Hehe.. Er jo alltids lov å håpeja tar det som ett godt tegn!men sa til han at neste gang kommer du til å bryte noe!
nei,nei! For nå skal han aldri skade seg igjen!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Er jo alltids lov å håpeja tar det som ett godt tegn!men sa til han at neste gang kommer du til å bryte noe!
nei,nei! For nå skal han aldri skade seg igjen!
![]()
jepp! Men har mine tvilHehe.. Er jo alltids lov å håpe![]()
Kanskje litt realistisk ;-) hvordan går det med treningen forresten ?jepp! Men har mine tvil![]()
Huff daDa er vi hjemme igjen! Men måtte hente eldste pga ulykke på skolen. Han har klemret fingeren,men går heldigvis bra![]()
*plystre, plystre*takk!
ja det var faktisk herlig, men kjenner det er lenge siden jeg trente. Så det kan jo bare bli bedre
er ikke du på jobb? Så henger du her![]()
Uff..god bedring!Da er vi hjemme igjen! Men måtte hente eldste pga ulykke på skolen. Han har klemret fingeren,men går heldigvis bra![]()
Hehe så stille idag??*plystre, plystre*![]()
Ja, det er jeg flink tilDet er bra du kan å prioritere riktig![]()
Så absolutt!!Ja, det er jeg flink til![]()
Det ser vi og det er viktig detJa, det er jeg flink til![]()
Hei heiTitter innom! Sitter i bilen (sambo kjører) på vei til babysvømming![]()
Hehe men blir det ikke bare like rotete igjen med engang?Og nå sovna endelig lillegutt, så da får jeg rydde ferdig før han våkner så jeg går vaska etterpå![]()
Nei, for er en del ting som må ut av huset, så da blir det ikke rotete igjenHehe men blir det ikke bare like rotete igjen med engang?
hehe ja da er det deilig og få ryddet littNei, for er en del ting som må ut av huset, så da blir det ikke rotete igjenHans ting ligger strødd på gulvet i stua og tar 1 min å rydde opp
![]()
Kos dereTitter innom! Sitter i bilen (sambo kjører) på vei til babysvømming![]()