Marianne: Hodepine er noe crap, vondt og ubehageligGod bedring til deg. Så deilig Hermine-mor har sovet godt i natt i sin EGEN seng igjen
FruH: Håper han Eskil snart spver gjennom igjen. Er han blitt bedre i øynene sine? Og er han kvitt feberen?Deilig for deg at mannen og er hjemme så du kan få noen ekstra timer på øyetDet gjør seg
Anita: kan godt skjønne du gruer deg til og begynne og jobbe igjen. Og spesielt hvis du ikke har så mange faste vakter og gå tilbake til. Sååå søt han gutten din er altsåSå stor han har blitt
Emmeth og bruker str 80 i mye
Skulle derimot ønske han blei større snart.
Sukkersnusk:
Gratulerer så mye med et lite tantebarn tilSkal si du har noen tantebarn og du da
Uff da, kjedelig når de våkner såå tidlig, men om det er noen trøst hsr jeg ei frøken som og gjerne står opp kl 5 og vekker hele huset?Og Emmeth er våken store deler av natta.. kremt. Sender deg en god klem
Lennypenny: Jeeeeiiij, your back in businessIkke så rart du ikke hadde noe nett da, nei
For noen nydlinger du har
•☆Tastedingsen☆•
Jeg hadde faste dager og timer før jeg ble gravid med Liana (50% stilling), men noen få mnd etter jeg ble sykmeldt, så tok en annen over caféen. Og jeg har jo ikke fått jobbet sammen med hun (så hun vet ikke hvor flink jeg jeg
Hehe takk