAC11_zpswbmtllmy.jpg

Og mannen da, colaen og potetgullet er hans :p :D

Mmmm.. hehe.. digger den sjokoladen med karamell eller mandler:rolleyes: *sikle*:P

Jeg er blitt hekta av godteri-basillen igjen:o Ikke akkurat sunt, men streng tatt nødvendig:D hahaha..
Nå har vi fått besøk av en kompis og mannen er på butikken og kjøper godteri til moi og smoothies til Emmeth;) Sitter og ser på Siderhusreglene på Canal Emotion*snufs* For en trist, men vakker film!

Jeg er blitt hekta av godteri-basillen igjen:o Ikke akkurat sunt, men streng tatt nødvendig:D hahaha..
Nå har vi fått besøk av en kompis og mannen er på butikken og kjøper godteri til moi og smoothies til Emmeth;) Sitter og ser på Siderhusreglene på Canal Emotion*snufs* For en trist, men vakker film!

Haha godis er absolutt nødvendig ja :D hahaha..

Er ikke på lista engang jeg så, men kan da alltids gjøre noe med det;)^^

Samme som meg... Påske? Det er ingenting. Tror jeg har spist sjokolade nesten daglig siden jeg gikk gravid med W for over 3 år siden :rolleyes::p
Men,nå er er nok. Er driiitfarlig hehe...
Og jeg spiser ikke 70% om jeg skal kose meg altså :-)
Håper du klarer å komme deg ut av sirkelen..

Jeg har merket det på klærne,og i speilet... men ikke vekten... bare at jeg har lagt på meg mer rundt magen.. og det er jo helsefarlig . . Og stygt !! :eek:;)

Uuumh.. jeg har prøvd å ta meg sammen og kutte ut godteri nå etter påsken :P;)
Har vært på sjokolade-kjøret i snart 2 år :eek::eek: Jeg fikk et kjempesug etter sjokolade da jeg var 8 mnd på vei med Asle og har mumset litt sjokkis omtrent daglig etter det.. pinlig!! Har lagt på meg 3-4 kg siden jul, så nå må jeg virkelig ta meg selv i nakken :( O' viljestyrke, hvor er du..?? :eek:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

For meg er det en vanesak. Om jeg spiser det litt oftere og ikke spiser f.eks vanlig melkesjokolade, smaker det helt himmelsk :D

Melkesjokolade er for pyser:D Neida, men blir for søtt på en måte for meg det. Liker best salt lakris;)

Back
Topp