Kniiis...selvfølgeligJepp, på convo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kniiis...selvfølgeligJepp, på convo![]()
Så flink du erTitter innom
snuppa sover, å hu mor har faktisk trimmet litt på stuegulvetså får vi se hvor lenge jeg fortsetter med det
nå blir det en tur ut i solveggen å nyte litt sol
ha en strålandes dag jenter![]()
Så flink du er
Ha en strålende dag selv!
Så flink du er!!Titter innom
snuppa sover, å hu mor har faktisk trimmet litt på stuegulvetså får vi se hvor lenge jeg fortsetter med det
nå blir det en tur ut i solveggen å nyte litt sol
ha en strålandes dag jenter![]()
Håper svømmingen går bedre i dag daTitter innomOm en times tid reiser vi for å handle noen flere pysjer til lillegutt før vi setter kursen på babysvømming! Spent på hvordan det går! De siste gangene har han vært skikkelig survete og grått mye på svømminga, så vi har måtte gå opp av bassenget tidlig! Vi tenkte vi skulle gi det en siste sjanse i dag, er det ikke bedre så slutter vi! Men håper han trives der igjen da
![]()
Hørtes artig ut!titter innom her en tur![]()
Jeg og vesla har vært i åpen barnehage i dag, nå sover hun søtt i vogna, og mor skal egentlig vaske![]()
Hørtes artig ut!
Kommer du hit å vasker når du er ferdig hos deg selv?![]()
Nei, det er det som er problemet!nei det tror je at je står over gittforresten blir je aldri ferdig, for det er bare å starte på nytt når je er rundt
![]()
Huffda:-( go bedring til storebror !Da er vi hjemme igjen! Men måtte hente eldste pga ulykke på skolen. Han har klemret fingeren,men går heldigvis bra![]()
takkHuffda:-( go bedring til storebror !
Litt knall og fall hører vell med ;-) håper bare ikke han har vondt !takken liten ulykkefugl han storebroren her i hus
ikke første gang han gjør seg noe,og helt sikkert ikke siste
![]()
ikke vondere enn at han skal på fotballtrening senereLitt knall og fall hører vell med ;-) håper bare ikke han har vondt !
Det er braikke vondere enn at han skal på fotballtrening senere![]()
ja tar det som ett godt tegn!Det er bra![]()