Onsdag 30.04

Hehe, min regel var at det var lov borte i selskap å skeie ut, men ikke kjøpe inn noe hjemme :p ;)

...sålenge jeg hadde diverse ingredienser i huset bakte jeg endel...men så gikk jeg tom for det også :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er ikke så god på baking, så det blir dårlig med det. Men jeg har klart det før, så jeg SKAL klare det igjen. Må prøve litt "lett lavkarbo" for ellers i kosten også for å havne på rett kjøl, tror jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Karamellvarianten er plutselig ikke så sunn lenger da :p :D Men ja den er god!

Hehe nei.. men når jeg skal kose meg med noe søtt, så tenker jeg ikke sunt:P da barr halv-koser jeg meg.. haha..

Hehe nei.. men når jeg skal kose meg med noe søtt, så tenker jeg ikke sunt:p da barr halv-koser jeg meg.. haha..
Synd - det finnes så mye sunnere varianter som er utrolig gode og som hvertfall jeg koser meg masse med :D

For meg er det en vanesak. Om jeg spiser det litt oftere og ikke spiser f.eks vanlig melkesjokolade, smaker det helt himmelsk :D

Det er sant :D hehe..

Blir nesten (bare motsatt) som en dame jeg kjente fra afrika.. når hun kom til Norge, så syntes hun ikke sjokolade var noe godt.. var sååå søtt og kvalmende! For hun var vandt med å knaske på kakaobønner i afrika.. haha men tok ikke lange tida før hun elsket sjokolade og spiste det nesten hver dag :P haha..

Man blir vandt med det man velger å spise, uansett veier :) og har samme erfaring innenfor mørk sjokolade som deg.. hehe før syns jeg ikke det var godt ;)

Det er sant :D hehe..

Blir nesten (bare motsatt) som en dame jeg kjente fra afrika.. når hun kom til Norge, så syntes hun ikke sjokolade var noe godt.. var sååå søtt og kvalmende! For hun var vandt med å knaske på kakaobønner i afrika.. haha men tok ikke lange tida før hun elsket sjokolade og spiste det nesten hver dag :p haha..

Man blir vandt med det man velger å spise, uansett veier :) og har samme erfaring innenfor mørk sjokolade som deg.. hehe før syns jeg ikke det var godt ;)

Ja det er jo en vanesak :D

Synd - det finnes så mye sunnere varianter som er utrolig gode og som hvertfall jeg koser meg masse med :D

Joda det gjør det, og er jo en vanesal egentlig :) og jeg var veldig flink til å spise de sunnere variantene før.. men det hadde nok noe med at vi bodde veldig utenfor kongsberg.. og da uten lappen, så handlet sambo etter jobb mens jeg var i perm med Emira.. haha.. sukkerruset startet fort når vi flyttet hit med gåveier til butikkene:eek::P

Joda det gjør det, og er jo en vanesal egentlig :) og jeg var veldig flink til å spise de sunnere variantene før.. men det hadde nok noe med at vi bodde veldig utenfor kongsberg.. og da uten lappen, så handlet sambo etter jobb mens jeg var i perm med Emira.. haha.. sukkerruset startet fort når vi flyttet hit med gåveier til butikkene:eek::p
Hehe, ser den :D

Apropo sunt og usunt så skal jeg bake melkefri snickerskake til min brors bursdag i morgen :D

Med litt godvilje kan man innbille seg at den er lavkarbo :p

Hehe. Finnes lavkarbovarianter av snickers og =) Har ikke prøvd, men det er vel omtrent bare nøtter og sjokolade i den, kanskje peanøttsmør.

Hehe. Finnes lavkarbovarianter av snickers og =) Har ikke prøvd, men det er vel omtrent bare nøtter og sjokolade i den, kanskje peanøttsmør.
Ja, og marengs ;)

Denne har ritz kjeks også da! Er veldig spent for har ikke prøvd den før. :) ...skulle gjerne prøvd en variant med karamell, men det orker jeg ikke denne gangen :p

Back
Topp