Vi skravlesser den daNatta snuppa
![]()
Så skravlest vi i morga regner jeg med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skravlesser den daNatta snuppa
![]()
Så skravlest vi i morga regner jeg med![]()
Håper natten har gått fintHva skjer her da jenter? Jeg ligger i senga å synes det er fryktelig tomt på soverommet uten lillegutt!
Hehe...vi er nok utestengtHvorfor har ikke vi fått sånn topp 100 tråd for april og om ekstra premie blant topp 20? Ser andre termingrupper fikk det i ettermiddag...
Så braGod morgen damer! Et lite referat fra natten: han våknet første gang litt før halv 2, han fikk pupp og sovnet igjen! Så våknet han igjen litt over halv 5 og han fikk pupp! Han brukte da litt lenger tid på å sovne igjen men ved 5 tiden sov han! Og så var det visst morgen 06.50![]()
Så natten har gått over all forventningJeg må bare lære meg å legge meg tidligere om kvelden
![]()
Hørtes ut som en strålende natt![]()
God morgen søtaGod morgen!![]()
Ja, han har faktisk sovet ganske bra i natt. I vår seng daJa, i forhold til de vi har hatt de siste ukene var dette gullHåper det fortsetter slik altså! Har gutten deres sovet bra?
Hvordan har det gått med toåringen i storgutt seng?God morgen søta![]()
Så brada virker det jo som om eget rom gjorde susen
![]()
Haha, samme her. Utsetter og utsetter jeg, vet det blir en kampNå skal lillegutt jeg og spise litt frokostMen får vel bare i han en kvart skive som vanlig
![]()
Haha, samme her. Utsetter og utsetter jeg, vet det blir en kamp![]()
Det blir sikkert godtTittei jenter! Venter bare på at snuppa skal sovne jeg, så blir det en dupp på meg også![]()
Ja, det skal bli veldig godt!! Håper bare hun sover litt mer en i 20 minutterDet blir sikkert godt![]()
Snuppa sover her men jeg prioriterer dere og fikse tingene vi trenger for å være ute
Hun kan overraskeJa, det skal bli veldig godt!! Håper bare hun sover litt mer en i 20 minutterer litt typisk henne å gjøre det etter dårlige netter!
Haha. Er det ikke typisk? Når de først sover lenge så har vi egentlig ikke tid til detHun kan overraskeer det samme her men igår sov hun faktisk 90 min
Og idag må hun nesten våkne snart![]()