Onsdag 15. januar

Uffa, stakkars:(
God bedring til lillemor<3 Emmeth ligger og med feber om det er noen trøst:( Han er snørrete og vil ingenting, men endelig sover han:)

Huff, stakkars liten, slitt lenge han nå stakkars:(:( Nasse har ikke så høy feber, så hun gjør seg ikke noe av det heldigvis, var litt slapp nå på kvelden.
Godt han sover, det er den beste medisin:)
 
Lille turboguri sov bare 1 time i bhg idag :( Så kl 17.15 var hun i badebalja og nå kl 18.30 i seng :p

Veldig kjipt å bare ha 3 våkentimer sammen med henne i ukedagene, tar nok endel tilvenning før jeg godtar det altså! Helt til nå har jeg jo hentet henne i bhg kl 14.30 og så har vi hatt mange timer sammen på ettermiddagen, men nå er det pappaen som henter fordi jeg må studere til kl 16 og PAFF så var jo plutselig hele hennes dag gått :eek:

Men på fredag skal vi ta oss fri og bare kose oss jeg og hun, det gleder jeg meg til!!!

Får hu ikke til og sove i bhgen altså? Trodde det hadde ordna seg, jeg? Skjønner jeg er litt for lite innpå her nå, ja:eek:*skamme seg* Forstår godt det er vanskelig kun være sammen med lille gulltrollet noen få timer på ettermiddagen, men tenk, det er kun for en liten periode:) Og tenk så koselig dere får det på fredag:) Kosedag for bare dere 2 jentene<3<3<3 Emmeth la seg 17.30, da var han totalt ferdig;) Kun sovet en time idag han og, sover sykt dårlig nå om dagen:(
 
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
 
Så flink lege:) Og så flink Emira var<3 Ikke barebare når man skal til legen og man er skeptisk ifra før, husker godt selv hvordan det var og møte en stor ukjent person med hvit jakke på, litt sånn småskummelt:eek:;)
Lille heldiggrisen som fikk sååå mye fint etterpå;) Liten sjarmis hu og;) hihii.. Superbra at øynene hennes er akkurat som de skal:D Jeiiiij:wav

Ja kjempe flinke begge to :D han var flink til å snakke med hun, og vips! Så skravla hun om alt mulig :p Ja jeg var veldig skeptisk til sånt selv! Så forstår hun godt.. hun gråt nesten når vi fortalte at hun skulle til øyelegen! Men såååå stolt etterpå:) i lekebutikken så hadde dem bare lagt ut noen fargeleggings-ark med en sommerfugl-barbie på, og hun dama spurte Emira om hun likte barbier, og gikk å hentet vingene;) har aldri opplevd det før!:) ja, godt det ikke var noe i veien med synet :D hadde blitt vanskelig å få hun til å gå med briller!
 
Huff, stakkars liten, slitt lenge han nå stakkars:(:( Nasse har ikke så høy feber, så hun gjør seg ikke noe av det heldigvis, var litt slapp nå på kvelden.
Godt han sover, det er den beste medisin:)

Ja, kan si vi synes synd på han:( men det hjelper jo lissom ikke så mye det heller, så vi gjør det beste ut av det:) Er ute og leker litt i snøen fordet om, går greit hvertfall et kvarters tid, så får han i det minste litt frisk luft:) Han har så mye snørr, så han blir skikkelig sår på nesen, smører han med en skikkelig feit krem, det hjelper;) Soving er best, men kun sovet en time på dagen idag og sover dårlig på nettene, selvom han er stuptrøtt! Er ikke alltid hvor høy feber han har som har noe og si for hvordan formen hans er. Samma med Nelly, hu hadde kun såvidt 38 i feber, men likevel skikkelig kraftig ørebetennelse og slapp.

Er det vaksinen hu reagerer på, stakkars?
 
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?

Ojj, det var høyt? Er han veldig slapp og eller?
 
