Om du titter innom...

I morra er det en uke til TUL!!. Gleder meg:)
 
Da er det 10 dager igjen til TUL. Fire-fem timer kjøring på fredag, fire-fem timer kjøring på natt til i dag, tre timers kjøring i kveld- så nå blir det ei uke som student. :shifty:
 
Imorgen må jeg få ringt sykehuset å få ordnet time til tul..
Og rydde litt hus etter besøk hele dagen idag. Ser ut som det har gått av ei :bom her:D
 
Mannen har reist avgårde for å holde kurs. Og jeg er da igjen alene hjemme med ungene. Hektiske dager. Skal ihvertfall unna meg en rolig dag imorgen etter å ha jobba i helga. Tror også bekkenet mitt vil synes det er litt godt :woot:
 
Er glad jeg ikke har hatt noe mere blødninger siden torsdag og at jeg fortsatt føler meg gravid ❤️:angel7
 
Merker at hestetreningsmotivasjonen hangler litt etter ei uke i sola i Spania altså. Jeg mener - hvem vil ut i dette drittværet?! Og så 6-dagersuke på jobb denne uka, snakk om å bli sparka tilbake til hverdagen... *sukk*
 
Under 500 innlegg til vi kan få skjult.
 
Håper alle får en fin dag :) Skulle på kurs i dag, men pga blødninger så dropper jeg det. De har fått inn en reserve heldigvis :Heartred og folk på jobben sier ikke nei takk til kurs :) Får rydde litt her hjemme i stedet.
 
Håper alle får en fin dag :) Skulle på kurs i dag, men pga blødninger så dropper jeg det. De har fått inn en reserve heldigvis :Heartred og folk på jobben sier ikke nei takk til kurs :) Får rydde litt her hjemme i stedet.
Så greit de fikk erstattet deg på kurs. Er blødningen uskyldig?
 
Så greit de fikk erstattet deg på kurs. Er blødningen uskyldig?
Har vært på ultralyd 2 ganger og sett liv :Heartred Gynekologen mener det er helt uskyldig, men klarer ikke helt å roe meg fordet. Blør litt ca en gang i uken! Skal på ny ultralyd om en uke :)
 
Har vært på ultralyd 2 ganger og sett liv :Heartred Gynekologen mener det er helt uskyldig, men klarer ikke helt å roe meg fordet. Blør litt ca en gang i uken! Skal på ny ultralyd om en uke :)
Du du har fått sett et bankende hjerte og at du får komme inn flere ganger. Ikke godt å gå å bekymre seg
 
Vurderer å bestille meg time til tul. Syns det er lenge til oul:shy:
 
Skal bestille meg time til tul jeg også, men klarer ikke å bestemme meg for når :)
 
Back
Topp