Onsdag 30.04

haha, det gikk fort fra sommer til vinter igjen må jeg si? :D ...ikke at jeg synes det er morro altså :P

Håper du fikk sovet litt og føler deg bedre! :)
Det legger seg heldigvis ikke :-D

Surfer mobilt!

Hei på dere:)

Her har det gått fra sommer til vinter på et blunk:mad: Jaja, får håpe det kommer seg igjen, har kjøpt ei lita rutsjebane til nasse som jeg gelder meg til hun skal få se. Greit å ha noe til henne i hagen.

Ellers går dagene i ett her, er 100% i ammetåka og sliter med å henge med på hva resten av verden gjør. Det er ti ganger verre enn med nasse hehe.
Nasse har begynt å våkne tidligere enn 6.00 igjen, og våkner med et vræl. Får håpe det passerer raskt igjen, 6.00 er tidlig nok.

Kan fortelle at jeg ble tante for 10 gang i går, til ei nydelig lita pie:)
Gratulerer som tante igjen :)

Hehe, kjenner til den der med ustabilt vær! Ser ut til at høytrykket dere har hatt har gått nordover nå :D

Det er ikke meninga man skal henge med på hva resten av verden gjør når man har spedbarn vettu, er derfor du har ammetåke ;) :P

det tror jeg på! For de man finner på elvarehandel er iallfall ikke pålitelige.
Kanskje de har noen bedre på apotek?
Det funker jo greit med det vi har. Og når de blir større skjønner de mer og slapper av så det ikke merkes så godt.

Surfer mobilt!

Kanskje de har noen bedre på apotek?
Det funker jo greit med det vi har. Og når de blir større skjønner de mer og slapper av så det ikke merkes så godt.

Surfer mobilt!
vårt måler ganske fort, så det tar ikke så lang tid, og har alltid litt salve på det så hun har ikke protestert før heldigvis!

Gratulerer som tante igjen :)

Hehe, kjenner til den der med ustabilt vær! Ser ut til at høytrykket dere har hatt har gått nordover nå :D

Det er ikke meninga man skal henge med på hva resten av verden gjør når man har spedbarn vettu, er derfor du har ammetåke ;) :p

Takk, mange å holde styr på nå:-)
Hehe, det er nok sikkert derfor ja, bare så synd man virker helt grønnsak når man møter andre folk:D

Unner dere høytrykket, håper det blir like fint hos dere som det var her forrige uke:-)

Hehe nei greit det for meg :) bare lommeboka det går utover:p men skal søke om dagpenger da :)

Det er nok lurt ja:-) Æsj nå snør det igjen her.......
Jeg håper på å få meg en annen jobb i nærheten av her vi bor når jeg starter på igjen, så synd der er mange om beinet.

Så tidlige morgener:( håper det gir seg! Her har barna våkna tidligere på sommeren pga lyset (selvom det er rullgardin på alle rommene)

Gratulerer så mye med nytt tantebarn :D 10 er jammen mange! Har ingen tantebarn på min side :p men på sambo sin så er det 2 og kommer en til i oktober:) meeeen der dem er ifra, så sier dem ikke tante/onkel til de som ikke er i slekt.. haha

Kanskje det kan være lyset her også da, men det er veldig mørkt på det rommet, men man vet aldri.

Jo takk, tror nok det blir det siste tantebarnet;-) Så synd de ikke sier tante og onkel, men du får ta rollen likevel:p

Får du ikke gjort noe med prolapsen? :o

Eskil er bedre, men fortsatt ganske rød på øynene og væsker endel. Målte han ikke i går (han liker det ikke), men han virker ikke veldig varm. Har kanskje litt feber enda, men det er ikke mye.

Hehe, ikke akkurat digg og få stappa noe oppi stumpen, så skjønner han godt;) Emmeth synes og det er ekkelt, så han klemmer skinkene sammen når han ser termometeret:p:eek:

Så godt og høre han er bedre:D Rens øynene med lunken kamille-te, funker mye bedre enn øyedråper, synes jeg.

Skal til fysioterapeut, men INGEN får røre nakken min når den er sånn som nå:mad: sist jeg gjorde det endte det opp med oppkast og ille migrene i tillegg, så no way.. er sendt henvisning til MR.

•☆Tastedingsen☆•

det tror jeg på! For de man finner på elvarehandel er iallfall ikke pålitelige.

