Om du titter innom...

Taco sliter jeg litt med for tiden :cool: her er det også veldig avslappet stil nå.. snart skal jeg ut å kjøre bil i 3 timer :wacky: (Gøteborg-Oslo) jippiii!
 
Nyter et varmt bad mens minste er i bursdag, størstemann er på fotballbanen og mannen vasker hus :love017

Det hørtes deilig ut!
Jeg driver og kvinner meg opp til å gå ut og fore hester i møkkaværet... Må sikkert dusje for å få igjen varmen i kroppen etterpå.
 
Taco er himmelsk :Heartred Så lenge vi lager en ny variasjon hver fredag , mine favoritter er Taco med rå salma med en mangosalat, tacoskjell og rømme. Pulled Pork med en slags råsalat, avokado, koriander, siracha(??) saus blandet med rømme. Eller tacomixblanding med bønner, løk, cottagecheese, og topping som lime, koriander, avokado, mangosalsa. Nachos.. Biff med ris,ccheddarost, salsa, rømme, Guacamole, og grønnsaker. Jeg kan holde på lenge! :wav:wav
 
vi spiser det etter at 2-åringen har lagt seg på fredag :oops:
Trøster meg med at de får varmmat til lunsj i bhg på fredager, så han er fornøyd med brød ril middag/kvelds :p
Ja, det er ingen dom idé. Bare jeg greier å lage det så sent. Jeg er gjerne helt ubrukelig på kveldstid. Og er det ikke noe mat som erferdig så skal jeg jaggu være sulten før jeg orker å lage meg noe
 
Vi skal ha fiskeboller i hvitsaus:rolleyes: jummi
Ellers idag har jeg vasket soverom og skiftet på senger. Jubler for at sambo kommer hjem om 2 dager:dance008:gen014 skal bli godt med litt hjelp i hverdagen igjen
 
Her blir det hjemmelaget pizza, spørs om det frister når den kommer ut av ovnen, skulle egentlig hatt det på fredag, men da orket jeg ikke tanken :)
 
Nesten akkurat kommet hjem fra hyttetur, og skal straks avgårde til pizzarestaurant. Gleder meg til det for nå er jeg snart så sulten at jeg blir kvalm:hilarious:
 
Minste på 5 har vært hos onkelen i hele dag og eldste sammen med en kompis. Halleluja for en søndag i senga med PAD! :headphone:
 
Denne uka blir så hektisk! Må stå opp senest 5:30 hver dag, levere gutten i barnehagen akkurat 07:00 så vi må gå hjemmefra senest 06:30. Rekke en buss som går 07:13, for så ha jobbpraksis til 16:30, så hjemme 17:00! Kan ikke skjønne hvordan denne uka skal gå rundt
 
Gleder meg til å finne sengen etter en litt hard helg hvor mini har vært syk :) Han har nok smittet meg da, halsen begynner å bli vond :wideyed:
 
Herregud 2 år er en herlig alder!!! Jeg koser meg så fælt med å ha 2 åring!!
 
Back
Topp