Om du titter innom...

En tråd i 'Juni 2020' startet av Noelialita, 20 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Anonym2020 Blir kjent med forumet Junilykke 2020 ♡

Samme! Har ikke spist taco på flere uker:bored:

2. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Jeg er så kvalm :hungover:

3. LilleS Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ *Aprilbaby 2018*

Enig. Eller her er hun bare 19 mnd, men skjer noe nytt hele tiden. Her øves det på å stupe kråke:happy093

4. Litjpia1 Andre møte med forumet

samme her :grumpy:

5. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Er helt grusomt! Ingenting hjelper jo :arghh:

6. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Gleder meg til pannekaker til lunsj, selv om det er driiiiitkjedelig å steke det :p

7. Hyllrose Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg gleder meg over at det snart er desember. Ut i desember begynner 2.trimester for meg, og det trenger jeg å se frem til.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  8. Bella83 Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Desemberskattene 2014

13+0 i dag! Det gledes så innmari:singing::singing::singing:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  9. Chawa Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Junilykke 2020 ♡

Har bare lyst til å rope ut til alle at vi skal ha en til, men mannen vil ikke fortelle sin familie før til jul da han synes de er fæl til å mase. Og det er de muligens også, men jeg har så lyst til å si det til hele verden etter ultralyden i går :hilarious: Min side vet det da

10. Friluftsmor Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Sensommerbarna 2016

E r s å l e i.

For noen drittuker.

11. Angel89 Glad i forumet Novemberlykke 2018 Junilykke 2020 ♡

Fortsatt kvalm. Sliter med å få i meg mat. Men det begynner å nærme seg 10 uker nå. :angelic:

12. Mininirime Glad i forumet Marsboerne 20 18 Junilykke 2020 ♡

11 uker, fortsatt kvalm og uggen, vil bare sove!

13. Friluftsfrøet2020 Blir kjent med forumet

Ligger i senga mens samboer legger nytt gulv i stua :love017 lykke :happy: (er heldigvis ikke dårlig så hadde egentlig kunnet hjelpe til, men deilig å slappe av hehe)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  14. Aria0306 Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Er takknemlig for lite symptomer og fin form denne gangen. Selvom jeg blir litt stressa av det også:woot:

Og i dag fikk jeg brev fra sykehuset om at ul 20/12 er fremskyndet til 3/12, hurra!! :happy::Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 2
  15. MaggieMay Flørter med forumet

Første dagen på lenge att jeg har gått en times trimtur i oppoverbakker! Så deilig å kjenne att formen har blitt bedre:happy: Kan fortsatt kjenne på kvalme om det er lenge siden sist måltid, men ikke så utslitt som jeg var! 12+4 i dag :Heartred

16. Friluftsfrøet2020 Blir kjent med forumet

Har merket at trettheten er blitt litt mindre plagsom nå (12+5) men nå har jeg selvfølgelig pådratt meg en skikkelig forkjølelse... ganske demotiverende med eksamen like rundt hjørnet :(

17. LilleS Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ *Aprilbaby 2018*

Krysser fingrene for at formen er bedre når jeg nærmer meg 2. Trimester

18. B-gjengen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Kvalmen har sluppet, og denne uka har jeg endelig hatt energi til å trene hest fordi jeg har *lyst* igjen, ikke bare pliktfølelse. Deilig! :) Så får vi se om han kommer til start over nyttår - hadde vært gøy å få en sesong til før livet blir for hektisk igjen.

19. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Deilig med fridag når man er syk. Har store planer om å forbli under dyna i senga i hele dag :p

20. Sannarita Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Har bare lyst på taco og litervis med tropisk juice om dagen. :bored:

Fett og karbiser på tallerkenen og sukker i glasset. Vinnende kombo på sikt dette... :gen014

Hva skjer med cravings etter grønne epler, murpuss og bensin jeg hørt så mye bra om liksom? :rulez:happy112

Del denne siden