Onsdag 30.04

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hallo hallo :)

1.mai i morgen :eek: og HERLIG sol her, ganske varmt også, nesten 10 grader :eek: :D

Jeg har sovet dårlig og hatt mye hodepine i går og i natt, så tar en rolig morgen. Hermine har sovet godt,i sin egen seng da :) Så forhåpentligvis er ting på tur tilbake til normalen mht nattesøvnen nå!

Mannen leverte Hermine i bhg idag, hun var superfornøyd med å dra avsted sammen med pappan sin ;) Svigermor skal hente henne idag,så jeg slipper iallfall stresset med det idag!

Skal gå til Uit om en liten stund og jobbe. Så må jeg til byen og hente solbrillene mine med styrke samt kjøpe en bursdagsgave.

Søsteren min fra Tønsberg og jenta hennes på 4 kommer reisende hit idag :D Vi skal reise sammen i konfirmasjon til søsteren min i Lofoten på fredag :) Så i ettermiddag skal vi ta oss en tur til mamma og hilse på dem, de bor der mens de er her nemlig.

Ha en fin dag alle!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Uff mai! Har grua meg til den mnd leeeenge. For permisjonen er ferdig fra 22 mai:eek: :( :( :(
Kjempe bra at Hermine har begynt å sove bedre igjen:D håper fasen er over;) god bedring med hodepinen!

Her er det det samme gamle :P fikk ikke vært på byen igår pga kortet mitt..hehe.. så må idag, en eller annen gang :)
Har kledd Leoh i bukse etter Emira:D str 80:P
1398844604058.jpg

Så stor Leoh har blitt! :):) Asle bruker fortsatt str 80 på enkelte ting :eek::eek::P

Håper du får en bedre dag i dag, Marian87. Hodepine er ikke no særlig! :(:( Har vært plaget med hodepine og migrene siden min spede barndom, men har omsider fått migrenemedisin i nesesprayform og den er GULL! :D:D

Ha en gullfin dag, begge to!
Må ta meg sammen og jobbe litt :rolleyes:;):)

Heihei jenter :-)
Nå er jeg tilbake for fullt. Hadde 3 gamle fakturaer utestående på tilsammen 120 kr,så da ble nettet stengt. Fikk ingen beskjed,så skjønte ingenting jeg.... Fikk nettet igjen nå:-)

Natten har vært dårlig igjen her. Mange oppvåkninger på M,og bæsja flere netter på rad nå,så tyder nok på at de siste jekslene er i anmarsj :p

Hvordan er det med dere da?? :-) :-)

Vi har kost oss masse ute,på piknik,grilling,skogsturer osv. Nå er det litt kaldere igjen ..

Vedlegg

• 1398846215710.jpg
    1398846215710.jpg
    41,4 KB · Visninger: 19
  • 1398846246360.jpg
    1398846246360.jpg
    93,8 KB · Visninger: 19
Uff mai! Har grua meg til den mnd leeeenge. For permisjonen er ferdig fra 22 mai:eek: :( :( :(
Kjempe bra at Hermine har begynt å sove bedre igjen:D håper fasen er over;) god bedring med hodepinen!

Her er det det samme gamle :P fikk ikke vært på byen igår pga kortet mitt..hehe.. så må idag, en eller annen gang :)
Har kledd Leoh i bukse etter Emira:D str 80:P
Vis vedlegget 59241
Sååå stor og fin gutt Anita :-) gøy med klær som går i arv fa :-)

Skjønner det er vemodig at permen er over.. har du jobb å gå tilbske til? :-)

1.mai i morgen :eek: og HERLIG sol her, ganske varmt også, nesten 10 grader :eek: :D

Jeg har sovet dårlig og hatt mye hodepine i går og i natt, så tar en rolig morgen. Hermine har sovet godt,i sin egen seng da :) Så forhåpentligvis er ting på tur tilbake til normalen mht nattesøvnen nå!

Mannen leverte Hermine i bhg idag, hun var superfornøyd med å dra avsted sammen med pappan sin ;) Svigermor skal hente henne idag,så jeg slipper iallfall stresset med det idag!

Skal gå til Uit om en liten stund og jobbe. Så må jeg til byen og hente solbrillene mine med styrke samt kjøpe en bursdagsgave.

