Onsdag 15. januar

Ja, gir han selvsagt nå.
Men om vi hadde gitt han forebyggende den siste uken hadde han kanskje ikke blitt så tett. Teite lege (og teite oss som hørte på han!)
Paracet hjalp ikke så mye på feberen som jeg håpet… Jeg legger meg nok sammen med han veldig snart.
Håper feberen synker snart..... Ikke gøy når de har så høy feber :(


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
 
Håper feberen synker snart..... Ikke gøy når de har så høy feber :(


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
Nei dette var ikke noe moro synes jeg!
 
Ja, gir han selvsagt nå.
Men om vi hadde gitt han forebyggende den siste uken hadde han kanskje ikke blitt så tett. Teite lege (og teite oss som hørte på han!)
Paracet hjalp ikke så mye på feberen som jeg håpet… Jeg legger meg nok sammen med han veldig snart.

Nei, men det er jo lett og si i ettertid:rolleyes: er jo ikke din feil. Har du ibux du kan gi? Det hjalp mer enn paracet på Emmeth sist. Sove godt, søta:)

•☆tastedingsen☆•
 
Ja vi MÅ ut og kjøpe i dag! Drikker hun det fra skje eller hvordan gjør man det?
Vi bruker sprøyte, trekker opp og så suger hun det i seg! Smaker bringebær så hun ba alltid om mere :p
 
Uff da, våkner hu såå tidlig? Hmm, kan dte være noe som plager hu eller har du bare en liten tidlig morgenfugl?:):eek: Mathea pleide og stå opp når hu følte for det.. Gjerne kl 2 på natta, for var jo mørkt ute uansett, så:eek:

Er som regel noe når hun våkner så tidlig, ble klokka fem i dag, da måtte vi bare stå opp:eek:
 
Back
Topp