Onsdag 15. januar

Helsesøstra vår sa at bibirkningene av MMR-vaksina pleide å komme 1-2uker etter vaksinasjonen, så det stemmer nok i deres tilfelle.
God bedring til lillegutt!!♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja det husker jeg. Ble bare i stuss på hvor høy feber han fikk ..
 
Ja, det kan man da trygt si du har! Helt sykt det dere har gått gjennom, men jammen meg bra dere fikk velta det faenskapet av en tyran:angry4:angry4:angry4:angry4 Ja, så ut til og ha mye mellom øra begge 2, ehhhm.. NOOO!:rulez
Ja,de fortjente det..... Diktatorer kan ikke styre et land. Og i 42 år også!!!
Barna hans er jo minst like maktsyke og pengegale de også... Uff,godt det er litt bedre der...
Men,tar tid å bygge opp igjen :(


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
 
Ja, kanskje jeg skal heve hodeenden igjen? Har prøvd begge deler, har lissom ikke hjulpet noe særlig før...
Han har jo sovet med hevet hodeende siden han var 6 mnder og satte den vanlig for ei mnd sia.. Kanskje derfro han sliter med sovinga og!? Hehe, er man nøden nok, prøver man alt:Dtakk for tipset, vi har bare brukt bøker unna senga;):D

kanke skjønne at det skal være så stor forskjell på sovinga hennes? Står hu opp til samme tid hver morgen? eller kanskje hu er mer uthvilt noen dager, framfor andre dager der hu sover mer? Har dere sjekka ørene hennes igjen etter ørebetennelsen?:) Er det astma hu har, siden hu hoster en del på natta? hehehe, er da så godt og sove på magen si:D
Hun sover jo godt om natta og når hun er hjemme, så er nok ikke noe som plager henne.
Vi har testa ut astmamedisin mot hosten, men nå har vi slutta siden hun er helt bra. Så får vi se om den kommer tilbake når hun er uten medisiner, gjør den det så starter vi opp igjen.
Virker neste som om hun sover mindre i bhg når hun er veldig trøtt når hun legges :eek: I går våkna hun kl 07.30, sov fra 12-14. Idag våkna hun 06.50 og sov fra 12.15-13.15...så er nok noe der, er hun FOR trøtt så sover hun kortere :eek: :p
 
Skikkelig heldig med andre ord:) Aldri opplevd det selv før, men tenk så koselig det var for Emira:)<3
Hehe, legen visste hvordan han skulle te seg med damene altså;)^^ hahah;) Og godt er det, for er ikek uvanlig at barn er skeptiske og ikke alle leger som er like gode som han dere var hos! Er så glad for synet hennes var tipptopp:D Briller er nok en tilvenningssak, ja!

Ja hun syns det var stas :D og tror nok damen likte å glede hun :) lille sjarmtrollet mitt :D hehe..
Åja , det visste han:p hahah.. jeg håpa på å få en som var veldig flink med unger, og ikke en som bare gjorde alt fort-ferdig! pga at hun er veldig skeptisk av seg..hun ga han en hadekos også;) så noe riktig har hab gjort..haha..
 
Ja ganske. Og igjen; veldig tett!!

Uff, er han tett igjen også?:( Stakkars. Kommer tettheten hver gang han er syk? For det gjør den ofte her! Litt av en reaksjon på vaksina:( Håper han er bedre til i morgen:) Sover han? Emmmeth gråt i 2 sek, var på vei opp til han, men han sov videre, så han har sikkert drømt. God bedring til lillemann:)
 
Ja,de fortjente det..... Diktatorer kan ikke styre et land. Og i 42 år også!!!
Barna hans er jo minst like maktsyke og pengegale de også... Uff,godt det er litt bedre der...
Men,tar tid å bygge opp igjen :(


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Herre min, skremmende hva penger og makt kan gjøre:eek:
Han var jo helt spinngal:( Synd barna slapp unna. Har man penger kan man omtrent lure seg unna alt, virker det som:(:eek:
Ja, det gjør jo det, er mye som må på plass og det tar tid, men forhåpentligvis går landet en god framtid i møte:)
 
Uff, er han tett igjen også?:( Stakkars. Kommer tettheten hver gang han er syk? For det gjør den ofte her! Litt av en reaksjon på vaksina:( Håper han er bedre til i morgen:) Sover han? Emmmeth gråt i 2 sek, var på vei opp til han, men han sov videre, så han har sikkert drømt. God bedring til lillemann:)
Han sover nå.
Ja, ved forkjølelse blir han veldig tett. Teodor er tett nå også, så de har nok fått det samme. Men jeg tror ikke feberen til E er pga forkjølelse, men det er nok vaksinen.
Så her blir det fult med medisiner igjen. Jeg er IKKE komfortabel med å la vær å gi medisiner slik barnelegen mente...
 
