Det legger seg heldigvis ikke :-Dhaha, det gikk fort fra sommer til vinter igjen må jeg si?...ikke at jeg synes det er morro altså
![]()
Håper du fikk sovet litt og føler deg bedre!![]()
Surfer mobilt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det legger seg heldigvis ikke :-Dhaha, det gikk fort fra sommer til vinter igjen må jeg si?...ikke at jeg synes det er morro altså
![]()
Håper du fikk sovet litt og føler deg bedre!![]()
Gratulerer som tante igjenHei på dere
Her har det gått fra sommer til vinter på et blunkJaja, får håpe det kommer seg igjen, har kjøpt ei lita rutsjebane til nasse som jeg gelder meg til hun skal få se. Greit å ha noe til henne i hagen.
Ellers går dagene i ett her, er 100% i ammetåka og sliter med å henge med på hva resten av verden gjør. Det er ti ganger verre enn med nasse hehe.
Nasse har begynt å våkne tidligere enn 6.00 igjen, og våkner med et vræl. Får håpe det passerer raskt igjen, 6.00 er tidlig nok.
Kan fortelle at jeg ble tante for 10 gang i går, til ei nydelig lita pie![]()
det tror jeg på! For de man finner på elvarehandel er iallfall ikke pålitelige.De sykehusene bruker er bra, men dyre og vanskelige å få tak i tror jeg..
Surfer mobilt!
Kanskje de har noen bedre på apotek?det tror jeg på! For de man finner på elvarehandel er iallfall ikke pålitelige.
vårt måler ganske fort, så det tar ikke så lang tid, og har alltid litt salve på det så hun har ikke protestert før heldigvis!Kanskje de har noen bedre på apotek?
Det funker jo greit med det vi har. Og når de blir større skjønner de mer og slapper av så det ikke merkes så godt.
Surfer mobilt!
Gratulerer som tante igjen
Hehe, kjenner til den der med ustabilt vær! Ser ut til at høytrykket dere har hatt har gått nordover nå
Det er ikke meninga man skal henge med på hva resten av verden gjør når man har spedbarn vettu, er derfor du har ammetåke![]()
![]()
Hehe nei greit det for megbare lommeboka det går utover
men skal søke om dagpenger da
![]()
Så tidlige morgenerhåper det gir seg! Her har barna våkna tidligere på sommeren pga lyset (selvom det er rullgardin på alle rommene)
Gratulerer så mye med nytt tantebarn10 er jammen mange! Har ingen tantebarn på min side
men på sambo sin så er det 2 og kommer en til i oktober
meeeen der dem er ifra, så sier dem ikke tante/onkel til de som ikke er i slekt.. haha
Får du ikke gjort noe med prolapsen?
Eskil er bedre, men fortsatt ganske rød på øynene og væsker endel. Målte han ikke i går (han liker det ikke), men han virker ikke veldig varm. Har kanskje litt feber enda, men det er ikke mye.
det tror jeg på! For de man finner på elvarehandel er iallfall ikke pålitelige.
Marianne: Hodepine er noe crap, vondt og ubehageligGod bedring til deg. Så deilig Hermine-mor har sovet godt i natt i sin EGEN seng igjen
FruH: Håper han Eskil snart spver gjennom igjen. Er han blitt bedre i øynene sine? Og er han kvitt feberen?Deilig for deg at mannen og er hjemme så du kan få noen ekstra timer på øyetDet gjør seg
Anita: kan godt skjønne du gruer deg til og begynne og jobbe igjen. Og spesielt hvis du ikke har så mange faste vakter og gå tilbake til. Sååå søt han gutten din er altsåSå stor han har blitt
Emmeth og bruker str 80 i mye
Skulle derimot ønske han blei større snart.
Sukkersnusk:
Gratulerer så mye med et lite tantebarn tilSkal si du har noen tantebarn og du da
Uff da, kjedelig når de våkner såå tidlig, men om det er noen trøst hsr jeg ei frøken som og gjerne står opp kl 5 og vekker hele huset?Og Emmeth er våken store deler av natta.. kremt. Sender deg en god klem
Lennypenny: Jeeeeiiij, your back in businessIkke så rart du ikke hadde noe nett da, nei
For noen nydlinger du har
•☆Tastedingsen☆•
Stoppet her heldigvisDu slette tid som det snør......har nesten ikke snødd i vinter, men nå skal det komme![]()
Takk takk, synes det holder med tantebarn nå hehe
Jeg tror nok de har det en del verre i forhold til tidligmorgener og sånt ja, håper virkelig det endrer seg altså.
Av og til skjønner jeg ikke at du klarer å være så positiv som du er, det står det sannelig respekt av
Så leit å høre at du har fått så vondt, når hadde du tid til legen? Håper du får noe som hjelper, og eventuelt fysio.
Hehe, nå er det mannen som må ta seg av alle 3 alene, for jeg får ikke gjort noe som helst pga nakken.
KJIPT.. jeg prøver og holde meg positiv, men er vanskelig til tider pga mye motgang. Det holder nå, synes jeg
Tidlige morgener er jeg vant med, men jeg har tatt omtrent alle våken netter med spedbarn og N, så nå er det mannen som står tidlig opp
Var hos legen på mandag, så har fått paralgin forte og betennelses dempende, men er prolaps, så har vondt.
•☆Tastedingsen☆•
Ja jeg bør trekke de snartGod bedring Tea. Kjenner til visdomstenner og hodeverk. Ingenting som hjelper da... bare å trekke ut for min del
Du får prøve å ta ibux å sove![]()