Onsdag 30.04

Hei på dere:-)

Her har det gått fra sommer til vinter på et blunk:mad: Jaja, får håpe det kommer seg igjen, har kjøpt ei lita rutsjebane til nasse som jeg gelder meg til hun skal få se. Greit å ha noe til henne i hagen.

Ellers går dagene i ett her, er 100% i ammetåka og sliter med å henge med på hva resten av verden gjør. Det er ti ganger verre enn med nasse hehe.
Nasse har begynt å våkne tidligere enn 6.00 igjen, og våkner med et vræl. Får håpe det passerer raskt igjen, 6.00 er tidlig nok.

Kan fortelle at jeg ble tante for 10 gang i går, til ei nydelig lita pie:-)

Sukkersnusk ; hvordan går det med A og E? :-D

Det går bare bra:-) Jeg synes de begge vokser i rekord fart:-) Nasse har begynt å gå skikkelig nå, bare av og til hun stabber seg på knærne:-)

Heldiggrisen:D hehe.. det som er positivt er at jeg ikke kommer til å jobbe hverdag.. evt litt kortere dager om det blir man-fre :)

Det er jo suverent:-) Da blir ikke overgangen så hard heller:-)

Hallo alle sammen :)
Mannen har fri i dag og det var jammen godt, for jeg måtte bare gå og legge meg igjen etter at han hadde levert T til frokost i bhg.
Nå sover Lillebror og mannen har hentet T igjen for å ta han med på førskolekontroll med helsesøster :D
Her snør det.. :p

Hei på dere:)

Her har det gått fra sommer til vinter på et blunk:mad: Jaja, får håpe det kommer seg igjen, har kjøpt ei lita rutsjebane til nasse som jeg gelder meg til hun skal få se. Greit å ha noe til henne i hagen.

Ellers går dagene i ett her, er 100% i ammetåka og sliter med å henge med på hva resten av verden gjør. Det er ti ganger verre enn med nasse hehe.
Nasse har begynt å våkne tidligere enn 6.00 igjen, og våkner med et vræl. Får håpe det passerer raskt igjen, 6.00 er tidlig nok.

Kan fortelle at jeg ble tante for 10 gang i går, til ei nydelig lita pie:)
Grattis som tante :D
Så mange tantebarn du har :)

6 er tidlig nok ja, helt enig!

Grattis som tante :D
Så mange tantebarn du har :)

6 er tidlig nok ja, helt enig!

Takk, ja jeg er en holden tante nå:cool:

Ja, huff, er det sånn enda til dere, eller har det blitt bedre`?

Takk, ja jeg er en holden tante nå:cool:

Ja, huff, er det sånn enda til dere, eller har det blitt bedre`?
Vi har hatt flere runder med sykdom nå, så det er litt opp og net. 5.30 i dag pluss at jeg holdt på med han en time i natt :p

Vi har hatt flere runder med sykdom nå, så det er litt opp og net. 5.30 i dag pluss at jeg holdt på med han en time i natt :p

Huff stakkars dere, dere har fått kvoten deres med sykdom nå. Håper han begynner å sove litt lenger etter hvert han også.

Hei på dere:-)

Kan fortelle at jeg ble tante for 10 gang i går, til ei nydelig lita pie:-)

Så tidlige morgener:( håper det gir seg! Her har barna våkna tidligere på sommeren pga lyset (selvom det er rullgardin på alle rommene)

Gratulerer så mye med nytt tantebarn :D 10 er jammen mange! Har ingen tantebarn på min side :P men på sambo sin så er det 2 og kommer en til i oktober:) meeeen der dem er ifra, så sier dem ikke tante/onkel til de som ikke er i slekt.. haha

Marianne: Hodepine er noe crap, vondt og ubehagelig:( God bedring til deg. Så deilig Hermine-mor har sovet godt i natt i sin EGEN seng igjen:D

FruH: Håper han Eskil snart spver gjennom igjen. Er han blitt bedre i øynene sine? Og er han kvitt feberen?Deilig for deg at mannen og er hjemme så du kan få noen ekstra timer på øyet;) Det gjør seg:)

Anita: kan godt skjønne du gruer deg til og begynne og jobbe igjen. Og spesielt hvis du ikke har så mange faste vakter og gå tilbake til. Sååå søt han gutten din er altså:rolleyes::D;):p Så stor han har blitt:D Emmeth og bruker str 80 i mye;) Skulle derimot ønske han blei større snart.

