Onsdag 15. januar

Da var det tid for kveldskos:) unga er lagt og nå er det lesetid1389805695504.jpg

•☆tastedingsen☆•
 
Ikke kjekt at du har hatt en forferdelig dag! ;( håper virkelig den har tatt seg opp litt! :)

Skal kjøpe vimenn jeg også! Takk for påminnelsen! :) gleder meg til å lese jeg også! :)

Går over, bare ikke lyst og dele helt ennå!
Ja, skal straks sette igang med og lese det nå;) Hvordan går det med deg, søta?:)
 
Nei det er en uke siden i morgen. Han er 11,7 kilo tror jeg. Lengden var litt vanskelig å få han med på. Men ca 81 :)

Så fine mål han har:)<3
Har han reagert på vaksinen? God bedring til lille sjarmtrollet:)
 
Haha her er det omvendt! Liana kaster sugerøret og trykker på boksen:eek: har akkurat kunne starte med de smoothie-posene, før har jeg måtte helle det oppi flaske :p

Hahaha, samma med Emmeth, bare at han klemmer på boksen i tillegg til at han suger i sugerøret, trenger jeg si mer?:D;) LItt gris, bare;)
 
Synstesten til Emira gikk kjempe bra! Synet og øya var akkurat som det skulle være:) også sååå flink lege! Begynte med å spørre hva hun het og hvor gammel hun er (og han måtte jo skryte over hvor stor og fin jente hun er da:) ) han spurte om han kunne få en klem, også snakket dem litt sammen for å "bryte isen".. syns der var så bra, for hun er så skeptisk;) han forklarte henne godt hva han skulle gjøre og brukte mye kontakt som å stryke hun på kinnet, holde hun i hånda osv.. hun ble jo trygg på han med engang :D

Etterpå fikk hun kjøpe seg en sjokolade og smoothie :p og når vi var innom en butikk som har jerna og brio sammen, så FIKK hun jammen meg sommerfugl-vinger med tryllestav av butikkdama:eek::rolleyes::D

Så flink lege:) Og så flink Emira var<3 Ikke barebare når man skal til legen og man er skeptisk ifra før, husker godt selv hvordan det var og møte en stor ukjent person med hvit jakke på, litt sånn småskummelt:eek:;)
Lille heldiggrisen som fikk sååå mye fint etterpå;) Liten sjarmis hu og;) hihii.. Superbra at øynene hennes er akkurat som de skal:D Jeiiiij:wav
 
Da er vi hjemme etter hs besøk :)
Mina veier nå 10,5kg,og er 82 cm. Følger kurven fint. Strekt seg 5 cm på rundt 2-3 mnd :) Gråt litt i det sprøyten ble tatt..men,gikk fort over :)
Ang sovingen til M,så mente hun at det kunne være seperasjonsangst.. skulle prøve i noen dager,å sitte ved sengen hennes... håper det går seg til :)

Mammatil2prInsesserogenprins : hehe... litt klein reportasje,da de skriver på sin måte men ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Så fine mål:) Synes september barna ligger ganske så bra likt på vekt og lengde;)
Så bra den siste vaksina er unnagjort, ikke noe moro, men går jo heldigvis som regel veldig fort over igjen:)
Joda, de kan jo sikkert forklare det litt annerledes enn det du forklarte, men vi skjønner nå iallfall mesteparten:D:p
 
Her har dagen bestått av oppvask, støvsuging og vasking og bretting av klær, ellers har man kost seg med ungene etter at de kom hjem. Nå ventes det avslapping og tv titting etter at ungene er i seng. Har og fått lagt frem klær og smurt frokost/matpakke til de i morgen :) Har vært oppe i 5-5.30 tiden på morgenen i mange dager på rad nå så kjenner at jeg ser frem til en rolig helg der jeg kan tenke på meg selv for har barnefri :)
 
Han har fått feber nå. Håper hjørnetennene ser sitt snitt i å komme gjennom nå som han likevel har feber.

Ja, likkesågreit og bli ferdig med det;) Reagerer han på tennene og? Eller er det som jeg husker at ingen av dine har reagert noe særlig på og få tenner?(litt misunnelig) Stakkars, ikke noe moro med feber:( God bedring til Eskil-skatten:) Forresten, de har vært og spilt inn lillyhammer rett ved barnehagen til N, på gamle stensby sykehus;) De har holdt på siden forrige uke og er ikke ferdige ennå;)
 
Han har fått feber nå. Håper hjørnetennene ser sitt snitt i å komme gjennom nå som han likevel har feber.

Nasse har også reagert litt på vaksinen, har hatt litt feber i to dager nå.
 
Lille turboguri sov bare 1 time i bhg idag :( Så kl 17.15 var hun i badebalja og nå kl 18.30 i seng :p

Veldig kjipt å bare ha 3 våkentimer sammen med henne i ukedagene, tar nok endel tilvenning før jeg godtar det altså! Helt til nå har jeg jo hentet henne i bhg kl 14.30 og så har vi hatt mange timer sammen på ettermiddagen, men nå er det pappaen som henter fordi jeg må studere til kl 16 og PAFF så var jo plutselig hele hennes dag gått :eek:

Men på fredag skal vi ta oss fri og bare kose oss jeg og hun, det gleder jeg meg til!!!
 
Hahaha, samma med Emmeth, bare at han klemmer på boksen i tillegg til at han suger i sugerøret, trenger jeg si mer?:D;) LItt gris, bare;)

Hahaha "litt" gris ja :p Liana snur boksen på hue, og kliner utover med henda..haha.. moro!
 
Plyndre er vel litt å overdrive ;)
Men må jo selge og vettøø;) Herremin, så tøffe dere er, begge 2! Hu dama virker jo like gæærn som mannen sin:eek:


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
,
 
Nasse har også reagert litt på vaksinen, har hatt litt feber i to dager nå.

Uffa, stakkars:(
God bedring til lillemor<3 Emmeth ligger og med feber om det er noen trøst:( Han er snørrete og vil ingenting, men endelig sover han:)
 
Hahaha "litt" gris ja :p Liana snur boksen på hue, og kliner utover med henda..haha.. moro!

Hehe, Emmeth gjør det med juicekartongen sin kan, da;) Jeeeiiij, tror du mamsen er happy da, eller?:D Og smoothie er bare digg og kline utover;):D"Tenk litt kunstnerisk a, mamma#;):p:eek:
 
Back
Topp