Om du titter innom...

Fikk såå lyst på ferdigpizza.. så jeg sendte mannen ut på pizza-oppdrag :hilarious:
 
Jeg har sovna skikkelig tidlig i flere uker nå, men når jeg endelig skal tilbake på jobb etter sykemelding har jeg ikke sjans til å sove, typisk:happy090
 
Skal bli utrolig godt å bli ferdig med eksamen, innlevering er fredag, og jeg håper å bli ferdig til i morgen!
 
Denne dagen går så sakte! Og trøtt, småuggen og har lyst til alt men ingenting... Er sulten, men blir kvalm av tanken på noe som helst å putte i munnen :meh: Må vel kanskje gå en tur på butikken og kjøpe ett eller annet, men det regner og er skikkelig dritt ute så det frister lite :inpain:
 
Tittet innom, så her kommer noen ord fra meg:dance008

5+1 og tanken på at hjertet begynner å slå er helt vidunderlig:Heartbigred Nå er jeg kvalm, så må vel gå og finne meg noe frokost...
 
Første skikkelige morgenkvalme var et faktum i dag, kastet opp mens mannen stod i dusjen stakkar :depressed:
 
Lurer på hvor lenge denne fasen varer. 4+5 i dag og hver eneste natt siden lørdag/søndag har jeg sovet så innmari dårlig. Våkner seriøst hver halvtime/time og står opp rundt kl 5 o_O Ikke kvalm eller noe, bare trøtt uten å få sove
 
Sniker fra juli :) 4+0 i dag og kjenner jeg er misunnelig på alle dere som er lengre på vei :hilarious: Overlykkelig over positiv test, da :happy093
 
Endelig hjemme etter en alt for tung dag på jobb.. 10 min på sofaen gjorde seg virkelig nå!
 
God ettermiddag! :)
Jeg er så trøtt og sliten, har fått utvidet sykemelding. Håper jeg snart blir "meg selv igjen". er 12+5. Tok blodprøver på fredag og verdiene er fine :)

Var på første svangerskapskontroll i går, tok også influensavaksinen for første gang da dette er å anbefale for gravide. Fikk influensasymptomer på kvelden, det var helt.... Heldigvis litt bedre idag, men har så vondt i armen :wacky:
Gleder meg til TULx2 i neste uke, og håper alt er som det skal <3
 
Back
Topp