Mhm litt for typisk egentligHaha. Er det ikke typisk? Når de først sover lenge så har vi egentlig ikke tid til det![]()
Men når jeg vil sove første dubben med henne da sover hun ihvertfall ikke lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm litt for typisk egentligHaha. Er det ikke typisk? Når de først sover lenge så har vi egentlig ikke tid til det![]()
Høres ut som her der!Mhm litt for typisk egentlig
Men når jeg vil sove første dubben med henne da sover hun ihvertfall ikke lenge![]()
Ble en kvart skive her ogsåDet ble en kvart skiveDe to-tre første bitene gaper han villig i seg! Men etter det blir det 2-3 biter til som jeg må bruke laaang tid på! Nå må det da løsne snart? Skjønner ikke hvordan det skal gå da jeg begynner å jobbe!! Sulter vel han da
![]()
Nå skal jeg ordne hemmelige venner til dere
Har trukket lodd nåNå må jeg bare sjekke at antall stemmer og at alle har fått hemmelig venn
![]()
da drar jeg på barseltreffTytest senere
![]()
Kos degda drar jeg på barseltreffTytest senere
![]()
Så spennendeNå skal jeg ordne hemmelige venner til dere
Har trukket lodd nåNå må jeg bare sjekke at antall stemmer og at alle har fått hemmelig venn
![]()
I dag skal jeg kjøre til Dyrenes beskyttelse i Drammen med en liten pusejente som har gått ute siden februar mnd. Jeg har lagt ut bilde på facebook og på dyrego. En annen nabo har satt inn annonse i avisen og ingen savner den lille nydelig pusen. Hun er heller ikke chippet el sterilisert så da må vi prøve å få en god og snill familie som kan gi den skjønningen et godt liv <3 .. I 3 dager har hun bodd inne sammen med min katt og hund virker som hun er en pus som blir lett og omplassere så søt som hun er![]()
Hehe...det gikk til slutt..Hvordan har det gått med toåringen i storgutt seng?![]()
Men da går det sikkert bedre og bedreHehe...det gikk til slutt..
La seg kl 19, men sovnet ikke før 2130...![]()
Han prøvde seg på litt sutring kl 03, men roet seg fort..Ja, kan virke sånn! Denne natten har jo vært veldig mye bedre enn de som har vært de siste ukeneSov minstegutten deres bra i natt da?