De på apoteket funker heller ikke. Verste investeringen jeg noensinne har gjort:confused::oops:

•☆Tastedingsen☆•

Marianne: Hodepine er noe crap, vondt og ubehagelig:( God bedring til deg. Så deilig Hermine-mor har sovet godt i natt i sin EGEN seng igjen:D

FruH: Håper han Eskil snart spver gjennom igjen. Er han blitt bedre i øynene sine? Og er han kvitt feberen?Deilig for deg at mannen og er hjemme så du kan få noen ekstra timer på øyet;) Det gjør seg:)

Anita: kan godt skjønne du gruer deg til og begynne og jobbe igjen. Og spesielt hvis du ikke har så mange faste vakter og gå tilbake til. Sååå søt han gutten din er altså:rolleyes::D;):p Så stor han har blitt:D Emmeth og bruker str 80 i mye;) Skulle derimot ønske han blei større snart.

Sukkersnusk:
Gratulerer så mye med et lite tantebarn til:):rolleyes: Skal si du har noen tantebarn og du da:)
Uff da, kjedelig når de våkner såå tidlig, men om det er noen trøst hsr jeg ei frøken som og gjerne står opp kl 5 og vekker hele huset? :eek: Og Emmeth er våken store deler av natta.. kremt. Sender deg en god klem:)

Lennypenny: Jeeeeiiij, your back in business:D Ikke så rart du ikke hadde noe nett da, nei:p
For noen nydlinger du har:);)

•☆Tastedingsen☆•

Takk takk, synes det holder med tantebarn nå hehe:-)

Jeg tror nok de har det en del verre i forhold til tidligmorgener og sånt ja, håper virkelig det endrer seg altså.
Av og til skjønner jeg ikke at du klarer å være så positiv som du er, det står det sannelig respekt av:-)

Så leit å høre at du har fått så vondt, når hadde du tid til legen? Håper du får noe som hjelper, og eventuelt fysio.

Du slette tid som det snør......har nesten ikke snødd i vinter, men nå skal det komme:mad::mad:

Takk takk, synes det holder med tantebarn nå hehe:-)

Jeg tror nok de har det en del verre i forhold til tidligmorgener og sånt ja, håper virkelig det endrer seg altså.
Av og til skjønner jeg ikke at du klarer å være så positiv som du er, det står det sannelig respekt av:-)

Så leit å høre at du har fått så vondt, når hadde du tid til legen? Håper du får noe som hjelper, og eventuelt fysio.

Hehe, nå er det mannen som må ta seg av alle 3 alene, for jeg får ikke gjort noe som helst pga nakken.
KJIPT.. jeg prøver og holde meg positiv, men er vanskelig til tider pga mye motgang. Det holder nå, synes jeg:p

Tidlige morgener er jeg vant med, men jeg har tatt omtrent alle våken netter med spedbarn og N, så nå er det mannen som står tidlig opp;)

Var hos legen på mandag, så har fått paralgin forte og betennelses dempende, men er prolaps, så har vondt.

•☆Tastedingsen☆•

Jeg hR så vanvittig hodepine i dag:(
Småforkjøla,visdomstenner som vokser litt og munnskold. Alt det gjør hodet mitt veldig spent :(
Mannen og T er ikke tilbake enda. De så sitt snitt i å stikke på Mac-ern etter kontrollen :-p
Har ønsket meg wok til middag. Og ibux :-p

Surfer mobilt!

Hehe, nå er det mannen som må ta seg av alle 3 alene, for jeg får ikke gjort noe som helst pga nakken.
KJIPT.. jeg prøver og holde meg positiv, men er vanskelig til tider pga mye motgang. Det holder nå, synes jeg:p

Tidlige morgener er jeg vant med, men jeg har tatt omtrent alle våken netter med spedbarn og N, så nå er det mannen som står tidlig opp;)

Var hos legen på mandag, så har fått paralgin forte og betennelses dempende, men er prolaps, så har vondt.

•☆Tastedingsen☆•

Bra han tar i et tak, og at dere deler arbeidet. Her er det også mannen som står opp med nasse nå, jeg har mer enn nok med amminga på natta.

Huff, husker når mannen hadde prolaps, håper du blir bedre snart.

God bedring Mie.. Må.være grusomt med prolaps,og spesielt når man har 3 barn også.. Håper du får hjelp.. :-)

Sukkersnusk : Gratulerer som tante igjen :-) mange var det ja hehe... har 3 søstre og 3 tantebarn,men det blir flere etterhvert. Hun yngste er straks 13 bare.

God bedring Tea. Kjenner til visdomstenner og hodeverk. Ingenting som hjelper da... bare å trekke ut for min del :-)

Du får prøve å ta ibux å sove :-)

Back
Topp