Slenger meg på denneSå flinke dere har vært som har tatt ansvar for den lille pusejentaAlle skulle vært slik! Håper de finner et godt hjem til henne!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger meg på denneSå flinke dere har vært som har tatt ansvar for den lille pusejentaAlle skulle vært slik! Håper de finner et godt hjem til henne!!
![]()
Gleder megNå skal jeg ordne hemmelige venner til dere
Har trukket lodd nåNå må jeg bare sjekke at antall stemmer og at alle har fått hemmelig venn
![]()
Du har fåttGleder meg![]()
Kos dereda drar jeg på barseltreffTytest senere
![]()
Så flott du passer på den lille pusenI dag skal jeg kjøre til Dyrenes beskyttelse i Drammen med en liten pusejente som har gått ute siden februar mnd. Jeg har lagt ut bilde på facebook og på dyrego. En annen nabo har satt inn annonse i avisen og ingen savner den lille nydelig pusen. Hun er heller ikke chippet el sterilisert så da må vi prøve å få en god og snill familie som kan gi den skjønningen et godt liv <3 .. I 3 dager har hun bodd inne sammen med min katt og hund virker som hun er en pus som blir lett og omplassere så søt som hun er![]()
Håper da inderlig detMen da går det sikkert bedre og bedre![]()
Får jeg sjekket det med appen?Du har fått![]()
Jepp, på convoFår jeg sjekket det med appen?
Nyyyyt!Lillegutt har sovet i over 2 timer ute i vogna nåEnda så sov han ganske godt i natt! Skjønner ingenting jeg
![]()
Det skjønner jeg, springer inn og ut selv om dagen (pga. de dumme tenna), utrolig kjedelig:/Håper da inderlig detRimelig lei av å springe ut og inn hele kvelden
![]()
Nyyyyt!![]()
Godt jobba!Titter innom, nå tror jeg alle har fått hemmelig venn. Håper i hvert fallTok lengre tid enn jeg trodde
![]()
TakkGodt jobba!![]()
Ja, blir til at man bare går å venter på at ungen skal våkne som regelTakkJeg prøver, men er uvant dette, så jeg er veldig rastløs
![]()
Så bra dere har passet på den daI dag skal jeg kjøre til Dyrenes beskyttelse i Drammen med en liten pusejente som har gått ute siden februar mnd. Jeg har lagt ut bilde på facebook og på dyrego. En annen nabo har satt inn annonse i avisen og ingen savner den lille nydelig pusen. Hun er heller ikke chippet el sterilisert så da må vi prøve å få en god og snill familie som kan gi den skjønningen et godt liv <3 .. I 3 dager har hun bodd inne sammen med min katt og hund virker som hun er en pus som blir lett og omplassere så søt som hun er![]()
Ja, blir til at man bare går å venter på at ungen skal våkne som regel![]()
Ikke verst det daJa, går bare å venter på detHar fått gjort litt fornuftige ting da! Men hadde jeg visst dette kunne jeg ha vasket badet ell no sånt
![]()