Får hu ikke til og sove i bhgen altså? Trodde det hadde ordna seg, jeg? Skjønner jeg er litt for lite innpå her nå, ja:eek:*skamme seg* Forstår godt det er vanskelig kun være sammen med lille gulltrollet noen få timer på ettermiddagen, men tenk, det er kun for en liten periode:) Og tenk så koselig dere får det på fredag:) Kosedag for bare dere 2 jentene<3<3<3 Emmeth la seg 17.30, da var han totalt ferdig;) Kun sovet en time idag han og, sover sykt dårlig nå om dagen:(
Det er så opp og ned med den sovingen i bhg, mandag sov hun 1 time, i går sov hun over 2 timer og idag 1 time igjen :confused: Skjønner ingenting hvorfor hun aldri klarer å få rutine på sovinga der, mens her hjemme sover hun alltid 1,5-2,5 timer...snodig!

Huff, stakkars Emmeth, god bedring! Kanskje det kan hjelpe med å heve hodeenden på senga? Hjelper mot både det ene og det andre det ;) Vi kjøpte bedblocks, så enkelt å stable for å få senga i riktig vinkel. Vi har brukt det i 6 mnd pga natthoste, først nå er hun kvitt hosten så da tok vi de bort...siden hun sover for det meste som Pippi med beina på puta :p
 
Hehe, Emmeth gjør det med juicekartongen sin kan, da;) Jeeeiiij, tror du mamsen er happy da, eller?:D Og smoothie er bare digg og kline utover;):D"Tenk litt kunstnerisk a, mamma#;):p:eek:

Hahah ja kan tenke meg du setter stor pris på kunstverket til Emmeth!:p jeg foretrekker best at det går inn i munn og ned i magen :p hahah
 
Ja kjempe flinke begge to :D han var flink til å snakke med hun, og vips! Så skravla hun om alt mulig :p Ja jeg var veldig skeptisk til sånt selv! Så forstår hun godt.. hun gråt nesten når vi fortalte at hun skulle til øyelegen! Men såååå stolt etterpå:) i lekebutikken så hadde dem bare lagt ut noen fargeleggings-ark med en sommerfugl-barbie på, og hun dama spurte Emira om hun likte barbier, og gikk å hentet vingene;) har aldri opplevd det før!:) ja, godt det ikke var noe i veien med synet :D hadde blitt vanskelig å få hun til å gå med briller!

Skikkelig heldig med andre ord:) Aldri opplevd det selv før, men tenk så koselig det var for Emira:)<3
Hehe, legen visste hvordan han skulle te seg med damene altså;)^^ hahah;) Og godt er det, for er ikek uvanlig at barn er skeptiske og ikke alle leger som er like gode som han dere var hos! Er så glad for synet hennes var tipptopp:D Briller er nok en tilvenningssak, ja!
 
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
Oioi :eek:

Hermine ble jo syk ei uke etter vaksinen, fikk 39.8 i feber først i tre dager, så ble hun feberfri og så kom det tilbake...var da det var ørebetennelse... Så er ikke godt å si om det var følge av vaksinen eller kroppen som brygget på en infeksjon.

Gi paracet eller Ibux, forhåpentligvis funker det så dere slipper legevakt!

God bedring!
 
Hahah ja kan tenke meg du setter stor pris på kunstverket til Emmeth!:p jeg foretrekker best at det går inn i munn og ned i magen :p hahah

haha, kunne ikke blitt mer enig med deg;) Emmeth`n derimot står på sitt:D:eek:
 
Ja, kan si vi synes synd på han:( men det hjelper jo lissom ikke så mye det heller, så vi gjør det beste ut av det:) Er ute og leker litt i snøen fordet om, går greit hvertfall et kvarters tid, så får han i det minste litt frisk luft:) Han har så mye snørr, så han blir skikkelig sår på nesen, smører han med en skikkelig feit krem, det hjelper;) Soving er best, men kun sovet en time på dagen idag og sover dårlig på nettene, selvom han er stuptrøtt! Er ikke alltid hvor høy feber han har som har noe og si for hvordan formen hans er. Samma med Nelly, hu hadde kun såvidt 38 i feber, men likevel skikkelig kraftig ørebetennelse og slapp.