Søsteren min fra Tønsberg og jenta hennes på 4 kommer reisende hit idag :D Vi skal reise sammen i konfirmasjon til søsteren min i Lofoten på fredag :) Så i ettermiddag skal vi ta oss en tur til mamma og hilse på dem, de bor der mens de er her nemlig.

Ha en fin dag alle!

God bedring til deg. Plages av hodepine hver dag selv.. kjipt...

Kos dere masse med familiebesøk. Hvordan er været hos dere nå? :-)

Ha en fin dag alle!

Håper hodepina går over, og at dere får en fin dag. Kos dere med besøk:-)

Her er det det samme gamle :p fikk ikke vært på byen igår pga kortet mitt..hehe.. så må idag, en eller annen gang :)
Har kledd Leoh i bukse etter Emira:D str 80:p
Vis vedlegget 59241

Nydelige Leo:-)

Skjønner du har gruet deg ja, men det skal nok bli fint å begynne på jobb igjen tenker jeg:-)

Så stor Leoh har blitt! :):) Asle bruker fortsatt str 80 på enkelte ting :eek::eek::P

Håper du får en bedre dag i dag, Marian87. Hodepine er ikke no særlig! :(:( Har vært plaget med hodepine og migrene siden min spede barndom, men har omsider fått migrenemedisin i nesesprayform og den er GULL! :D:D

Ha en gullfin dag, begge to!
Må ta meg sammen og jobbe litt :rolleyes:;):)

Hehe 80 er stort enda.. men kan bruke noen bodyer og bukser om de ikke er for store i livet, må bare brette opp i armer og bein :) men så er han 72 cm..haha.. så han er lang :)

Ha en fin dag du også:);)

Heihei jenter :-)
Nå er jeg tilbake for fullt. Hadde 3 gamle fakturaer utestående på tilsammen 120 kr,så da ble nettet stengt. Fikk ingen beskjed,så skjønte ingenting jeg.... Fikk nettet igjen nå:-)

Natten har vært dårlig igjen her. Mange oppvåkninger på M,og bæsja flere netter på rad nå,så tyder nok på at de siste jekslene er i anmarsj :p

Hvordan er det med dere da?? :-) :-)

Vi har kost oss masse ute,på piknik,grilling,skogsturer osv. Nå er det litt kaldere igjen ..

Hehe ja da er det ikke rart dere har vært uten nett:P bra du fikk ordna det da :)

Håper de siste tennene kommer fort da, så er dere ferdige:D

Kjempe fine jenter dere er:rolleyes::D

Sååå stor og fin gutt Anita :-) gøy med klær som går i arv fa :-)

Skjønner det er vemodig at permen er over.. har du jobb å gå tilbske til? :-)

Hehe ja er gøy når man har noen plagg alle ungene har brukt :) skal spare på noe av det, så kan dem få det når de får unger selv :);)

Har egentlig jobb ja..men vet ikke hvor mye jeg kan jobbe til å begynne med..for har bare deltidsjobb i café, så da er det mest etter behov:confused:

Nydelige Leo:-)

Skjønner du har gruet deg ja, men det skal nok bli fint å begynne på jobb igjen tenker jeg:-)

Takk :)

Hehe joda..men vil helst være hjemme med Leoh:P er jo nesten 2,5år siden sist jeg jobba:eek:

Heihei jenter :)
Nå er jeg tilbake for fullt. Hadde 3 gamle fakturaer utestående på tilsammen 120 kr,så da ble nettet stengt. Fikk ingen beskjed,så skjønte ingenting jeg.... Fikk nettet igjen nå:)

Hvordan er det med dere da?? :) :)

Så kjedelig meg trøbblete natt, får håpe jekslene popper opp raskt. Blitt kaldere her også, utrolig kjedelig:-)

Takk :)

Hehe joda..men vil helst være hjemme med Leoh:p er jo nesten 2,5år siden sist jeg jobba:eek:

Ja, jeg har litt angst selv jeg altså, heldigvis ikke før neste år.

Ja, jeg har litt angst selv jeg altså, heldigvis ikke før neste år.

Heldiggrisen:D hehe.. det som er positivt er at jeg ikke kommer til å jobbe hverdag.. evt litt kortere dager om det blir man-fre :)

Back
Topp