Sukkersnusk:
Gratulerer så mye med et lite tantebarn til:):rolleyes: Skal si du har noen tantebarn og du da:)
Uff da, kjedelig når de våkner såå tidlig, men om det er noen trøst hsr jeg ei frøken som og gjerne står opp kl 5 og vekker hele huset? :eek: Og Emmeth er våken store deler av natta.. kremt. Sender deg en god klem:)

Lennypenny: Jeeeeiiij, your back in business:D Ikke så rart du ikke hadde noe nett da, nei:p
For noen nydlinger du har:);)

•☆Tastedingsen☆•

God middag alle sammen:)
Her ligger jeg rett ut. Fader så kjedelig og ikke kunne gjøre noe:confused: Har begynt og få smerter som skyter ut i rompe og lår, er nok pga nerver i nakken, men fy, så vondt og ikke kunne bevege seg. Prøver og gå mest mulig rundt, men ikke lett akkurat.
Ellers er alt som det pleier. Emmeth er våken store deler av natten og N våkner før fuglene fiser på morran:p

Nå er det siste dagen i bhge og skole før helgen. Planleggingsdag i skole og bhge på fredag, passer dårlig, men men;)

Ha en fiiin siste dag i april:):)

•☆Tastedingsen☆•

Her ligger jeg rett ut. Fader så kjedelig og ikke kunne gjøre noe:confused: Har begynt og få smerter som skyter ut i rompe og lår, er nok pga nerver i nakken, men fy, så vondt og ikke kunne bevege seg. Prøver og gå mest mulig rundt, men ikke lett akkurat.
Ellers er alt som det pleier. Emmeth er våken store deler av natten og N våkner før fuglene fiser på morran:p

Nå er det siste dagen i bhge og skole før helgen. Planleggingsdag i skole og bhge på fredag, passer dårlig, men men;)

•☆Tastedingsen☆•
Får du ikke gjort noe med prolapsen? :o

Eskil er bedre, men fortsatt ganske rød på øynene og væsker endel. Målte han ikke i går (han liker det ikke), men han virker ikke veldig varm. Har kanskje litt feber enda, men det er ikke mye.

Får du ikke gjort noe med prolapsen? :eek:

Eskil er bedre, men fortsatt ganske rød på øynene og væsker endel. Målte han ikke i går (han liker det ikke), men han virker ikke veldig varm. Har kanskje litt feber enda, men det er ikke mye.
hehe, ikke som Hermine som fortsatt insisterer på at jeg skal "måle turn" og gi henne "flublett i rompa" altså? :p :eek:

Bra han er bedre :D

hehe, ikke som Hermine som fortsatt insisterer på at jeg skal "måle turn" og gi henne "flublett i rompa" altså? :p :eek:

Bra han er bedre :D
Nei. Skulle gjerne investert i øretermometer som gir riktig resultat.

Surfer mobilt!

Hallo alle sammen :)
Mannen har fri i dag og det var jammen godt, for jeg måtte bare gå og legge meg igjen etter at han hadde levert T til frokost i bhg.
Nå sover Lillebror og mannen har hentet T igjen for å ta han med på førskolekontroll med helsesøster :D
Her snør det.. :p
haha, det gikk fort fra sommer til vinter igjen må jeg si? :D ...ikke at jeg synes det er morro altså :P

Håper du fikk sovet litt og føler deg bedre! :)

•☆Tastedingsen☆•
Masse god bedring!
Håper du får noe behandling som hjelper snart!

Back
Topp