Onsdag 15. januar

Å få i seg væske er iallfall viktig! Også kommer det an på hvordan halsen er, ja. Er den tørr og sår, så liker jeg best varm drikke, sikkert fordi det føles mer behagelig. ;)

Holdt på å bli syk en gang (verk i hele kroppen, spesielt i brystkassa) og da tok jeg hodet over en bolle med kokende vann med noen dråper eucalyptusolje i (pusta inn dampen) i tillegg til å smøre inn olja på bringa mi. Stinka grusomt sterkt, men det funka som bare det, og dagen etter var jeg i mine fulle fem. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hmm..skal jammen handle inn eucalyptusolje til neste gang! Orker ikke dra utover i dag. Men det er verdt et forsøk for kjedelig å være forkjøla og man blir garantert foekjøla igjen! ;)

Skal prøve å bli frisk til helga ;-) iallefall ikke syk ;)
 
Heisann:)

God bedring bebbe:)

Kos deg på barnetreffen og skolen Fru H og Marian:)

Og lykke til med vaksine og synstest:)


Jeg skal snart en tur innom jobben for å skrive under noen papirer, det var tungt å komme seg opp i dag.
Snuppa våknet halvfem, men sovnet igjen heldigvis. Ellers blir det en rolig dag, skal forsøke å hente nasse litt tidligere i barnehagen:)
 
Publiserte noe på Secret...ikke noe hemmelig egentlig. Trodde jeg var på det vanlige forumet vårt ;) men gidder ikke å skrive det to ganger, så det får bare stå på Secret :)
 
Ja humøret tilsa at han trengte litt søvn. Det var derfor jeg dumpet han inne hos mannen før jeg gikk med T til Bhg :p

Smart gjort av deg :) man merker fort om dem er uthvilt eller ikke! Liana er sånn at våkner hun med gråt, så trenger hun mer søvn..våkner hun med skravel og latter, så er hun helt klart uthvilt :p
 
Spennende med synstest da! Tror dere hun ser dårlig? Sikkert deilig med pute om natta :) håper hosten er helt vekke til neste natt!

Nei det virker som om hu har veldig godt syn, syns jeg da.. men barnelegen på hs ville henvise hun videre pga at de har mye bedre utstyr hos øynelege enn på hs;)

Ja hadde vært bra om hosten ga seg! Har jo vært på og av i 3 mnd nå.. men de siste dagene har det vært forkjølelse igjen da..hehe så kan jo bare være tilfeldig ;):)
 
God ettermiddag!
Dette har vært en helt forferdelig dag!:(
Jeg forteller mer om det når jeg har fått ting litt på avstand. Fikk brev fra bhgen ang N og står bare en del diffuse ting synes jeg, legger inn på secret etterpå. Har kjøpt VIMENN, så gleder meg til ikveld til jeg får lest det:D Mannen skal på studiemøte på jobben litt seinere, så da er det fullfart;) Har ikke tid til og lese gjennom alt nå, men skal gjøre det litt seinere ikveld:)

Ha en fin dag, søtnosene:)<3
 
Har lagt inn på secret:)
 
Da er mor, frø og barn vel hjemme:) Kjekt å ha vært innom jobben en tur, men merker jeg har falt fullstendig ut på hva som skjer, det blir nok tøft å komme tilbake om et år:eek:
 
Nei det virker som om hu har veldig godt syn, syns jeg da.. men barnelegen på hs ville henvise hun videre pga at de har mye bedre utstyr hos øynelege enn på hs;)

Ja hadde vært bra om hosten ga seg! Har jo vært på og av i 3 mnd nå.. men de siste dagene har det vært forkjølelse igjen da..hehe så kan jo bare være tilfeldig ;):)

Greit med en ekstra sjekk da :)

Kjedelig med hoste så lenge. Men det sitter jammen lenge av og til på denne årstida. Eller evt går over i en ny forkjølelse som sitter lenge osv osv..synst det er utrolig mange som hoster lenge i år (og i fjor), og utrolig mange som har hatt lungebetennelse og slikt.
 
God ettermiddag!
Dette har vært en helt forferdelig dag!:(
Jeg forteller mer om det når jeg har fått ting litt på avstand. Fikk brev fra bhgen ang N og står bare en del diffuse ting synes jeg, legger inn på secret etterpå. Har kjøpt VIMENN, så gleder meg til ikveld til jeg får lest det:D Mannen skal på studiemøte på jobben litt seinere, så da er det fullfart;) Har ikke tid til og lese gjennom alt nå, men skal gjøre det litt seinere ikveld:)

Ha en fin dag, søtnosene:)<3

Ikke kjekt at du har hatt en forferdelig dag! ;( håper virkelig den har tatt seg opp litt! :)

Skal kjøpe vimenn jeg også! Takk for påminnelsen! :) gleder meg til å lese jeg også! :)
 
