Onsdag 30.04

Marianne: Hodepine er noe crap, vondt og ubehagelig:( God bedring til deg. Så deilig Hermine-mor har sovet godt i natt i sin EGEN seng igjen:D

FruH: Håper han Eskil snart spver gjennom igjen. Er han blitt bedre i øynene sine? Og er han kvitt feberen?Deilig for deg at mannen og er hjemme så du kan få noen ekstra timer på øyet;) Det gjør seg:)

Anita: kan godt skjønne du gruer deg til og begynne og jobbe igjen. Og spesielt hvis du ikke har så mange faste vakter og gå tilbake til. Sååå søt han gutten din er altså:rolleyes::D;):p Så stor han har blitt:D Emmeth og bruker str 80 i mye;) Skulle derimot ønske han blei større snart.

Sukkersnusk:
Gratulerer så mye med et lite tantebarn til:):rolleyes: Skal si du har noen tantebarn og du da:)
Uff da, kjedelig når de våkner såå tidlig, men om det er noen trøst hsr jeg ei frøken som og gjerne står opp kl 5 og vekker hele huset? :eek: Og Emmeth er våken store deler av natta.. kremt. Sender deg en god klem:)

Lennypenny: Jeeeeiiij, your back in business:D Ikke så rart du ikke hadde noe nett da, nei:p
For noen nydlinger du har:);)

•☆Tastedingsen☆•

Jeg hadde faste dager og timer før jeg ble gravid med Liana (50% stilling), men noen få mnd etter jeg ble sykmeldt, så tok en annen over caféen. Og jeg har jo ikke fått jobbet sammen med hun (så hun vet ikke hvor flink jeg jeg:P haha).. hun kunne ikke gi meg 50% nå til å begynne med, men skulle gi meg noe :) så blir det nok mer å gjøre til sommeren!

Hehe takk:) han er stor nå ja:eek:D han bruker for det meste 74 enda da, men noe i 80 kan funke;) har nesten akkurat ryddet bort 80 hos Liana :) evt gitt Leoh det han kan bruke :P hun bruker mest 86, men noe 92 også :)

God middag alle sammen:)
Her ligger jeg rett ut. Fader så kjedelig og ikke kunne gjøre noe:confused: Har begynt og få smerter som skyter ut i rompe og lår, er nok pga nerver i nakken, men fy, så vondt og ikke kunne bevege seg. Prøver og gå mest mulig rundt, men ikke lett akkurat.
Ellers er alt som det pleier. Emmeth er våken store deler av natten og N våkner før fuglene fiser på morran:p

Nå er det siste dagen i bhge og skole før helgen. Planleggingsdag i skole og bhge på fredag, passer dårlig, men men;)

Ha en fiiin siste dag i april:):)

•☆Tastedingsen☆•

Så synd å høre om nakken din, og alt som følger med av smerter!:( håper det ikke tar for lang tid før det går over..

Syns alltid sånne planleggingsdager blir satt på datoer det ikke passer :P

hehe, ikke som Hermine som fortsatt insisterer på at jeg skal "måle turn" og gi henne "flublett i rompa" altså? :p :eek:

Bra han er bedre :D

Hahah goingen :D skulle ønske jeg hadde sånn unge :P

Det er nok lurt ja:-) Æsj nå snør det igjen her.......
Jeg håper på å få meg en annen jobb i nærheten av her vi bor når jeg starter på igjen, så synd der er mange om beinet.

Snø vil vi ikke ha nå altså:oops::p

Hvor langt er det til der du har jobb nå? Greit å ha noe nærme :)
Vanskelig å få jobn her også.. for liten by:P

Kanskje det kan være lyset her også da, men det er veldig mørkt på det rommet, men man vet aldri.

Jo takk, tror nok det blir det siste tantebarnet;-) Så synd de ikke sier tante og onkel, men du får ta rollen likevel:p

Kan være.. vanskelig å si egentlig.. men både Emira og Liana har våkna tidligere hver sommer..kjedelig!

