Taco sliter jeg litt med for tiden
her er det også veldig avslappet stil nå.. snart skal jeg ut å kjøre bil i 3 timer
(Gøteborg-Oslo) jippiii!
(Gøteborg-Oslo) jippiii!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(Gøteborg-Oslo) jippiii!Nyter et varmt bad mens minste er i bursdag, størstemann er på fotballbanen og mannen vasker hus![]()
Så lenge vi lager en ny variasjon hver fredag , mine favoritter er Taco med rå salma med en mangosalat, tacoskjell og rømme. Pulled Pork med en slags råsalat, avokado, koriander, siracha(??) saus blandet med rømme. Eller tacomixblanding med bønner, løk, cottagecheese, og topping som lime, koriander, avokado, mangosalsa. Nachos.. Biff med ris,ccheddarost, salsa, rømme, Guacamole, og grønnsaker. Jeg kan holde på lenge! 

Ja, det er ingen dom idé. Bare jeg greier å lage det så sent. Jeg er gjerne helt ubrukelig på kveldstid. Og er det ikke noe mat som erferdig så skal jeg jaggu være sulten før jeg orker å lage meg noevi spiser det etter at 2-åringen har lagt seg på fredag
Trøster meg med at de får varmmat til lunsj i bhg på fredager, så han er fornøyd med brød ril middag/kvelds![]()

Herregud 2 år er en herlig alder!!! Jeg koser meg så fælt med å ha 2 åring!!
Ironi?