Uffa, stakkars
God bedring til lillemor<3 Emmeth ligger og med feber om det er noen trøstHan er snørrete og vil ingenting, men endelig sover han
![]()
Huff, stakkars liten, slitt lenge han nå stakkars
Godt han sover, det er den beste medisin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffa, stakkars
God bedring til lillemor<3 Emmeth ligger og med feber om det er noen trøstHan er snørrete og vil ingenting, men endelig sover han
![]()
Lille turboguri sov bare 1 time i bhg idagSå kl 17.15 var hun i badebalja og nå kl 18.30 i seng
Veldig kjipt å bare ha 3 våkentimer sammen med henne i ukedagene, tar nok endel tilvenning før jeg godtar det altså! Helt til nå har jeg jo hentet henne i bhg kl 14.30 og så har vi hatt mange timer sammen på ettermiddagen, men nå er det pappaen som henter fordi jeg må studere til kl 16 og PAFF så var jo plutselig hele hennes dag gått
Men på fredag skal vi ta oss fri og bare kose oss jeg og hun, det gleder jeg meg til!!!
Så flink legeOg så flink Emira var<3 Ikke barebare når man skal til legen og man er skeptisk ifra før, husker godt selv hvordan det var og møte en stor ukjent person med hvit jakke på, litt sånn småskummelt
![]()
Lille heldiggrisen som fikk sååå mye fint etterpåLiten sjarmis hu og
hihii.. Superbra at øynene hennes er akkurat som de skal
Jeiiiij
![]()
Huff, stakkars liten, slitt lenge han nå stakkarsNasse har ikke så høy feber, så hun gjør seg ikke noe av det heldigvis, var litt slapp nå på kvelden.
Godt han sover, det er den beste medisin![]()
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
Det er så opp og ned med den sovingen i bhg, mandag sov hun 1 time, i går sov hun over 2 timer og idag 1 time igjenFår hu ikke til og sove i bhgen altså? Trodde det hadde ordna seg, jeg? Skjønner jeg er litt for lite innpå her nå, ja*skamme seg* Forstår godt det er vanskelig kun være sammen med lille gulltrollet noen få timer på ettermiddagen, men tenk, det er kun for en liten periode
Og tenk så koselig dere får det på fredag
Kosedag for bare dere 2 jentene<3<3<3 Emmeth la seg 17.30, da var han totalt ferdig
Kun sovet en time idag han og, sover sykt dårlig nå om dagen
![]()
Hehe, Emmeth gjør det med juicekartongen sin kan, daJeeeiiij, tror du mamsen er happy da, eller?
Og smoothie er bare digg og kline utover
"Tenk litt kunstnerisk a, mamma#
![]()
Ja kjempe flinke begge tohan var flink til å snakke med hun, og vips! Så skravla hun om alt mulig
Ja jeg var veldig skeptisk til sånt selv! Så forstår hun godt.. hun gråt nesten når vi fortalte at hun skulle til øyelegen! Men såååå stolt etterpå
i lekebutikken så hadde dem bare lagt ut noen fargeleggings-ark med en sommerfugl-barbie på, og hun dama spurte Emira om hun likte barbier, og gikk å hentet vingene
har aldri opplevd det før!
ja, godt det ikke var noe i veien med synet
hadde blitt vanskelig å få hun til å gå med briller!
OioiHer er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
Hahah ja kan tenke meg du setter stor pris på kunstverket til Emmeth!jeg foretrekker best at det går inn i munn og ned i magen
hahah
Ja, kan si vi synes synd på hanmen det hjelper jo lissom ikke så mye det heller, så vi gjør det beste ut av det
Er ute og leker litt i snøen fordet om, går greit hvertfall et kvarters tid, så får han i det minste litt frisk luft
Han har så mye snørr, så han blir skikkelig sår på nesen, smører han med en skikkelig feit krem, det hjelper
Soving er best, men kun sovet en time på dagen idag og sover dårlig på nettene, selvom han er stuptrøtt! Er ikke alltid hvor høy feber han har som har noe og si for hvordan formen hans er. Samma med Nelly, hu hadde kun såvidt 38 i feber, men likevel skikkelig kraftig ørebetennelse og slapp.
Er det vaksinen hu reagerer på, stakkars?
Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
Helsesøstra vår sa at bibirkningene av MMR-vaksina pleide å komme 1-2uker etter vaksinasjonen, så det stemmer nok i deres tilfelle.Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
Det er så opp og ned med den sovingen i bhg, mandag sov hun 1 time, i går sov hun over 2 timer og idag 1 time igjenSkjønner ingenting hvorfor hun aldri klarer å få rutine på sovinga der, mens her hjemme sover hun alltid 1,5-2,5 timer...snodig!
Huff, stakkars Emmeth, god bedring! Kanskje det kan hjelpe med å heve hodeenden på senga? Hjelper mot både det ene og det andre detVi kjøpte bedblocks, så enkelt å stable for å få senga i riktig vinkel. Vi har brukt det i 6 mnd pga natthoste, først nå er hun kvitt hosten så da tok vi de bort...siden hun sover for det meste som Pippi med beina på puta
![]()
Håper inderlig de finner raskt ut hva det er, så han kan få hjelp, kanskje han må gå på penicillin?
Ja, det er nok vaksinen, helsesøster sa det kunne ta noen dager for å få reaksjon, nasse har alltid reagert på sprøytene.
Fikk beskjed at feber og forkjølelse,pluss evt utslett var vanlig fra 5-12 dager etterpå..Her er det 40 i feber! Kom helt plutselig. Har andre reagert så mye en uke etter vaksinen?
Ja,hun er klin gæren mildt sagt. De passer nok godt sammen (psykopar)....
Ja,hun er klin gæren mildt sagt. De passer nok godt sammen (psykopar)....
Har vært med på litt av hvert ja hehe...
Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Ja, så ut til og ha mye mellom øra begge 2, ehhhm.. NOOO!