Om du titter innom...

Jeg er så kvalm :hungover:
 
Gleder meg til pannekaker til lunsj, selv om det er driiiiitkjedelig å steke det :p
 
Jeg gleder meg over at det snart er desember. Ut i desember begynner 2.trimester for meg, og det trenger jeg å se frem til.
 
Har bare lyst til å rope ut til alle at vi skal ha en til, men mannen vil ikke fortelle sin familie før til jul da han synes de er fæl til å mase. Og det er de muligens også, men jeg har så lyst til å si det til hele verden etter ultralyden i går :hilarious: Min side vet det da
 
Fortsatt kvalm. Sliter med å få i meg mat. Men det begynner å nærme seg 10 uker nå. :angelic:
 
11 uker, fortsatt kvalm og uggen, vil bare sove!
 
Ligger i senga mens samboer legger nytt gulv i stua :love017 lykke :happy: (er heldigvis ikke dårlig så hadde egentlig kunnet hjelpe til, men deilig å slappe av hehe)
 
Er takknemlig for lite symptomer og fin form denne gangen. Selvom jeg blir litt stressa av det også:woot:

Og i dag fikk jeg brev fra sykehuset om at ul 20/12 er fremskyndet til 3/12, hurra!! :happy::Heartred
 
Første dagen på lenge att jeg har gått en times trimtur i oppoverbakker! Så deilig å kjenne att formen har blitt bedre:happy: Kan fortsatt kjenne på kvalme om det er lenge siden sist måltid, men ikke så utslitt som jeg var! 12+4 i dag :Heartred
 
Har merket at trettheten er blitt litt mindre plagsom nå (12+5) men nå har jeg selvfølgelig pådratt meg en skikkelig forkjølelse... ganske demotiverende med eksamen like rundt hjørnet :(
 
Krysser fingrene for at formen er bedre når jeg nærmer meg 2. Trimester
 
Kvalmen har sluppet, og denne uka har jeg endelig hatt energi til å trene hest fordi jeg har *lyst* igjen, ikke bare pliktfølelse. Deilig! :) Så får vi se om han kommer til start over nyttår - hadde vært gøy å få en sesong til før livet blir for hektisk igjen.
 
Deilig med fridag når man er syk. Har store planer om å forbli under dyna i senga i hele dag :p
 
Har bare lyst på taco og litervis med tropisk juice om dagen. :bored:

Fett og karbiser på tallerkenen og sukker i glasset. Vinnende kombo på sikt dette... :gen014

Hva skjer med cravings etter grønne epler, murpuss og bensin jeg hørt så mye bra om liksom? :rulez:happy112
 
Back
Topp