Onsdag 15. januar

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tidlig morgen her, men vi sov hele natta tross alt :)
T vil spise frokost i Bhg i dag så nå skal vi avgårde!
Barnetreff på oss andre to :)
 
God morgen!

Vi sto opp nå nettopp :) Simone drikker melka si og ser på tv. Jeg har ikke stemme i dag ;( skikkelig forkjøla med andre ord.
Håper den kommer tilbake snart! Blir avslapping hjemme i dag og mye kald drikke til halsen!

Kos dere på barnetreffe. Fru H! :)
 
Fru H: kos dere masse på barnetreff;) hvor tidlig ble det morgen idag?

Bébbe: Usj da! God bedring! Håpet stemmen finner veien hjem ;):)
 
Fru H: kos dere masse på barnetreff;) hvor tidlig ble det morgen idag?

Bébbe: Usj da! God bedring! Håpet stemmen finner veien hjem ;):)
MAnnen er syk og slet med å slå av vekkerklokka si rundt kl 6! Da våknet begge guttene. Tydelig at det var for tidlig, hvertfall for E. For han sovnet hos pappaen mens jeg leverte T i barnehagen nå kl 7.30! Da får han hvilt ut litt før vi reiser for å leke :)
 
God morgen!

Vi sto opp nå nettopp :) Simone drikker melka si og ser på tv. Jeg har ikke stemme i dag ;( skikkelig forkjøla med andre ord.
Håper den kommer tilbake snart! Blir avslapping hjemme i dag og mye kald drikke til halsen!

Kos dere på barnetreffe. Fru H! :)
Kjedelig å miste stemmen da :( god bedring!
 
Jeg skal sove litt nå :) etterpå skal Emira på synstest hos øynelege, noe som virket veeeldig skummelt :p ellers har natten vært fin..jeg ga Liana en pute igår,for å se hvordan det skulle gå..gikk kjempe fint! Har bare flyttet hun riktig vei én gang! (pleier å være 2-4 ganger) ..Ikke har hun hostet noe særlig heller, men det tror jeg bare er tilfeldig :p virket som om hun koste seg med pute hvertfall:)

Ha en superfin dag! :)
 
MAnnen er syk og slet med å slå av vekkerklokka si rundt kl 6! Da våknet begge guttene. Tydelig at det var for tidlig, hvertfall for E. For han sovnet hos pappaen mens jeg leverte T i barnehagen nå kl 7.30! Da får han hvilt ut litt før vi reiser for å leke :)

Godt han sovnet igjen da hvertfall :D ekstra energi på treff er jo bare bra ;)
God bedring til mannen :)
 
God morgen!
Vi har sovet kjempegodt og tok dag 06.50 :) Like greit så har vi god tid!
Nå spiser jeg litt yoghurt naturell md fruktmos i (fruktmos egner seg ikke bare for de små :p ) og drikker kaffe mens Hermine ser litt på Timmy før bhg. Om 4 minutter må vi gå å kle på oss yttertøy og komme oss avgårde!
Blir same old her idag, barnehage og universitet. "Mamma gole" sier Hermine i bhg (mamma skolen) og "pappa bopp" (pappa jobb) :eek: :p

Ha en fin dag dere!
 
MAnnen er syk og slet med å slå av vekkerklokka si rundt kl 6! Da våknet begge guttene. Tydelig at det var for tidlig, hvertfall for E. For han sovnet hos pappaen mens jeg leverte T i barnehagen nå kl 7.30! Da får han hvilt ut litt før vi reiser for å leke :)

Godt han sovnet igjen da hvertfall :D ekstra energi på treff er jo bare bra ;)
God bedring til mannen :)
 
God morgen!

Vi sto opp nå nettopp :) Simone drikker melka si og ser på tv. Jeg har ikke stemme i dag ;( skikkelig forkjøla med andre ord.
Håper den kommer tilbake snart! Blir avslapping hjemme i dag og mye kald drikke til halsen!

Kos dere på barnetreffe. Fru H! :)
Huff, ikke bra at du er forkjøla :( Hvordan er det mht immunforsvaret ditt?
 
