Om du titter innom

Haha. Er det ikke typisk? Når de først sover lenge så har vi egentlig ikke tid til det :p
Mhm litt for typisk egentlig :p
Men når jeg vil sove første dubben med henne da sover hun ihvertfall ikke lenge :p

Nå har lillegutt sovnet, så da får hu mor legge fra seg mobilen og gjøre litt fornuftige ting i huset! Snakkes :)

Det ble en kvart skive :p De to-tre første bitene gaper han villig i seg! Men etter det blir det 2-3 biter til som jeg må bruke laaang tid på! Nå må det da løsne snart? Skjønner ikke hvordan det skal gå da jeg begynner å jobbe!! Sulter vel han da :confused:
Ble en kvart skive her også:P Gaper de første bitene min også, etterpå snur han seg vekk og skriker, og vil ha pupp:(
Det går nok bra, da må han jo bare;) Blir kanskje litt misnøye i førsten, men det går seg til:)

Nå skal jeg ordne hemmelige venner til dere:D
Har trukket lodd nå:P Nå må jeg bare sjekke at antall stemmer og at alle har fått hemmelig venn;)

Titter innom igjen! Har fått gjort litt småtteri i huset :) Lillegutt har nå sovet i over en time :eek: Hva skjer liksom?? :p Han har våknet et par ganger men har sovnet igjen :)

Titter innom før jeg skal på jobb =D Wee =D

Titter innom, nå tror jeg alle har fått hemmelig venn. Håper i hvert fall:P Tok lengre tid enn jeg trodde;)

I dag skal jeg kjøre til Dyrenes beskyttelse i Drammen med en liten pusejente som har gått ute siden februar mnd. Jeg har lagt ut bilde på facebook og på dyrego. En annen nabo har satt inn annonse i avisen og ingen savner den lille nydelig pusen. Hun er heller ikke chippet el sterilisert så da må vi prøve å få en god og snill familie som kan gi den skjønningen et godt liv <3 .. I 3 dager har hun bodd inne sammen med min katt og hund virker som hun er en pus som blir lett og omplassere så søt som hun er :)

I dag skal jeg kjøre til Dyrenes beskyttelse i Drammen med en liten pusejente som har gått ute siden februar mnd. Jeg har lagt ut bilde på facebook og på dyrego. En annen nabo har satt inn annonse i avisen og ingen savner den lille nydelig pusen. Hun er heller ikke chippet el sterilisert så da må vi prøve å få en god og snill familie som kan gi den skjønningen et godt liv <3 .. I 3 dager har hun bodd inne sammen med min katt og hund virker som hun er en pus som blir lett og omplassere så søt som hun er :)

Så flinke dere har vært som har tatt ansvar for den lille pusejenta :) Alle skulle vært slik! Håper de finner et godt hjem til henne!! :)

Back
Topp