Om du titter innom...

En tråd i 'Juni 2020' startet av Noelialita, 20 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Når kan man se kjønn? :)

2. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Vet flere greier å se det i uke 10, men veldig usikker på om det pleier å stemme

3. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Oii :) håper jeg får en ultralyd til om noen uker, så vi kanskje kan se kjønnet :)

4. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Vi så det ihvertfall veldig godt i uke 16 sist

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Lurer veldig på om jeg skal bestille en ul i uke 13, men har ikke bestemt meg helt enda. :hilarious:

6. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Vanskelig det der! Skulle gjerne hatt hver uke! Men kan bli ganske dyrt!

7. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Kan vell si det er den positive med å ha et risikosvangerskap :hilarious: jeg kommer til å få ofte nok

• Liker Liker x 1
  8. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Ja er liksom det :hilarious: Om jeg tar i uke 13, så kan jeg avsløre det i mormors 70 års selskap med å gi henne en ekstra oppmerksomhet. Hun har bare ett oldebarn nå, og ønsker seg sårt fler! ❤️

9. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Er jo feil å være sjalu på det, men kjenner det litt ja :p

10. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Må få ha noen goder da :hilarious: blant alt det andre

11. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Ja det syns jeg også! Var veldig heldig sist svangerskap da jeg bodde nærme sykehuset i min hjemby. Hun ultralyddamen skulle skrive masteroppgave, og ringte å spurte om jeg ville stille opp med gravidmage til gratis ultralyd. Var hos hun 5-6 ganger, og fikk gratis 3D og den beste hjertesjekken på baby i området :D

12. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Så greit det da :D
    Jeg fikk 3D bilder hver gang vi var på ultralyd også. Han var en superhygge lege. Så håper vi får samme lege denne gangen. Og når jeg skulle bli satt igang så satt han å venta på at jeg kom inn selv om vi ikke kom før etter 3 timer etter ta han var ferdig på jobb. Og kom også innom etter at han var født for å gratulere oss. :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. Bittelillelykkeliten Forelsket i forumet

Bestilt tidlig UL i uke 13, sist svangerskap fikk jeg vite kjønn på den tiden - så det blir så spennende :D

14. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Så utrolig spennende. Håper de greier å se kjønn nå også:happy:

15. Inuj Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Flere som sover dårlig iløpet av natten? Våkner flere gang hver natt, og ligger å vrir meg. Noen ganger pga drømmer. Ikke vært plaget med det før.

16. Forest Glad i forumet Maiblomstene 2017 Junilykke 2020 ♡

Jeg våkner også. Drømmer mye, svetter og fryser om hverandre. Har også allerede begynt å våkne fordi jeg må tisse :dead:

17. Bittelillelykkeliten Forelsket i forumet

Våkner om natta for å tisse jeg også, kan virkelig ikke huske det kom såå tidlig sist :think005

18. Forest Glad i forumet Maiblomstene 2017 Junilykke 2020 ♡

Tror jeg var bortimot høygravid når jeg begynte å måtte tisse på natta sist :hilarious: nå har jeg en toåring som kommer inn til oss om natta, kan være jeg kjenner jeg må tisse fordi jeg allerede har blitt vekt av han da o_O

19. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jupp. Mannen min holder på å klikke på meg fordi jeg våkner så brått ca 1-1.5 time etter vi har sovnet. Og så våkner jeg gjerne 2 ganger til etter det, som oftest for å gå på do. Blir ikke akkurat kvalitetssøvn av sånt!

20. Inuj Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Heldigvis ikke plaget med tissing, men så sliten av å sove så dårlig, 4 gang våkna jeg vel i natt. Her syns mannen det er kjedelig at jeg er blitt så kvelds trøtt

Del denne siden