Da er vi hjemme etter hs besøk :)
Mina veier nå 10,5kg,og er 82 cm. Følger kurven fint. Strekt seg 5 cm på rundt 2-3 mnd :) Gråt litt i det sprøyten ble tatt..men,gikk fort over :)
Ang sovingen til M,så mente hun at det kunne være seperasjonsangst.. skulle prøve i noen dager,å sitte ved sengen hennes... håper det går seg til :)

Mammatil2prInsesserogenprins : hehe... litt klein reportasje,da de skriver på sin måte men ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Da er vi hjemme etter hs besøk :)
Mina veier nå 10,5kg,og er 82 cm. Følger kurven fint. Strekt seg 5 cm på rundt 2-3 mnd :) Gråt litt i det sprøyten ble tatt..men,gikk fort over :)
Ang sovingen til M,så mente hun at det kunne være seperasjonsangst.. skulle prøve i noen dager,å sitte ved sengen hennes... håper det går seg til :)

Mammatil2prInsesserogenprins : hehe... litt klein reportasje,da de skriver på sin måte men ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Så fine mål på Mina :)
Godt å være ferdig med vaksine!!
 
Uff. Eskil er tett igjen. Litt slapp pga vaksinen skal uke også tror jeg. Ikke sov han lenge heller. Tidlig kveld på han i kveld tror jeg :)
 
Uff. Eskil er tett igjen. Litt slapp pga vaksinen skal uke også tror jeg. Ikke sov han lenge heller. Tidlig kveld på han i kveld tror jeg :)
Har han hatt vaksinen idag? God bedring til lille Eskil :) Hvordan var vekt og lengden hans? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Haha, ja du det er nok noe i det at litt alkohol umulig kan være verre for babyen enn cellegift! :p

Hermine liker forresten å drikke fruktmos med sugerør! Stikker bare hull i folielokket og stikker sugerøret oppi, lite gris og det er billigere enn smoothies ;) :)

Haha her er det omvendt! Liana kaster sugerøret og trykker på boksen:eek: har akkurat kunne starte med de smoothie-posene, før har jeg måtte helle det oppi flaske :p
 
Greit med en ekstra sjekk da :)

Kjedelig med hoste så lenge. Men det sitter jammen lenge av og til på denne årstida. Eller evt går over i en ny forkjølelse som sitter lenge osv osv..synst det er utrolig mange som hoster lenge i år (og i fjor), og utrolig mange som har hatt lungebetennelse og slikt.

Ja vi dro til legen, for hun hoster stort sett på natta..men alt virket veldig bra, men han merket akkurat da at hun var forkjølet ved å kjenne på halsen..så han antok at det bare var noe fra barnehagen;)
og det har jo også vært på og av med forkjølelser her! Men ja, jeg har også merket at mange hoster leeeenge denne vinteren!
 
Da er vi hjemme etter hs besøk :)
Mina veier nå 10,5kg,og er 82 cm. Følger kurven fint. Strekt seg 5 cm på rundt 2-3 mnd :) Gråt litt i det sprøyten ble tatt..men,gikk fort over :)
Ang sovingen til M,så mente hun at det kunne være seperasjonsangst.. skulle prøve i noen dager,å sitte ved sengen hennes... håper det går seg til :)

Mammatil2prInsesserogenprins : hehe... litt klein reportasje,da de skriver på sin måte men ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Så fine mål :) veldig likt Liana :)
Dakar Mina:( håper dette går fort over, og at det ikke skjer hver gang pappan må reise!
 
Ahh.. Nå har vi spist oss stappmette på dagens middag: tagliatelle med bacon, kylling og hjemmelaget pesto, og salat som tilbehør. En slager hos lillemor, som heiv innpå både pasta, mais og agurk. Kylling var ikke like spennende.:)

Tror det blir en tidlig kveld her, siden lillemor var trøtt når hun kom hjem fra dm. Og med et så godt inntak av middag, kan vi fint droppe kveldamaten og hoppe rett i badebalja.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Synstesten til Emira gikk kjempe bra! Synet og øya var akkurat som det skulle være:) også sååå flink lege! Begynte med å spørre hva hun het og hvor gammel hun er (og han måtte jo skryte over hvor stor og fin jente hun er da:) ) han spurte om han kunne få en klem, også snakket dem litt sammen for å "bryte isen".. syns der var så bra, for hun er så skeptisk;) han forklarte henne godt hva han skulle gjøre og brukte mye kontakt som å stryke hun på kinnet, holde hun i hånda osv.. hun ble jo trygg på han med engang :D

Etterpå fikk hun kjøpe seg en sjokolade og smoothie :p og når vi var innom en butikk som har jerna og brio sammen, så FIKK hun jammen meg sommerfugl-vinger med tryllestav av butikkdama:eek::rolleyes::D
 
Back
Topp