Hun sover jo godt om natta og når hun er hjemme, så er nok ikke noe som plager henne.
Vi har testa ut astmamedisin mot hosten, men nå har vi slutta siden hun er helt bra. Så får vi se om den kommer tilbake når hun er uten medisiner, gjør den det så starter vi opp igjen.
Virker neste som om hun sover mindre i bhg når hun er veldig trøtt når hun legges :eek: I går våkna hun kl 07.30, sov fra 12-14. Idag våkna hun 06.50 og sov fra 12.15-13.15...så er nok noe der, er hun FOR trøtt så sover hun kortere :eek: :p

Hu blir overtrøtt, rett og slett? Likedan her, sover Emmeth lite på dagen, så sover han mindre på natten og. Han må få sin første lur etter noen timer fra han sto opp, ellers sover han sykt dårlig og da må han legge seg 17.30 eller blir han enda mer overtrøtt.. Kan ikke de legge hu litt før, da? Så hu slipper og bli overtrøtt? Håper tutta holder seg frisk nå:) Og at hu slipper unna astma, noe skikkelig herk.
 
Ja hun syns det var stas :D og tror nok damen likte å glede hun :) lille sjarmtrollet mitt :D hehe..
Åja , det visste han:p hahah.. jeg håpa på å få en som var veldig flink med unger, og ikke en som bare gjorde alt fort-ferdig! pga at hun er veldig skeptisk av seg..hun ga han en hadekos også;) så noe riktig har hab gjort..haha..

Nååårh, fikk han seg fortjent til en hadet.kos altså?<3*smelt* Det er jo bare sååå søtt<3 hihih, ikke hver dag man får en Emira-kos:D Og slett ikke alle som får det heller,) :p Så godt det gikk så bra, da kanskje hu er mindre nervøs ved neste legebesøk;)
 
Hahaha ja de er noen sta og lure lykketroll :D hehehe.. <3

heheh, det kna jeg love deg de er:D Måbare le noen ganger, fullt kaos:D;) Men ville ikke vært det foruten heller:)
 
Var hos legen på mandag, og var ikke ørebetennelse iallfall, så mistenker gluten som den store synderen altså og han er igang med 2 hjørnetenner og, så han får alt på en gang. Ikke noen bombe det, akkurat, men;)

Fysj, reaksjon på vaksina ekke mye gøy:( Samma med Emmeth, første gangen var verst.
Sover hu? Eller er hu utilpass?

Nei, det kommer som regel samtidig:(

Hun sover godt nå, men hun pleier å skrike til mellom fire og fem, det gjør hun sikkert i morgen også tenker jeg.
 
Han sover nå.
Ja, ved forkjølelse blir han veldig tett. Teodor er tett nå også, så de har nok fått det samme. Men jeg tror ikke feberen til E er pga forkjølelse, men det er nok vaksinen.
Så her blir det fult med medisiner igjen. Jeg er IKKE komfortabel med å la vær å gi medisiner slik barnelegen mente...

Jeg hadde gått for magefølelsen og gitt han medisiner. Han skal da ikke gå og være så tett, skal ta det opp barnelegen den 3 februar også, at Emmeth alltid er så ekstremt tett når han er forkjølet/syk, noe han støtt er, så! Sender masse god bdring klemmer til Eskil:) Håper han sover godt i natt og er mye bedre når han står opp i morgen:)
 
Nei, det kommer som regel samtidig:(

Hun sover godt nå, men hun pleier å skrike til mellom fire og fem, det gjør hun sikkert i morgen også tenker jeg.

Uff da, våkner hu såå tidlig? Hmm, kan dte være noe som plager hu eller har du bare en liten tidlig morgenfugl?:):eek: Mathea pleide og stå opp når hu følte for det.. Gjerne kl 2 på natta, for var jo mørkt ute uansett, så:eek:
 
Nååårh, fikk han seg fortjent til en hadet.kos altså?<3*smelt* Det er jo bare sååå søtt<3 hihih, ikke hver dag man får en Emira-kos:D Og slett ikke alle som får det heller,) :p Så godt det gikk så bra, da kanskje hu er mindre nervøs ved neste legebesøk;)

Ja hun er jo så søt :D hehe bare jeg som får Emira-kos hver dag :p haha.. <3 hun er nok nervøs uansett :p men hjelper nok litt på at opplevelsene hun har hatt hos lege, tannlege og hs, har vært bra :)
 
God dag jenter :)

Eg ha no fått min nye mobil :) og en kjæmpe fornøyd med den, føreløbi ;-)

Ellers så er det lite nytt her :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
heheh, det kna jeg love deg de er:D Måbare le noen ganger, fullt kaos:D;) Men ville ikke vært det foruten heller:)

Hahah ja det er sant! Kan jammen fort bli kaos..men som du sier, vil ikke være foruten heller:) heller stressende og vanskelige dager, enn å ikke ha barna sine i det heletatt;) <3

Liana prøvde ut de nye vingene til Emira (mens Emira ikke var hjemme:p ).. hehe også elsker hun å ha på de litt for store tøflene sine:rolleyes::D
1389818302427.jpg
 
Jeg hadde gått for magefølelsen og gitt han medisiner. Han skal da ikke gå og være så tett, skal ta det opp barnelegen den 3 februar også, at Emmeth alltid er så ekstremt tett når han er forkjølet/syk, noe han støtt er, så! Sender masse god bdring klemmer til Eskil:) Håper han sover godt i natt og er mye bedre når han står opp i morgen:)
Ja, gir han selvsagt nå.
Men om vi hadde gitt han forebyggende den siste uken hadde han kanskje ikke blitt så tett. Teite lege (og teite oss som hørte på han!)
Paracet hjalp ikke så mye på feberen som jeg håpet… Jeg legger meg nok sammen med han veldig snart.
 
Back
Topp