Om du titter innom...

Fått ongene på skole og bhg, så nå må jeg få i meg litt frokost:)
 
Skal bestille meg time til tul jeg også, men klarer ikke å bestemme meg for når :)
Ville kanskje valgt i uke 8-9 var jeg deg :) litt spent på når jeg får. Og hvor lang tid det vil ta fra legen sendte henvisning til jeg får beskjed om time.
 
Til torsdag håper jeg å snike meg inn her☺️Gru gleder meg til TUL.
 
Last edited:
Ville kanskje valgt i uke 8-9 var jeg deg :) litt spent på når jeg får. Og hvor lang tid det vil ta fra legen sendte henvisning til jeg får beskjed om time.

Sist graviditet så var vi uke 12 og da var det en bitteliten ordentlig baby som lå å sprellet :love7 men det ser ut som det kanskje blir i uke 10 denne gangen, får se om mannen har mulighet den dagen. Ellers så har han ikke mulighet til å bli med og da velger jeg bare uke selv :) Oul skal han uansett være med på.
 
Hadde håpet å slippe unna kvalmen denne gangen, siden jeg har vært i fin form helt til nå (7+2). Men idag har jeg brekt meg siden jeg sto opp og måtte gå hjem fra kontoret for å ta hjemmekontor fordi jeg er helt kaputt.
 
Sist graviditet så var vi uke 12 og da var det en bitteliten ordentlig baby som lå å sprellet :love7 men det ser ut som det kanskje blir i uke 10 denne gangen, får se om mannen har mulighet den dagen. Ellers så har han ikke mulighet til å bli med og da velger jeg bare uke selv :) Oul skal han uansett være med på.
Sant, det er greit å vente til nærmere 12 om man har tålmodighet til det :p:)
 
Hadde håpet å slippe unna kvalmen denne gangen, siden jeg har vært i fin form helt til nå (7+2). Men idag har jeg brekt meg siden jeg sto opp og måtte gå hjem fra kontoret for å ta hjemmekontor fordi jeg er helt kaputt.

Jeg er 7+3 i dag og har enda ikke blitt kvalm. Kanskje det kommer hit snart også da... Håper kvalmen din slipper taket snart!
 
Når skal du ha den? Og har du allerede vært på den første?

jepp, vi var på Tul forrige uke og har time igjen rundt 20. November:happy:
Gjorde det samme når jeg var gravid sist også:)
Så hyggelig å se den lille:Heartred ikke minst for at kjærsten skal få dele lott mer av graviditeten med meg:Heartpink:Heartblue
 
jepp, vi var på Tul forrige uke og har time igjen rundt 20. November:happy:
Gjorde det samme når jeg var gravid sist også:)
Så hyggelig å se den lille:Heartred ikke minst for at kjærsten skal få dele lott mer av graviditeten med meg:Heartpink:Heartblue

Så herlig :happy:

Vi skla endelig p til nå til uka. Men så senere så tror jeg at i kommer nok til få nok ultralyder. Så jeg bestiller nok ikke flere. I sist svangerskap s hadde jeg vell 12 stk tror jeg. Veldig godt å få se den lille,og mannen fikk mye mer tilknytning til den lille.
 
Jeg tittet innom! Holder på å bestille tul nå
 
Jeg skal på tul i morgen, er da 8+0. Kjenner at akkurat nå så grugleder jeg meg noe voldsomt!
 
Back
Topp