Hehe jada, man blir vel sett på som tante/onkel forde.. men dem bruker bare navnene :)

Mannen la seg først i dag :-p
Flere enn meg som er tette i huet.
Jeg har lagt Lillebror nå og bør straks vekke mannen. Om han er bedre skal han ut en tur i kveld. T har vært ute/hos en nabo og nettopp kommet hjem igjen.
Blir rolig kveld på meg. Angrer på at jeg ikke fikk mannen til å kjøpe brus og sjokolade til meg...nesten så jeg må ut ens ærend!

Surfer mobilt!

Jeg hR så vanvittig hodepine i dag:(
Småforkjøla,visdomstenner som vokser litt og munnskold. Alt det gjør hodet mitt veldig spent :(
Mannen og T er ikke tilbake enda. De så sitt snitt i å stikke på Mac-ern etter kontrollen :-p
Har ønsket meg wok til middag. Og ibux :-p

Surfer mobilt!

Usj så vondt :( god bedring! Visdomstenner i bevegelse kan være veeeldig vondt:oops:

Kan være.. vanskelig å si egentlig.. men både Emira og Liana har våkna tidligere hver sommer..kjedelig!

Hehe jada, man blir vel sett på som tante/onkel forde.. men dem bruker bare navnene :)

Har forsøkt å tette litt mer igjen nå, får håpe det duger:-)

Snø vil vi ikke ha nå altså:oops::p

Hvor langt er det til der du har jobb nå? Greit å ha noe nærme :)
Vanskelig å få jobn her også.. for liten by:p

45 min når jeg må ta buss, blir nødt til å bytte. De har lagt ned direkteruta:(

45 min når jeg må ta buss, blir nødt til å bytte. De har lagt ned direkteruta:(

Ja stemmer det! Teit at dem har lagt ned ruta da:oops: har ikke du lappen heller?

Jeg har aldri brukt det, ikke sett behovet heller faktisk. [:)]

Ja det skal vel ha bedre virkning på sånne ting :) må huske på det neste gang tanna beveger seg hos meg :) har aldri ibux hjemme:eek:

Ja det skal vel ha bedre virkning på sånne ting :) må huske på det neste gang tanna beveger seg hos meg :) har aldri ibux hjemme:eek:
Skjedde noe rart med quoten din :p
Hehe :D
Jeg ba egentlig mannen kjøpe ibux 400 mg, men det fant han ikke. Men to stk 200 mg har holdt noen timer nå. Kjenner jeg må ta på nytt nå da

Mannen var ikke lett å vekke. Det spørs om det blir bytur på han altså.
Det er siste mulighet han har for å være sosial før han reiser ut, så det er synd. Men slik jeg har følt meg i dag forstår jeg godt at han ikke orker.
Nå må jeg bare få T i seng, så får vi se om jeg orker butikken :p

Har ikke spist sjokolade på 3 dager,og før det spiste jeg kun 70% sjoko. Stolt :-) :-) :-)ny rekord på lenge. Planen er å kutte det heeelt ut...

Spiser dere sjokolade hver dag? Alltid vært svak for det.....

Lurer på om noen av oss vinner på topp100 jeg. Mange av oss på listen der :-) Trodde jeg hadde falt ut etter 1 uke avholdenhet :p:rolleyes:

Har ikke spist sjokolade på 3 dager,og før det spiste jeg kun 70% sjoko. Stolt :) :) :)ny rekord på lenge. Planen er å kutte det heeelt ut...
Ja det blir 70% i så fall her også. Både pga melkeinnhold og fordi jeg ikke tåler sukker! :D
De er supergode da!

Lurer på om noen av oss vinner på topp100 jeg. Mange av oss på listen der :) Trodde jeg hadde falt ut etter 1 uke avholdenhet :p:rolleyes:
Jeg har ikke sjekket den listen jeg...
Jeg spiser absolutt ikke sjokolade hver dag, men om jeg spiser det blir det som nevnt 70% eller sterkere og kun lettbrus uten sukker.

Lurer på om noen av oss vinner på topp100 jeg. Mange av oss på listen der :-) Trodde jeg hadde falt ut etter 1 uke avholdenhet :p:rolleyes:

Må innrømme at jeg er en sjokomons :( har prøvd å ta meg sammen nå etter påske, men i dag røk jeg på en kjempesmell :( *sukke* jeg blir veldig avhengig av sjokolade og sliter som bare juling å la det være. Går bedre om jeg har klart å holde meg unna en ukes tid og to..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp