Enig. Hold seg til en ting syntes jegKlokkestilling er noe forbasket tullog nei, det er ikke pga ungene og rutiner, jeg syns bare det er noe tull
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Hold seg til en ting syntes jegKlokkestilling er noe forbasket tullog nei, det er ikke pga ungene og rutiner, jeg syns bare det er noe tull
![]()
Hotellfrokost er så godt!Snart hotellfrokost, gleder mrg. Foreløbig bader mini og min kjære sover.
Veldig koselig å møte niese i går og se på kampen , i tillegg fikk jeg gavepnske så nå har jeg netthandlet. Bare litt igjen til mannen , ett par stk til kengubsrnet og så en kompis av kengubsrnet så er jeg ferdig

Juleshopping jaHotellfrokost er så godt!
Wow, juleshoppingen eller?![]()
Yngste våkna 03.45 ny tid. Oh lord.Klokkestilling er bare å sparke litt ekstra på småbarnsforeldre asssom om vi ikke var slitne nok avdårlig søvn og sykdomskarusellen på høsten - nå skal man surre til de få rutinene som fungerer også.
Vi la minste ekstra seint i går (typ la henne til ny tid), og da vet jeg hva som skjer - hun våkner ekstra tidlig… men hadde vi ikke gjort dette i går så hadde det skjedd i kveld i stedet, så jeg vil prøve å få snudd henne så fort som mulig før barnehageuke. Så hun våkna altså 5:20 gammel tid, det betyr 4:20 ny tid.
I går sov hun til 6:30, men det er såklart for mye å be om når man har stilt klokka.
Eldste på 4,5 er ikke noe problem. Han justerer seg på 1-2 kvelder med senere legging og sover da lenger på morgenen. Men verre med hun som heller ikke sover natta gjennom.
God bedringJeg våkna av urolig minstemor 3. 40 og lå stille men våken en time til hun sto opp. Senere har jeg krabbet inn i armkroken til mannen og sovnet igjen.
Hun har nesten feber, 37,8. Jeg har feber, 38,1 og de andre er ikke målt, men jeg hører det hostes
Det var den fri helga med shopping og svømmehall mm.
Dessuten et sterkt ønske om å være friske i morgen. Vi har nemlig ikke strøm mellom 9 og 14, så det hadde vært fint å være på kontoret/skolen
Å fy.Våkna for et kvarter siden![]()
Klokkestilling er noe forbasket tullog nei, det er ikke pga ungene og rutiner, jeg syns bare det er noe tull
![]()
Hotellfrokost er digg !Snart hotellfrokost, gleder mrg. Foreløbig bader mini og min kjære sover.
Veldig koselig å møte niese i går og se på kampen , i tillegg fikk jeg gavepnske så nå har jeg netthandlet. Bare litt igjen til mannen , ett par stk til kengubsrnet og så en kompis av kengubsrnet så er jeg ferdig
Det er jo egentlig bestemt. Bare ikke når. (og bestemme seg for normaltid eller sommertid. Folket vil ha sommertid. Ekspertene vil ha normaltid, leste jeg i dag)Helt enig. Jeg synes det tullet til rutinene mine også, ikke bare pga ungene. Og... Nei, jeg synes ikke det er nødvendig. Får ikke noe mer ut av dagslyset uansett altså. De kan godt bare bestemme at vi slutter med sånt. ><
Normaltid hadde vært best tror jeg. Påvirker ikke oss i noen stor grad men fortsatt irriterende syns jeg!Det er jo egentlig bestemt. Bare ikke når. (og bestemme seg for normaltid eller sommertid. Folket vil ha sommertid. Ekspertene vil ha normaltid, leste jeg i dag)
Det er jo egentlig bestemt. Bare ikke når. (og bestemme seg for normaltid eller sommertid. Folket vil ha sommertid. Ekspertene vil ha normaltid, leste jeg i dag)

Det er jo egentlig bestemt. Bare ikke når. (og bestemme seg for normaltid eller sommertid. Folket vil ha sommertid. Ekspertene vil ha normaltid, leste jeg i dag)
Den i fag var veldig enkel , jaja får leve på den vi hadde for 3 helger siden, den var veldig braHotellfrokost er digg !
Oi, det er gjerne litt skuffende...Den i fag var veldig enkel , jaja får leve på den vi hadde for 3 helger siden, den var veldig bra
Jupp. Men men kan vel ikke alltid få superfrokodt på hotellOi, det er gjerne litt skuffende...
Jupp. Men men kan vel ikke alltid få superfrokodt på hotell
Oh det Skjønner jeg. Hotellfrokost er litt det som er stas med hotel, så når den er dårlig blir jeg skuffetNei, noen har relativt dårlig frokost.
I pandemien, så var det fort bare.. servert to stk halvtørre brødskiver fra Rema, og litt ost og syltetøy. Det var nedtur, det.![]()