Om du titter innom

Så flinke dere har vært som har tatt ansvar for den lille pusejenta :) Alle skulle vært slik! Håper de finner et godt hjem til henne!! :)
Slenger meg på denne:D

I dag skal jeg kjøre til Dyrenes beskyttelse i Drammen med en liten pusejente som har gått ute siden februar mnd. Jeg har lagt ut bilde på facebook og på dyrego. En annen nabo har satt inn annonse i avisen og ingen savner den lille nydelig pusen. Hun er heller ikke chippet el sterilisert så da må vi prøve å få en god og snill familie som kan gi den skjønningen et godt liv <3 .. I 3 dager har hun bodd inne sammen med min katt og hund virker som hun er en pus som blir lett og omplassere så søt som hun er :)
Så flott du passer på den lille pusen:)

Lillegutt har sovet i over 2 timer ute i vogna nå :o Enda så sov han ganske godt i natt! Skjønner ingenting jeg :p

I dag skal jeg kjøre til Dyrenes beskyttelse i Drammen med en liten pusejente som har gått ute siden februar mnd. Jeg har lagt ut bilde på facebook og på dyrego. En annen nabo har satt inn annonse i avisen og ingen savner den lille nydelig pusen. Hun er heller ikke chippet el sterilisert så da må vi prøve å få en god og snill familie som kan gi den skjønningen et godt liv <3 .. I 3 dager har hun bodd inne sammen med min katt og hund virker som hun er en pus som blir lett og omplassere så søt som hun er :)
Så bra dere har passet på den da:) Håper den får ett bra hjem:)

Titter innom :)
snuppa sover, å hu mor har faktisk trimmet litt på stuegulvet:p så får vi se hvor lenge jeg fortsetter med det ;)
nå blir det en tur ut i solveggen å nyte litt sol:)

ha en strålandes dag jenter:)

Back
Topp