Er det vaksinen hu reagerer på, stakkars?

Håper inderlig de finner raskt ut hva det er, så han kan få hjelp, kanskje han må gå på penicillin?

Ja, det er nok vaksinen, helsesøster sa det kunne ta noen dager for å få reaksjon, nasse har alltid reagert på sprøytene.
 
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?

Liana fikk "PANG" med høy feber ca en uke etter vaksina..men vet ikke om det er derfor, for er flere i bhgen som har hatt det samme.. Emira fikk det på nyttårsaften..så tror det bare var noe som gikk..men var kun høy feber!
 
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?

Stakkars liten:(

Nasse hadde 38.3 så heldigvis ikke så høyt.
 
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
Helsesøstra vår sa at bibirkningene av MMR-vaksina pleide å komme 1-2uker etter vaksinasjonen, så det stemmer nok i deres tilfelle.
God bedring til lillegutt!!♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er så opp og ned med den sovingen i bhg, mandag sov hun 1 time, i går sov hun over 2 timer og idag 1 time igjen :confused: Skjønner ingenting hvorfor hun aldri klarer å få rutine på sovinga der, mens her hjemme sover hun alltid 1,5-2,5 timer...snodig!

Huff, stakkars Emmeth, god bedring! Kanskje det kan hjelpe med å heve hodeenden på senga? Hjelper mot både det ene og det andre det ;) Vi kjøpte bedblocks, så enkelt å stable for å få senga i riktig vinkel. Vi har brukt det i 6 mnd pga natthoste, først nå er hun kvitt hosten så da tok vi de bort...siden hun sover for det meste som Pippi med beina på puta :p

Ja, kanskje jeg skal heve hodeenden igjen? Har prøvd begge deler, har lissom ikke hjulpet noe særlig før...
Han har jo sovet med hevet hodeende siden han var 6 mnder og satte den vanlig for ei mnd sia.. Kanskje derfro han sliter med sovinga og!? Hehe, er man nøden nok, prøver man alt:Dtakk for tipset, vi har bare brukt bøker unna senga;):D

kanke skjønne at det skal være så stor forskjell på sovinga hennes? Står hu opp til samme tid hver morgen? eller kanskje hu er mer uthvilt noen dager, framfor andre dager der hu sover mer? Har dere sjekka ørene hennes igjen etter ørebetennelsen?:) Er det astma hu har, siden hu hoster en del på natta? hehehe, er da så godt og sove på magen si:D
 
Håper inderlig de finner raskt ut hva det er, så han kan få hjelp, kanskje han må gå på penicillin?

Ja, det er nok vaksinen, helsesøster sa det kunne ta noen dager for å få reaksjon, nasse har alltid reagert på sprøytene.

Var hos legen på mandag, og var ikke ørebetennelse iallfall, så mistenker gluten som den store synderen altså og han er igang med 2 hjørnetenner og, så han får alt på en gang. Ikke noen bombe det, akkurat, men;)

Fysj, reaksjon på vaksina ekke mye gøy:( Samma med Emmeth, første gangen var verst.
Sover hu? Eller er hu utilpass?
 
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
Fikk beskjed at feber og forkjølelse,pluss evt utslett var vanlig fra 5-12 dager etterpå..
Kun 10-20% som reagerer...

God bedring :)


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
 
Ja,hun er klin gæren mildt sagt. De passer nok godt sammen (psykopar)....
Har vært med på litt av hvert ja hehe...


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Ja, det kan man da trygt si du har! Helt sykt det dere har gått gjennom, men jammen meg bra dere fikk velta det faenskapet av en tyran:angry4:angry4:angry4:angry4 Ja, så ut til og ha mye mellom øra begge 2, ehhhm.. NOOO!:rulez
 
Back
Topp