Om du titter innom...

Lurer veldig på om jeg skal bestille en ul i uke 13, men har ikke bestemt meg helt enda. :hilarious:
 
Vanskelig det der! Skulle gjerne hatt hver uke! Men kan bli ganske dyrt!
Ja er liksom det :hilarious: Om jeg tar i uke 13, så kan jeg avsløre det i mormors 70 års selskap med å gi henne en ekstra oppmerksomhet. Hun har bare ett oldebarn nå, og ønsker seg sårt fler! ❤️
 
Må få ha noen goder da :hilarious: blant alt det andre
Ja det syns jeg også! Var veldig heldig sist svangerskap da jeg bodde nærme sykehuset i min hjemby. Hun ultralyddamen skulle skrive masteroppgave, og ringte å spurte om jeg ville stille opp med gravidmage til gratis ultralyd. Var hos hun 5-6 ganger, og fikk gratis 3D og den beste hjertesjekken på baby i området :D
 
Ja det syns jeg også! Var veldig heldig sist svangerskap da jeg bodde nærme sykehuset i min hjemby. Hun ultralyddamen skulle skrive masteroppgave, og ringte å spurte om jeg ville stille opp med gravidmage til gratis ultralyd. Var hos hun 5-6 ganger, og fikk gratis 3D og den beste hjertesjekken på baby i området :D
Så greit det da :D
Jeg fikk 3D bilder hver gang vi var på ultralyd også. Han var en superhygge lege. Så håper vi får samme lege denne gangen. Og når jeg skulle bli satt igang så satt han å venta på at jeg kom inn selv om vi ikke kom før etter 3 timer etter ta han var ferdig på jobb. Og kom også innom etter at han var født for å gratulere oss. :happy:
 
Flere som sover dårlig iløpet av natten? Våkner flere gang hver natt, og ligger å vrir meg. Noen ganger pga drømmer. Ikke vært plaget med det før.
 
Flere som sover dårlig iløpet av natten? Våkner flere gang hver natt, og ligger å vrir meg. Noen ganger pga drømmer. Ikke vært plaget med det før.
Jeg våkner også. Drømmer mye, svetter og fryser om hverandre. Har også allerede begynt å våkne fordi jeg må tisse :dead:
 
Våkner om natta for å tisse jeg også, kan virkelig ikke huske det kom såå tidlig sist :think005
Tror jeg var bortimot høygravid når jeg begynte å måtte tisse på natta sist :hilarious: nå har jeg en toåring som kommer inn til oss om natta, kan være jeg kjenner jeg må tisse fordi jeg allerede har blitt vekt av han da o_O
 
Flere som sover dårlig iløpet av natten? Våkner flere gang hver natt, og ligger å vrir meg. Noen ganger pga drømmer. Ikke vært plaget med det før.

Jupp. Mannen min holder på å klikke på meg fordi jeg våkner så brått ca 1-1.5 time etter vi har sovnet. Og så våkner jeg gjerne 2 ganger til etter det, som oftest for å gå på do. Blir ikke akkurat kvalitetssøvn av sånt!
 
Jupp. Mannen min holder på å klikke på meg fordi jeg våkner så brått ca 1-1.5 time etter vi har sovnet. Og så våkner jeg gjerne 2 ganger til etter det, som oftest for å gå på do. Blir ikke akkurat kvalitetssøvn av sånt!
Heldigvis ikke plaget med tissing, men så sliten av å sove så dårlig, 4 gang våkna jeg vel i natt. Her syns mannen det er kjedelig at jeg er blitt så kvelds trøtt
 
Back
Topp