Godt han sovnet igjen da hvertfall :D ekstra energi på treff er jo bare bra ;)
God bedring til mannen :)
Ja humøret tilsa at han trengte litt søvn. Det var derfor jeg dumpet han inne hos mannen før jeg gikk med T til Bhg :p
 
God morgen!
Vi har sovet kjempegodt og tok dag 06.50 :) Like greit så har vi god tid!
Nå spiser jeg litt yoghurt naturell md fruktmos i (fruktmos egner seg ikke bare for de små :p ) og drikker kaffe mens Hermine ser litt på Timmy før bhg. Om 4 minutter må vi gå å kle på oss yttertøy og komme oss avgårde!
Blir same old her idag, barnehage og universitet. "Mamma gole" sier Hermine i bhg (mamma skolen) og "pappa bopp" (pappa jobb) :eek: :p

Ha en fin dag dere!
Hun prater fantastisk bra! :)
Ha en effektiv dag på skolen :)
 
Jeg skal sove litt nå :) etterpå skal Emira på synstest hos øynelege, noe som virket veeeldig skummelt :p ellers har natten vært fin..jeg ga Liana en pute igår,for å se hvordan det skulle gå..gikk kjempe fint! Har bare flyttet hun riktig vei én gang! (pleier å være 2-4 ganger) ..Ikke har hun hostet noe særlig heller, men det tror jeg bare er tilfeldig :p virket som om hun koste seg med pute hvertfall:)

Ha en superfin dag! :)
Så godt hun sov bra :)
 
Jeg skal sove litt nå :) etterpå skal Emira på synstest hos øynelege, noe som virket veeeldig skummelt :p ellers har natten vært fin..jeg ga Liana en pute igår,for å se hvordan det skulle gå..gikk kjempe fint! Har bare flyttet hun riktig vei én gang! (pleier å være 2-4 ganger) ..Ikke har hun hostet noe særlig heller, men det tror jeg bare er tilfeldig :p virket som om hun koste seg med pute hvertfall:)

Ha en superfin dag! :)

Spennende med synstest da! Tror dere hun ser dårlig? Sikkert deilig med pute om natta :) håper hosten er helt vekke til neste natt!
 
MAnnen er syk og slet med å slå av vekkerklokka si rundt kl 6! Da våknet begge guttene. Tydelig at det var for tidlig, hvertfall for E. For han sovnet hos pappaen mens jeg leverte T i barnehagen nå kl 7.30! Da får han hvilt ut litt før vi reiser for å leke :)

Kjedelig med syk mann da! Nå må ikke dere bli smittet!
 
God morgen!
Vi har sovet kjempegodt og tok dag 06.50 :) Like greit så har vi god tid!
Nå spiser jeg litt yoghurt naturell md fruktmos i (fruktmos egner seg ikke bare for de små :p ) og drikker kaffe mens Hermine ser litt på Timmy før bhg. Om 4 minutter må vi gå å kle på oss yttertøy og komme oss avgårde!
Blir same old her idag, barnehage og universitet. "Mamma gole" sier Hermine i bhg (mamma skolen) og "pappa bopp" (pappa jobb) :eek: :p

Ha en fin dag dere!

Spennende vri med fruktmos i yoghurten ;) kanskje jeg skal teste, for fruktmos er ikke populært lenger ;)

Kos dere på skole, bopp og bhg :)
 
Spennende vri med fruktmos i yoghurten ;) kanskje jeg skal teste, for fruktmos er ikke populært lenger ;)

Kos dere på skole, bopp og bhg :)
Det var jeg som spiste fruktmos i yoghurten da :p men hadde Hermine kunnet spist vanlig yoghurt ville hun fått naturell med fruktmos i, blir ikke så vanvittig mye sukker da ;) og veldig godt! :)
Vil ikke Simone ha smoothies heller? Hermine spiser gjerne en fruktmos selv med skje som mellommål ;)
 
Hun prater fantastisk bra! :)
Ha en effektiv dag på skolen :)
Hehe, ifølge noen familiemedlemmer et visst vi gode på å forstå språket hennes for ikke alle ord er like rene :eek: Men vi skjønner hva hun mener selv om hun ofte bytter ut L med K :p ;)

Takk, håper på en mer effektiv dag enn i går, ble mest rydding og organisering av skrivebordet mitt da :p
 
Hehe, ifølge noen familiemedlemmer et visst vi gode på å forstå språket hennes for ikke alle ord er like rene :eek: Men vi skjønner hva hun mener selv om hun ofte bytter ut L med K :p ;)

Takk, håper på en mer effektiv dag enn i går, ble mest rydding og organisering av skrivebordet mitt da :p
Ja klart foreldrene forstår best. Men ordene er jo der :)
 
Back
Topp