Om du titter innom

God morgen damer! Et lite referat fra natten: han våknet første gang litt før halv 2, han fikk pupp og sovnet igjen! Så våknet han igjen litt over halv 5 og han fikk pupp! Han brukte da litt lenger tid på å sovne igjen men ved 5 tiden sov han! Og så var det visst morgen 06.50 :)

Så natten har gått over all forventning :) Jeg må bare lære meg å legge meg tidligere om kvelden :p
Så bra:D da virker det jo som om eget rom gjorde susen:)

Ja, i forhold til de vi har hatt de siste ukene var dette gull :D Håper det fortsetter slik altså! Har gutten deres sovet bra?
Ja, han har faktisk sovet ganske bra i natt. I vår seng da:P

Nå skal lillegutt jeg og spise litt frokost ;) Men får vel bare i han en kvart skive som vanlig :p

God morgen damer :-)
Nå skal jeg snart ringe min bestemor å få henne til å kjøre oss rundt idag ;)

Haha, samme her. Utsetter og utsetter jeg, vet det blir en kamp:P

Det ble en kvart skive :p De to-tre første bitene gaper han villig i seg! Men etter det blir det 2-3 biter til som jeg må bruke laaang tid på! Nå må det da løsne snart? Skjønner ikke hvordan det skal gå da jeg begynner å jobbe!! Sulter vel han da :confused:

Da har jeg ordnet skyss til nav og politiet idag så jeg får snart sendt søknad til min mann om besøksvisum :D

Det blir sikkert godt :-)
Snuppa sover her men jeg prioriterer dere og fikse tingene vi trenger for å være ute
Ja, det skal bli veldig godt!! Håper bare hun sover litt mer en i 20 minutter :p er litt typisk henne å gjøre det etter dårlige netter!

Ja, det skal bli veldig godt!! Håper bare hun sover litt mer en i 20 minutter :p er litt typisk henne å gjøre det etter dårlige netter!
Hun kan overraske ;) er det samme her men igår sov hun faktisk 90 min :o
Og idag må hun nesten våkne snart ;)

Back
Topp